AndroidHealthClinic

Eetschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
6.263
Waardering
2
Hieronder mijn eetschema. Ik train 4 keer in de week met als doel massa. Ik wil niet veel aankomen met dit schema ik zit nu denk ik op 15 % bf en dat vind ik hoog zat, ik wordt namelijk vrij snel dik maar ik kom ook vrij snel aan in spieren.graag tips om een kleeeein beetje vet te verliezen en toch blijven aankomen in spieren.


Maaltijd 1
Multi, Vitamine C (1 gram), 1 lepel lijzaadolie, ongeveer 100 gram brinta met magere melk

Maaltijd 2
4 belegde* bruine boterhammen

Maaltijd 3
1 lepel lijnzaadolie, 500 gram magere kwark, 2 belegde* bruine boterhammen


TRAINEN


Maaltijd 4
Na trainen: 70 ml aanmaaksiroop, avondeten met mijn ouders: Pasta, Stampot, rijst (thaise rijst, ik weet niet of het relevant is)met vlees en groente, gebakken aardappels(!?)

Maaltijd 5

2 belegde* bruine boterhammen

Maaltijd 6

2 belegde* bruine boterhammen + WHEY shake

HEEEEEEEERLIJK SLAPEN




*Verschillend beleg: Pindakaas, 20+ kaas, kipfilet, runderrookvlees;)
 
Laatst bewerkt:
Kweet niet of je gelijk na thuiskomst van je training aan de maaltijd gaat ? maar ik zou de whey eiwitten na de training nemen met wat dextrose.
Vervolgens ca. 30 min of later de maaltijd "met mijn ouders".

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Kweet niet of je gelijk na thuiskomst van je training aan de maaltijd gaat ? maar ik zou de whey eiwitten na de training nemen met wat dextrose.
Vervolgens ca. 30 min of later de maaltijd "met mijn ouders".

Groet Smalluser :thumb:

Ik had gelezen in een artikel dat dat juist niet goed zou zijn, maar het lijkt me eerlijk gezegd toch vrij logisch om die shake na de training te nemen en ik denk ook dat ik dat ga doen.

verder nog opmerkingen?
 
Laatst bewerkt:
graag tips om een kleeeein beetje vet te verliezen en toch blijven aankomen in spieren.

Hmz..hoeveel keer hebben we al gezegd dat je niet én vet kan verliezen én spieren kan bijkomen?
Het gaat gewoon niet.
Probeer de keuze te maken tussen groeien of vet kwijtraken.
Over dat artikel, dacht dat dat uitgepraat was, het is onzin. Eiwit+ koolhydraten is het beste wat je kan doen na een intensieve training.
 
Originally posted by admin


Hmz..hoeveel keer hebben we al gezegd dat je niet én vet kan verliezen én spieren kan bijkomen?
Het gaat gewoon niet.
Probeer de keuze te maken tussen groeien of vet kwijtraken.
Over dat artikel, dacht dat dat uitgepraat was, het is onzin. Eiwit+ koolhydraten is het beste wat je kan doen na een intensieve training.
k das duidelijk, verder nog opmerkingen over mijn schema?
 
Persoonlijk zou ik er de hele dag honger mee hebben, maar dat is omdat de kcal zo immens laag zijn tov wat ik normaal zou eten.
Volgens mij is dit te weinig om duidelijke groei te zien.
Maar probeer aan de hand van etiketten op verpakkingen en eetwijzers op internet een som te maken van de kcal/Kjoules die je hiermee binnenkrijgt en vergelijk die met je gewicht en noodzakelijke eiwtten/vetten en koolhydraten.
Mijn schatting is iets van een 2500 kcal wat volgens mij te weinig is voor iemand die op een effectieve manier spieren bij wil.
 
Ik zou geen whey nemen voordat je gaat slapen+ vet toevoegen aan de laatste maaltijd.
 
Net wat burn zegt, mix die whey met 1 liter melk voor slapen gaan.
 
Originally posted by admin
Persoonlijk zou ik er de hele dag honger mee hebben, maar dat is omdat de kcal zo immens laag zijn tov wat ik normaal zou eten.
Volgens mij is dit te weinig om duidelijke groei te zien.
Maar probeer aan de hand van etiketten op verpakkingen en eetwijzers op internet een som te maken van de kcal/Kjoules die je hiermee binnenkrijgt en vergelijk die met je gewicht en noodzakelijke eiwtten/vetten en koolhydraten.
Mijn schatting is iets van een 2500 kcal wat volgens mij te weinig is voor iemand die op een effectieve manier spieren bij wil.

Dit is ook een nieuw schema, normaal gesproken eet ik ook wel een stuk meer ik vind dat ik te snel aankom, vandaar dit schema, misschien moet mijn lichaam nog ff wennen ofzo, kan dat? want ik eet pas een maand of 1.5/2 zo veel als ik nu eet. Daarvoor lette ik niet echt op mijn voeding
 
aankomen!!

ey mensen ik ben echt heel heel erg dun ik moet echt aankomen maar hoe kan ik dat nou doen ??? jullie moeten mij helpen pleaase
 
moetxaankomen zei:
ey mensen ik ben echt heel heel erg dun ik moet echt aankomen maar hoe kan ik dat nou doen ??? jullie moeten mij helpen pleaase


mammoth en veel brinta en veel pannekoeken
 
king ralf zei:
mammoth en veel brinta en veel pannekoeken

king ralf kan het weten, die is namelijk echt ****ing dik :cool:
 
moetxaankomen zei:
ey mensen ik ben echt heel heel erg dun ik moet echt aankomen maar hoe kan ik dat nou doen ??? jullie moeten mij helpen pleaase

trouwens heel knap dat je reageert op een topic van 4 jaar geleden
gezien je intelligentie zou je eigenlijk monstergenen moeten hebben..
of je bent gewoon een endo..

bestaan er eigenlijk domme ecto's?

o wacht, JIJ :D
 
Back
Naar boven