Fitness Seller

Eetmeter hebben? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ben inderdaad alle aa... voedingsmiddelen kwijt, dwz aardappelen en aardbeien :(

D'r zitten een aantal nadelen aan maar ben er verder nog steeds tevreden over
Echt tevreden zou ik zijn als er
- vet gediversifieerd werd tussen verz en onverz en dan tussen enkelv onverz , meervoudig onverz w-3 en w-6 en eveneens tussen gewone verz vetten en MCT/SCTs
- KH gediversifieerd werd tussen glucose, fructose en sucrose of zetmeel
 
Wie heeft de eetmeter nog? Hoe kan ik eraan komen? de links werken nl niet meer
 
zou iemand de eetmeter kunnen uploaden ? de links werken niet meer
 
Komt eraan.
 
Alstu:

[Link niet meer beschikbaar]

Eerst op Free klikken, dan krijg je dit te zien:

Download-Ticket reserved. Please wait x seconds.

en wacht tot de seconden voorbij zijn, daarna de code invoeren en op Download klikken. ;)
 
Is de Eetmeter nog steeds downloadbaar?

Verder, zoals in de andere draad vermeld: supermarkt-levensmiddelen waren voorheen te vinden via Supermarktgids.nl .. die vlieger gaat niet meer op, de stek is verhuisd naar: Supermarktgids - Voedingsgids
 
Eetmeter??

De links voor eetmeter werken niet meer.........
Weet iemand waar de eetmeter nog te downloaden is??
Thnx :cool:
 
Please iemand ik zoek dit al heel lang.
 
Ik zoek hem ook, veel karma voor diegene die me eraan helpt.
 
Hier de veelgevraagde link naar de Eetmeter 2002 + update:

RapidShare: 1-Click Webhosting

Eet ik eigenlijk wel gezond? Met behulp van de EetMeter 2002 kunt u zelf beoordelen of uw voeding voldoet aan de normen voor een gezonde voeding. U kunt een maaltijd of een totale dagvoeding beoordelen op energie (in joules of calorieën), waarbij apart wordt aangegeven hoeveel eiwitten, koolhydraten, (on)verzadigd vet, vezels, water, vitamines (A, B1, B2, B6, B11, B12, C, D, E en nicotinezuur), mineralen (Na, K, Ca, Mg, Fe, Se, en Zn) er in uw voeding zitten.



Op basis van deze beoordeling geeft de EetMeter waar nodig voedingsadvies. De EetMeter 2002 bevat meer dan 2000 voedingsmiddelen en gerechten.
Daarnaast kunt u zelf ook eigen recepten (bijvoorbeeld papa's pasta) berekenen en toevoegen aan de tabel. Mocht u een voedingsmiddel gebruiken dat niet in de tabel staat, dan kunt u die ook zelf toevoegen met behulp van de voedingswaarde die op het etiket van het product staat. De cd-rom is geschikt voor mensen met diabetes mellitus, hart- en vaatziekten, overgewicht en ondergewicht.
Door de uitbreiding van de voedingsstoffen is de EetMeter 2002 ook een handig hulpmiddel voor professionals. Voor hen kan ook een licentie voor de digitale tabellen interessant zijn.


Systeemeisen: minimaal het besturingssysteem Windows 95, intern geheugen van 32 MB, minimaal Pentium 2; 400 MHz, cd-romspeler.
 
Er staat File has been deleted by uploader
 
Er staat File has been deleted by uploader

bij mij ook..

de andere links doen het ook niet meer :(
kan iemand misschien de eetmeter uploaden? diegene krijgt zoiezo 7karma van mij..
 
Back
Naar boven