Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht ff dat ik blind aan het worden was..maar echt bizar via firefox word ik ge-redirect naar centuryhealth-nutrition en die verkopen het niet maar via internet explorer wel de normale website waar het idd nog steeds te koop is :s

Lol, ik kwam er wel gewoon via firefox. Staat wel tussen favorieten, misschien dat het daar dan wel door komt. :D

Bigsupplements is uitverkocht en op centurysupps kan ik niet betalen met mijn visa (transaction declined...). Kent iemand nog een betrouwbare webshop?

Het staat er toch echt :o

Tatt, gebruik 3V card.. Prepaid visa ;)
Ik heb al een visa kaart. :p Het lukt gewoon niet voor één of andere duistere reden. :(

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Powersupplements.co.uk heb ik hier ook voorbij zien komen. Is dit legit?

Ik heb al een visa kaart. :p Het lukt gewoon niet voor één of andere duistere reden. :(

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Powersupplements.co.uk heb ik hier ook voorbij zien komen. Is dit legit?

Beetje apart, werd je niet doorgelinkt naar Allied Walled?
Powersupplements schijnt ook goed te wezen, heb er verder geen ervaring mee. De meeste kiezen volgens mij voor century.

Beetje apart, werd je niet doorgelinkt naar Allied Walled?
Powersupplements schijnt ook goed te wezen, heb er verder geen ervaring mee. De meeste kiezen volgens mij voor century.
Ja het was met Allied Wallet en ik gebruikte een prepaid visakaart. Nu heb ik geprobeerd met een gewone visakaart en het ging zonder problemen. :rolleyes:

Ja het was met Allied Wallet en ik gebruikte een prepaid visakaart. Nu heb ik geprobeerd met een gewone visakaart en het ging zonder problemen. :rolleyes:

Ja ging bij mij ook via Allied Wallet, en ik gebruikte 3V card, ook een prepaid visa. :p Had je wel genoeg doekoe erop staan?

Mijn reguliere MasterCard werd zonder problemen meteen door Alliedwallet geaccepteerd.

Daarnet mn bloembollen binnen gekregen, zal straks wel foto posten. Was wel risky, had voor €120,- maar alles word gewoon netjes geleverd.

Dit is dus de eerste keer dat ik aan een ECA Stack ga.

Ik heb alles uitgerekend en ik heb dus 400 caps van 8mg Ephedrine nodig voor mijn 8 weken lange "kuur"..

Nu zit ik dus te kijken op de website van Centurysupplements en als ik dat hier wil kopen kost mij dat 110 euro.

Echter, als ik hetzelfde aantal caps op Gorillajack wil kopen dan ben ik veel goedkoper uit, namelijk 45 euro..

Nu is mijn vraag:

- Is Gorillajack betrouwbaar?
- Geeft de levering vanaf Gorillajack meer problemen omdat dit vanaf USA komt?
- Is het veilig om zoveel Ephedrine in 1x te bestellen kwa Douane onderschepping etc.?

Wat zouden jullie mij aanraden?

Alvast bedankt

Dit is dus de eerste keer dat ik aan een ECA Stack ga.

Ik heb alles uitgerekend en ik heb dus 400 caps van 8mg Ephedrine nodig voor mijn 8 weken lange "kuur"..

Nu zit ik dus te kijken op de website van Centurysupplements en als ik dat hier wil kopen kost mij dat 110 euro.

Echter, als ik hetzelfde aantal caps op Gorillajack wil kopen dan ben ik veel goedkoper uit, namelijk 45 euro..

Nu is mijn vraag:

- Is Gorillajack betrouwbaar?
- Geeft de levering vanaf Gorillajack meer problemen omdat dit vanaf USA komt?
- Is het veilig om zoveel Ephedrine in 1x te bestellen kwa Douane onderschepping etc.?

Wat zouden jullie mij aanraden?

Alvast bedankt

Gewoon bij Century bestellen, Gorillajack komt héél wrs nooit aan (zie ook de andere reacties ivm Gorillajack in dit topic). Ook 8 weken aan 1 stuk zou ik nooit doen.

Gewoon bij Century bestellen, Gorillajack komt héél wrs nooit aan (zie ook de andere reacties ivm Gorillajack in dit topic).

Bedankt voor de reactie, ik ga waarschijnlijk bij Century bestellen. Hoe groot is de kans op problemen bij de Douane? Handig om alles in 1x te bestellen of in 2x?

Ook 8 weken aan 1 stuk zou ik nooit doen.

Wat is de reden hiervoor? Ik heb mijn onderzoek gedaan en geen bewijs kunnen vinden dat dit niet zou kunnen

Misschien loop ik wel flink achter hoor, maar op prohormonen.nl staat de 'oude' stacker 2 te koop.

Net als winstrol en dianabol trouwens... Wat is dit voor site??

Envelop zat bubbeltjes plastic in verwerkt, dus je kon niks voelen. Verder ook geen info op de envelop dat het bij century weg komt. Yohimbine + ephedrine. :)

hwivl2.jpg

Edit: die envelop controleren ze ook niet zomaar.. Ging met mes nog best lastig open, stug spul. ;)

Laatst bewerkt:
Envelop zat bubbeltjes plastic in verwerkt, dus je kon niks voelen. Verder ook geen info op de envelop dat het bij century weg komt. Yohimbine + ephedrine. :)

hwivl2.jpg

Edit: die envelop controleren ze ook niet zomaar.. Ging met mes nog best lastig open, stug spul. ;)

Hoeveel dagen na dat je had betaald heb je het ontvangen?

Vorige week woensdag (07-05) besteld. En dinsdag (13-05) ontvangen.

Jup yohimbine is ook zo verpakt :D je hebt verschillende op de site, gewoon in potje en flat packaged.
Volgens mij is er met brief post amper controle ;)

Vrijdag 9/5 besteld bij century supplements en ik heb nog steeds niets ontvangen. :mad: Volgens hen werd het op 10/5 verzonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven