XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die toevallig een visa heeft en voor mij wil bestellen? Pay je 5 euro voor deze gunst

Iemand die weet hoe lang het duurt via centurysupplements om naar belgie te verzenden?

heeft iemand nog een webshop waar realdeal ephedrine of een complecte ECA stack te verkrijgen is ? en nu het belangrijkste; waar je met IDEAL/PayPal kan betalen ?

haalde het voorheen van centurysupplements maar daar kan je niet meer met PayPal betalen zie ik.. :/

Bij century onder ephedrine-eca-stacks staan zoveel verschillende potjes, hoe weet ik welke goed is en welke niet? Voor welke gaan jullie?

Dus.... zijn er nog winkels in UK die (via website) ECA Stacks verkopen? Zoja, welke zijn betrouwbaar?

Dus.... zijn er nog winkels in UK die (via website) ECA Stacks verkopen? Zoja, welke zijn betrouwbaar?

Op century heb je veel keuze onder eca stacks, zeker 10-25 potjes. Maar hoe weetje welke je moet nemen is ook mijn vraag. Je hebt efedrine los, je hebt in combinatie met caffeine maar je hebt ook kant en klare eca stacks.

Ik wil een eca potje alleen welke...

Op century heb je veel keuze onder eca stacks, zeker 10-25 potjes. Maar hoe weetje welke je moet nemen is ook mijn vraag. Je hebt efedrine los, je hebt in combinatie met caffeine maar je hebt ook kant en klare eca stacks.

Ik wil een eca potje alleen welke...

zou sowieso voor ephedrine gaan ipv ephedra, moet je ff goed op letten..

als er iemand is uit de omgeving van breda en gaat bestellen bij century, pm me dan ff. heb daar zelf voorheen ook besteld met paypal en altijd realdeal. alleen nu kan je niet meer met paypal betalen en heb geen visa/mastercard. geef je een tientje voor de moeite en haal t zelf op! :D

ECA sellers gotta pm tho

Iemand ervaring met de ECA Stack T5 van Zion Labs? Kan verassend weinig reviews er over vinden op internet

Op het label staat dit:

Ephedrine 30mg
Caffeine 250mg
Aspirin 150mg

Ik vind deze juist niet zo goed werken. Heb nu een EC stack van een Nederlands lab. 30mg efedrine HCL en 100mg Caffeine. Maar die vind ik een stuk beter werken als de T5, terwijl die meer Caffeine bevat.

Ik vind deze juist niet zo goed werken. Heb nu een EC stack van een Nederlands lab. 30mg efedrine HCL en 100mg Caffeine. Maar die vind ik een stuk beter werken als de T5, terwijl die meer Caffeine bevat.

Je hebt van kaizen Ephedrine per tab 8mg, je mag per dosering max 25mg dat zijn 3 tabs. Moet ik hierbij nog iets anders nemen als in caffeine tabs of kan het ook alleen hiermee. Je hebt namelijk bij die eca stacks Ephedrine caffeine en aspirine in 1 pil..

En waar zou ik deze kunnen vinden?

• Like
Waarderingen: Briekie
Kaizen besteld, kijken hoe snel men is.

Je hebt van kaizen Ephedrine per tab 8mg, je mag per dosering max 25mg dat zijn 3 tabs. Moet ik hierbij nog iets anders nemen als in caffeine tabs of kan het ook alleen hiermee. Je hebt namelijk bij die eca stacks Ephedrine caffeine en aspirine in 1 pil..

Kan allebei, maar de stack werkt wel synergetisch. Ik zou er zelf voor kiezen om wat Caffeine tabs bij bijvoorbeeld B&F of xxlnutrition te halen.

Ik gebruik nu deze caffeine tabs bij mijn kaizen ephedrine:

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/caffeine/allmax-nutrition/caffeine-pillen/?sqr=caffeine&

Allmax Nutrition Caffeine Pillen

200mg per stuk.

Alleen deze pot met 100 pillen kost maar 4 euro terwijl andere gelijkwaardige merken toch een paar euro daarboven zitten.

Misschien klinkt het raar maar zou het kunnen dat deze misschien underdosed is of iets in die richting?

Is wel belangrijk natuurlijk anders haal ik niet het volledige uit mijn Ephedrine als ik te weinig caff binnen krijg.

Heb ze inmiddels ook al een paar dagen besteld efedrine van kaizen. shipped op 9 juni.. ben benieuwd

Kan je niet meer bij century health nutrition met paypal betalen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven