AndroidHealthClinic

Eetschema Chiefke

Chief

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hierbij de link naar mijn voedingsschema omdat ik geen attachement kan plaatsen.:
[Link niet meer beschikbaar]
Ik heb zelf de volgende zaken die ik wil aanpassen:
- maaltijd 2, 2 boterhammen met 1/2 banaan en 2 met kipfilet (doe ik nu al)
- levertraan bij avondmaal
- 250 mg kwark bij ochtendpapje (doe ik nu al)

Mijn stats:
- 5x per week trainen
- leeftijd: 27 jaar
- lengte: 1.98 m
- gewicht: 88 kg
- doel: spiermassa kweken, bulken dus
- lichaamsbouw: ectomorf

Alle kritiek is welkom! Ook jullie ervaringen e.d.

Mvg

wel veel maaltijden. (9 als ik goed geteld heb) En er zit nogal weinig tijd tussen de maaltijden, lijkt me ook niet erg bevordelijk.

Maar wie weet mischien is dit voor jou wel een superdieet.

Wel erg veel brood, probeer misschien iets meer variatie? Havermout erbij in een van de maaltijden misschien ipv al dat brood.

Dat brood zou ik niet erg vinden. Probeer er gewoon zoveel mogelijk van te eten. Bv. boterhammen met pindakaas, een goede dikke laag en rustig 15-25 boterhammen per dag. Pak daarnaast nog je warme maaltijd en je zorg voor 2 gr. eiwit per kg. lichaamsgewicht en je zal groeien. Ik zou het simpel houden. Je wilt bulken, aankomen, vreet dus zoveel als je kunt, zelfs al komt er vet bij, met de snelheid van jouw metabolisme heb je dat er razendsnel weer af. just my 2 cents. Ingewikkelde schema's zijn gezonder en beter, maar je moet het jezelf makkelijk maken, het moet vol te houden zijn. Zelf deed gewoon een 400 gr. kip maken + zelfgemaakte satesaus (van pindakaas) + 200 gr. rijst en een handje cashewnoten. En dan jezelf dwingen dat elke dag te eten..

Simplicity is the key to succes :D

ka2 zei:
wel veel maaltijden. (9 als ik goed geteld heb) En er zit nogal weinig tijd tussen de maaltijden, lijkt me ook niet erg bevordelijk.

Maar wie weet mischien is dit voor jou wel een superdieet.

it zelf ook aan de 9 maaltijden op een dag, dan weer 6 dan weer 9

allemaal afhankelijk van mn school. eet dus ook om de 2 uur een aantal boterhammen met kalkoenfilet

t is helaas niet anders als ik maar aan mn benodigde calorien kom

chief, ziet er goed uit hoor:thumb:
alhowel, geen lijnzaad?
zou misscin wat meer eiwitten nuttigen: meer kipfilet op brood!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. Ik zal wat meer kipfilet op m'n boterhammen doen en lijnzaad/levertraan wordt binnenkort toegevoegd (1 eetlepel ochtendshake en 1 eetlepel avondeten). Tevens ga ik proberen de tip van Soulreaver uit te voer door een extra maal met z.v.rijst, kipfilet en pindasaus.
Oh ja, Dandy ik doe inmiddels ook wat Havermout in mijn ochtendshake (was jij vergeten??)!

Terug
Naar boven