MuscleMeat

efedra ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
382
Waardering
0
efedra

http://www.bodyenfitshop.nl/index.php?tab=sport&inc=inf&id=370


wie heeft hier ervaring mee in het kort ik wil het gaan gebruiken voor voor de training als booster ben meestalmoe na een da traine en da scheelt me altijd kilo's :(

wou het min 3 x in de week gebruiken

wie heeft ervaring en hoe vaak in de week mag ik het max gebruiken ?


***LIVE GOOS ON***
 
ohw ja ik weet dat dit geen pure vorm is maar da lijkt me ook niet echt verstandig als je soms leest wat er met dit product kan gebeuren

***LIVE GOOS ON***
 
Product is prima als energy booster bevat efedrine en cafeine om je op te peppen. 1 cap. voor je training is voldoende.

Ipv een efedrine supplement kan je ook is gewoon bij het kruitvat binnenwandelen, daar verkopen ze guarana tabletten die bevatten redelijk wat cafeine om je een oppepper te geven.
 
Volgens mij als je onder de 100mg ephedrine blijft op een dag kan er weinig gebeuren met je. Weet alleen niet hoelang je het achter elkaar kan blijven gebruiken?
 
niet langer dan 6 weken gebruiken en de voorgesc hreven dosering, dan zou het geen probleem moeten zijn.

Grtz
 
Ephedra Super Cap Euro 3,40



Verpakking Zakje van 4 stuks Potje van 20 stuks + Euro7.95





Nature's herbal energizer.

Dit befaamde merk herbal energizers is in Nederland al snel marktledider geworden sinds het begin negentiger jaren op de nederlandse markt werd geïntroduceerd. deze herbal bevat 850 mg ephedra. Dit kruid is een sterke stimulant en zorgt ervoor dat het lichaam meer adrenaline gaat produceren. Hierdoor krijg je snel de energie die je nodig hebt.



inhoud: 4 caps of 20


whua daar zit wel beetje te veel van het goeie in he :P :D
***LIVE GOOS ON***
 
Back
Naar boven