MuscleMeat

eetschema/dagindeling

Bezoekers in dit topic

Moob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
1.828
Waardering
2
Heb niet echt vragen, maar misschien zien jullie dingen die ik over het hoofd zie.



Geslacht: man
leeftijd: 21 jaar
lengte: 1.71 meter
gewicht: 68/69 kg
vet %: tussen de 8 en de 9 %
doel: droge massa aanzetten zonder al te veel vet (heb van de winter flink gebulkt. niet echt schoon gebulkt, dus dat wil ik nu anders aanpakken.)

Heb sinds kort ander werk dus misschien dat ik de hoeveelheden nog wat ga opvoeren als ik merk dat ik meer nodig heb.(bij stagnatie in gewicht, weinig energie)



Eetschema/dagindeling:

Ik tel geen calorieën. Eet op gevoel. Maar hier zal het ongeveer op neer komen:

07.05: opstaan
07.15: 2 bruine boterhammen, eiwit shake met 400 ml halfvolle melk
07.45: naar werk fietsen (+- 30 minuten)
09.45: 3 bruine boterhammen, 500 gram magere kwark
12.45: 3 bruine boterhammen, 500 gram magere kwark
14.45: sla, tomaat, paprika, 3 gekookte eieren(of halve liter halfvolle melk), 1 bruine boterham
17.30: appel
17.35: naar huis fietsen (+- 30 minuten)
18.00: 400 ml halfvolle melk
19.00: avondeten (eet wat de pot schaft. Vaak pasta of rijst met gehakt kip en groenten. Of aardappelen, vlees/kip,groenten. Soms ook eens friet uit de oven met gebakken zalm en groenten)
20.30: trainen
21.30: eiwit shake, 40 gram dextrose
22.00: 1 bruine boterham
22.30: 500 gram kwark (of blik tonijn op waterbasis)
22.45: slapen


broodbeleg: ham, rookvlees, soms salade, kaas (kan niet zonder .... kan wel maar wil niet. )

In het weekend zal het er iets anders uitzien, maar het idee blijft hetzelfde dan.
Ik drink zelden alcohol.
snoepen doe ik ook zelden. In het weekend junk ik wel eens met wat pinda's of cashew noten.


Zoals je kunt zien ben ik gek op brood. Dat is ook het makkelijkste op mijn werk.
Ik denk dat ik het brood bij het ontbijt ga vervangen door havermout.



zeer binnenkort van start met nieuw trainingsschema. 4 dagen trainen, 1 dag rust, 4 dagen trainen, 1 dag rust enz enz enz. trainingen duren ongeveer een uur. geen cardio (fiets al een uur per dag).


opmerkingen? aanmerkingen? :o
 
Laatst bewerkt:
- Wil je nou een schema, of eten op gevoel?
- Halfvolle melk -> magere
- Vervang die kwark 's avonds laat niet door tonijn, neem er wat EFA bij
- Ik neem aan dat je bedoelt: volkoren boterham
- Tel ik daar nou... 10 maaltijden?
 
- calorieën tellen is niks voor mij. ik eet al tijden op gevoel. heb afgelopen voorjaar gecut op gevoel (met succes overigens).Dit werkt voor mij. ik vraag niet om een schema, ik vraag of er geen gekke dingen tussen staan.
- ik zit niet in de cut. als ik melk drink, drink ik gewoon halfvolle melk. maar ik zal magere melk in overweging nemen.
- ik bedoel idd volkoren brood.
- je telt idd 10 eetmomenten. sommige daarvan kan je nauwelijks "maaltijd" noemen (en sommigen liggen ook vlak na elkaar).

bedankt voor je reaktie! ;)
 
Back
Naar boven