MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen,

Nu ben ik nieuw hier op het forum en is dit een oude topic maar ik heb een vraag: is er hier iemand die een betaalbaar (mag ook gratis ;) ) adresje heeft om bestelde supplementen zoals bijvoorbeeld tabs eph hcl te laten testen op inhoud? Dan zou ik graag een PM van je ontvangen.

Zeker gezien de diversiteit aan reacties over producten en leveranciers zou ik dit wel fijn vinden om te laten doen. Gewoon 1 van mijn tabletjes langs brengen of posten dan weet ik precies wat er in zit.

Als mensen hier dit al eerder hadden laten doen graag een linkje, dan lees ik graag de reviews.

Grasduin ik ondertussen verder op het forum. Veel te vinden over voeding en training, super.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Laatst bewerkt:
Denk dat t elk moment binnen is man, had ik zelf ook.

Zit nu op 3x pd 30/275/50 ECA en merk er nagenoeg niks van, die tolerantie :mad:

Het is niet omdat je het niet voelt, het niet werkt ;) Daarom is het ook verleidelijk om de dosis te verhogen, maar
eigenlijk is dat niet nodig, en kan het zijn dat je toch wat side effects gaat krijgen.

Je kan wel tot 26 weken lang doorgaan zonder dat het eigenlijk zijn werking verliest.

Vanaf maandag begonnen, 3 tabs ephedrine (24mg) + caffeïne en green tea. Ben 0.4 kg verloren, ik reageer er altijd wel goed op. Vorig jaar in 6 maanden 11kg verloren, en heb heel wat cheatdagen gehouden in die tussentijd. :D

M'n bestelling is blijkbaar dinsdag al geleverd!! Het zat in een envelop afkomstig uit Canada en geadresseerd aan mijn zus (haar visa kaart). Blijkbaar was het toch dat van CenturySupplements. :p

Century-supplements levert dus heel snel. :o

Iemand ervaring met de ECA Stack T5 van Zion Labs? Kan verassend weinig reviews er over vinden op internet

Op het label staat dit:

Ephedrine 30mg
Caffeine 250mg
Aspirin 150mg

Laatst bewerkt:
Iemand die de Vit.E wilt bestellen van Century voor me (heb geen adres meer waar ik het kan ontvangen)? Ik wil je er graag centje voor geven als je uit België bent (ik kom het dan wel oppikken).. graag via pm

Ik heb nog 50x 30mg ephedrine, voor 25 excl mag iemand het van me overnemen. Gebruik het niet meer. Stuur maar een privebericht.

Zit nu op Century Supplements te kijken voor ECA stacks. Dit wordt mijn eerste ervaring met efedrine en ECA stacks, dus ik weet niet waar ik op met letten ofzo.

Iemand enige tips welke goed werkt oid?

Zit nu op Century Supplements te kijken voor ECA stacks. Dit wordt mijn eerste ervaring met efedrine en ECA stacks, dus ik weet niet waar ik op met letten ofzo.

Iemand enige tips welke goed werkt oid?

haal gewoon de pure zou ik zeggen en koop ergens caffeine tabs.

Iemand ervaring met de ECA Stack T5 van Zion Labs? Kan verassend weinig reviews er over vinden op internet

Op het label staat dit:

Ephedrine 30mg
Caffeine 250mg
Aspirin 150mg

ben zeer tevreden over deze eca stack je kunt er gemakkelijk 2 of 3 per dag nemen natuurlijk in opbouwende dosis mits een clean voedingschema en cardio regime kan deze wel de nodige rugsteun geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven