Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+- een weekIemand die weet hoe lang het duurt via centurysupplements om naar belgie te verzenden?
Dus.... zijn er nog winkels in UK die (via website) ECA Stacks verkopen? Zoja, welke zijn betrouwbaar?
Op century heb je veel keuze onder eca stacks, zeker 10-25 potjes. Maar hoe weetje welke je moet nemen is ook mijn vraag. Je hebt efedrine los, je hebt in combinatie met caffeine maar je hebt ook kant en klare eca stacks.
Ik wil een eca potje alleen welke...
Iemand ervaring met de ECA Stack T5 van Zion Labs? Kan verassend weinig reviews er over vinden op internet
Op het label staat dit:
Ephedrine 30mg
Caffeine 250mg
Aspirin 150mg
Ik vind deze juist niet zo goed werken. Heb nu een EC stack van een Nederlands lab. 30mg efedrine HCL en 100mg Caffeine. Maar die vind ik een stuk beter werken als de T5, terwijl die meer Caffeine bevat.
Ik vind deze juist niet zo goed werken. Heb nu een EC stack van een Nederlands lab. 30mg efedrine HCL en 100mg Caffeine. Maar die vind ik een stuk beter werken als de T5, terwijl die meer Caffeine bevat.
Je hebt van kaizen Ephedrine per tab 8mg, je mag per dosering max 25mg dat zijn 3 tabs. Moet ik hierbij nog iets anders nemen als in caffeine tabs of kan het ook alleen hiermee. Je hebt namelijk bij die eca stacks Ephedrine caffeine en aspirine in 1 pil..
zou sowieso voor ephedrine gaan ipv ephedra, moet je ff goed op letten..