Fitness Seller

eetschema voor eerste kuur

Bezoekers in dit topic

intered

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
39
Waardering
0
Binnenkort wil ik aan mijn eerste kuur beginnen, maar voordat het zo ver is… wil ik eerst mijn eetschema voor die periode op orde hebben. Wat belangrijk is aan dit nieuwe eetschema dat het de kuur moet ondersteunen (de spieropbouw) maar nog belangrijker is het streven dat het vetpercentage op het zelfde niveau blijft.


Onderstaand mijn eetschema
 

Bijlagen

  • eerste kuur.xls
    218 KB · Weergaven: 83
Ik vind dat je persoonlijk te weinig eet. Maar dat zal je zelf moeten aanvoelen of je goed bijkomt of niet, zo niet, meer eten.
 
erg matig. Veel te eenzijdig en te weinig goede kwaliteitsproducten erin...
 
erg matig. Veel te eenzijdig en te weinig goede kwaliteitsproducten erin...

Bedankt voor je reactie! Maar zou je het ook willen onderbouwen? Wat kan / moet ik erin veranderen?
 
dude zelf voor iemand die niet kuurt is dit weinig. ik zou wat meet vlees/vis integreren. savonds 60 gr tonijn is maar pover hoor. boterhammen met kipefilet of zalm. of rijst met kip enzo!!
 
brood geen wit maar gewoon bruin

ik zie geen ei/kip/rood vlees/melk je haalt weining eiwit uit je voeding en alleen maar uit je whey
 
idd maak er meer van!
smorgens havermout/brinta 100gram
en wit brood schiet ook niet op he, zilvervliesrijst/ havermout/ volkoren brood!
 
Ik zou die kuur maar even uitstellen. Zorg dat je eerst alle basiszaken op orde hebt voordat je ook maar begint te denken aan een kuur...
 
Wit brood? Hoe durf je man..

wit brood is geen brood.
 
Bedankt voor de reactie tot zo ver!

Nav deze reacties heb ik mijn eetschema wat aangepast, zie bijlage.

Als avondeten staat erin Kipfilet, tonijn en sperziebonen. Om wat meer variatie erin te brengen wil ik dat gaan afwisselen met 2 moten zalm en broccoli. Is dat wat?

Dus graag weer jullie op- of aanmerkingen!!

Ps. wit brood omdat ik in een bodybuilding boek las dat daar ook goede voedingswaarde inzitten. Maar inmiddels omgeruild voor de goede oude bruine volkoren boterham! ;)
 

Bijlagen

  • eerste kuur.xls
    218 KB · Weergaven: 61
Back
Naar boven