Fitness Seller

eetschema om vetpercentage te verlagen?

Bezoekers in dit topic

nathaliekeuh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
4
Waardering
0
hey iedereen, kunnen jullie eens een kijkje nemen naar mijn eetschema? het doel is om van 62 naar 58 kilogram te gaan en vetpercentage te verlagen van 24 naar 19%(voor dit jaar )

Gegevens : 19 jarig meisje, 62 kilogram, 1.80m

Zo ziet een normale dag eruit:

9u) 2 volroggeboterhammen(van die zure) +light beleg + 1appel +1 yoghurt 0%

11u) 1appel

13u) 1 kom soep + 1 bord rauwkost met yoghurtdressing + 1alpro soja mokka

16u) 1 appel of ander mager tussendoortje

18u) 500 gr groentjes (rauw of gekookt) met kip of vis , 1 aardappel, 1yoghurt 0%

20u) Yoghurt 0% + appelstukjes

sport : minstens 4x week 20 min krachttraining + 1 uur cardio (of bbblessen)

groetjes,

nathalie
 
ik vind het VEEL te weinig voor iemand van 1,80 die 4 a 5 x per week (intensief) sport.

ohw ja, van vet wordt je niet vet (afgezien van transvetten), van een overschot aan calorien wel. (niet dat je daar ook maar in de buurt gaat komen imo)

Vergeet de hoeveelheid kilogrammen die de weegschaal aangeeft, ga ledematen meten (nek, schouders, borstomvang, armen, taille, heup, bovenbenen) en neem foto's. Ga lekker aan de slag, flikker de weegschaal het raam uit, en meet bijv iedere week a 2 weken en neem weer foto's. De weegschaal zegt HEEL weinig imo. (en als ie al wat 'zegt' zijn er maar weinig mensen die er goed naar kunnen luisteren)
 
ik zou het proberen met 9-10 kleine porties eten om je stofwisseling nog hoger te krijgen + je cardio
 
Nou, met jou lengte en gewicht hoef je toch niet veel af te vallen. Ik heb meer het idee dat je op jou manier meer spieren gaat opsnoepen.ipv droger worden.
 
Back
Naar boven