Fitness Seller

eey is aftrekken slecht voor je lichaam en spieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wrm zo bang van jullie reps?
ik weet dat het jullie ook intereseert de antwoord.
zijn er geen ervaren mensen die mij kunnen helpen?
 
ik ben heel ervaren met rukker ja..
ben ook mega ecto.. dus ik denk dat je daaruit kan concluderen dat het slecht voor je is!
 
ik ben heel ervaren met rukker ja..
ben ook mega ecto.. dus ik denk dat je daaruit kan concluderen dat het slecht voor je is!

oww oke man eindelijk normaal comment oke thx.
maar dan ga ik naar wallen is nken ook schadelijk voor spier-groei?
 
oww oke man eindelijk normaal comment oke thx.
maar dan ga ik naar wallen is nken ook schadelijk voor spier-groei?

Neuken is ook heel schadelijk. Zelfde als rukken, minder testosteron. Zo weinig mogelijk doen dus.
Gedoet worden mag dan weer wel.
 
nou volgensmij is het wel goed voor je onderarm:P mijn rechter is een stuk dikker als men linker
 
nou volgensmij is het wel goed voor je onderarm:P mijn rechter is een stuk dikker als men linker
de sleutel hiervoor is afwisseling mijn vrind.
in het begin is het wat onwennig met je linker arm, maar dat gaat al snel genoeg lekker door.

@ TS

zoals al eerder werd gezegd gedoet worden mag wel, zet je smatje boven op en laat haar het werk doen. gepijpt worden mag ook, ppen weer niet, dan worden je nekspieren onderontwikkelt.
 
de sleutel hiervoor is afwisseling mijn vrind.
in het begin is het wat onwennig met je linker arm, maar dat gaat al snel genoeg lekker door.

@ TS

zoals al eerder werd gezegd gedoet worden mag wel, zet je smatje boven op en laat haar het werk doen. gepijpt worden mag ook, ppen weer niet, dan worden je nekspieren onderontwikkelt.

okey man dankjewel hoevaak per week is max?
 
ik schat zo'n 40 keer per week ligt mijn pr..

ik heb filmpjes gezien van 45..
maar ik weet niet of dat wel goed is voor je hersenstam.
 
@ts. ja lijkt me wel goed hoor. (tenzij het 10cm schilt per arm) als je in de cut zet zou ik het dan wel vaker doen:P meer calorieën :P

@ ice leovince
hmm goeie tip:P links is zeker onwennig. dan word het meer een duursport:D
 
Het is mischien wat smerig om over te praten, maar ik begrijp je wel jongen, je hebt een probleem en je zit er mee. Goed dat je die vraag hier stelt.

Ten 1e, Aftrekken is inderdaad niet goed voor je spiergroei, je testosteron piek neemt af, en je maakt dan even tijdelijk geen spiermassa meer aan.

Dus jij denkt, kan ik me dan nooit meer aftrekken?

Nee, aan coïtus denken is juist goed voor je spiergroei, hoe meer je aan coïtus denkt hoe meer testosteron in je lichaam, hoe meer spieren je aanmaakt.

Wat je moet doen is als je bent klaargekomen, je sperma weer oraal innemen.
Zo verlies je je kostbare testosteron-eiwitten niet, en blijf je gewoon even gespierd als je was.

Conclusie, dus heel veel aan coïtus denken, en als je het niet meer kan houden om jezelf af te trekken, dan moet je het gewoon oraal innemen.

en als je naar de wallen gaat moet je gewoon vragen of je je condoom weer mee mag nemen, dan kan je het later consumeren
 
zoals hierboven, in het begin smaakt het niet.
Maar op de duur geen problemen meer mee.
En je voelt het direct. Heb meestal nadien wel weer zin om te rukken :s
 
Het is mischien wat smerig om over te praten, maar ik begrijp je wel jongen, je hebt een probleem en je zit er mee. Goed dat je die vraag hier stelt.

Ten 1e, Aftrekken is inderdaad niet goed voor je spiergroei, je testosteron piek neemt af, en je maakt dan even tijdelijk geen spiermassa meer aan.

Dus jij denkt, kan ik me dan nooit meer aftrekken?

Nee, aan coïtus denken is juist goed voor je spiergroei, hoe meer je aan coïtus denkt hoe meer testosteron in je lichaam, hoe meer spieren je aanmaakt.

Wat je moet doen is als je bent klaargekomen, je sperma weer oraal innemen.
Zo verlies je je kostbare testosteron-eiwitten niet, en blijf je gewoon even gespierd als je was.

Conclusie, dus heel veel aan coïtus denken, en als je het niet meer kan houden om jezelf af te trekken, dan moet je het gewoon oraal innemen.

en als je naar de wallen gaat moet je gewoon vragen of je je condoom weer mee mag nemen, dan kan je het later consumeren

podverdorie, misschien toch eens stoppen, dan wordt ik nog eens sterk.
 
dan wel weer veel fruit nemen en groenten, daar gaat het lekker van smaken.
 
jah het is misschien een beetje smerig en cliche, maar het is HET geheim van de grote jongens

ze zeggen dat als je het van een andere oraal inneemt, het dezelfde werking op je spiergroei heeft als anabolen

maarja daar doen we hier niet aan, ik bedoel dat kun je het net zo goed uit iemand zijn anus zuigen, jah dan wordt je nog veel groter! maar das niet eerlijk!
 
Je mag er vanuit gaan dat elke ruk gelijk staat aan een verlies van 1 spiervezel. Klaarkomen = tien spiervezels. Beste is dus helemaal stoppen :thumbup:
 
Van coïtus komt testeron vrij. Rukken is goed maar dan alleen als je ook even vaak coïtus met een lekker wijf hebt. Heb je dat niet kun je beter stoppen met rukken anders zal je altijd een ecto blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven