AndroidHealthClinic

Eetschema

Bezoekers in dit topic

Bess1992

Novice
Lid geworden
13 okt 2013
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Beste DBB,

Ik kijk al een tijdje op DBB en had een vraagje. Ik vroeg mij af of mijn eetschema goed bij mij past of dat jullie tips voor mij hebben?

Jaar: 21
lengte: 1,70
Gewicht: 82,7
Vet: 19 %

Eerst volgende doel:
Gewicht 85> Kg
Vet: <15 %

Gisteren gegeten. * er voor bedenkt dagelijkse inname.

10:00 uur: Noedels 250gr, 400ml magere melk
10:30 uur: (*traindag)No explode 1 schep met 700ml water
11:00 uur: Begin Trainen
13:30 uur: Eind Trainen
13:45 uur: Anabolic Halo 2 schepen met water (+/- 40 gram proteïne)
14:00 uur: *1000mg visolie (omega 3) + Vitamine D3
14:45 uur: 200ml magere yoghurt + *500gr magere franse kwark (AH) + 2 snee bruinbrood + 2 theelepels honing + 250 gr aardbeien.
15:45 uur: handje vol Pinda's
18:00 uur: Avond eten: 200gr: aardappelpuree + 400gr scharrelkip + eetlepel barbecuesaus + 150gr doperwten
20:00 uur: *Green tea met citroen 250ml, Deze heb ik zelf gemaakt door thee zakjes open te knippen, heet water er bij, zorgen dat de thee erg donker word en dan filteren vervolgens citroen sap er bij doen. 1,5 liter fles vullen. Ik drink dit iedere dag koud.
21:00 uur: Banaan, ananas

Bovenste wissel ik af met: Magere rundergehakt, alle soorten fruit,veel Kipfilet voor op beleg, etc

Wil langzaam vet verliezen en snel massa winnen. Ik train 5 dagen per week, ongeveer 2 a 3 uur intensief op massa en kracht. Enkel elke vrijdag ren ik +/- 15km op de loopband.

Heb de info kort proberen te houden. Hoop dat een iemand een goede tip voor me heeft wat ik nog meer kan doen of verkeerd doe.

Groet,
Bess
 
Je eet maar 3 keer per dag?

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:34 ----------

Die pinda's , fruit en groene thee zijn geen maaltijden maar iets wat je aan je maaltijd toevoegt.
 
2 a 3 uur , 5 dagen in de week ? wutttttt
 
Hoeveel kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten levert het schema je en hoeveel heb je er nodig? ;)
Jimn bedoeld denk ik te zeggen dat het nogal veel is wat je traint... Wat is je training schema?
 
Hoeveel kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten levert het schema je en hoeveel heb je er nodig? ;)
Jimn bedoeld denk ik te zeggen dat het nogal veel is wat je traint... Wat is je training schema?

Precies ... 2/3 uur krachttraining per dag lijkt me echt overbodig ... ;)
 
Precies ... 2/3 uur krachttraining per dag lijkt me echt overbodig ... ;)

2 a 3 spiergroepen per dag. Als ik benen bijvoorbeeld train dan ben ik alleen al met benen 2 uur bezig. Dan komt er ook meestal nog cardio bij. Ik zorg er altijd goed voor dat ik een goede warm up heb.

Verder ben ik alles aan het noteren wat ik eet. Zal dit aanpassen en er voor zorgen dat ik ipv 3, 5 maaltijden per dag eet.


Bedankt voor de reacties
 
Back
Naar boven