AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb topic even een keer doorgelezen. Zie verschillende schimmige websites en een aantal websites die wel betrouwbaar lijken. Deze betrouwbare websites hebben de efedrine of eca stacks allemaal uitverkocht, of je kunt er niet met paypal betalen.

Weet iemand een website waar ik dus met paypal kan betalen en waar ze de efedrine of eca stacks op voorraad hebben? Alvast bedankt.

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Heb net even lang gezocht en kwam op imagesupplements.co.uk

Ik wil hier zelf binnekort ook de ECA stack van Diamond Labs of Zion Labs bestellen, ben nog even aan het denken welke voor mij het beste is.

Kwam deze ook tegen en kwam er na een tijdje speuren achter dat de eigenaresse best actief is op het uk-muscle forum, wekt bij mij wel enig vertouwen. Kan er verder alleen weinig over de betrouwbaarheid vinden.

Kwam deze ook tegen en kwam er na een tijdje speuren achter dat de eigenaresse best actief is op het uk-muscle forum, wekt bij mij wel enig vertouwen. Kan er verder alleen weinig over de betrouwbaarheid vinden.

Na de carnaval ga ik bestellen, laat mijn bevindingen dan wel weten

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze twee?

De ene zal wel vernieuwde verpakking zijn, maar welke is dan de vernieuwde en welke de verouderde?

t5.2.jpg

T5.jpg

Bekijk bijlage 56845

Bekijk bijlage 56846

De ene zal wel vernieuwde verpakking zijn, maar welke is dan de vernieuwde en welke de verouderde?

De eerste foto is de vernieuwde versie. Ik heb ze beide gehad. Ze zijn G2G.

Hoe dan ook, voor mij nooit meer T5/ECA :) Te veel sides (agressie, zenuwen, kort lontje, tijdelijk impotent, onderdrukte eetlust etcetera) Je hele persoonlijkheid verandert erdoor en het zal vast schadelijk voor je zijn, aangezien het chemisch verwant is aan amfetaminen en het is trouwens de grondstof van methamfetamine. :o Ik raad iedereen ten zeerste af om voor lange tijd Efedrine te gebruiken.

Laatst bewerkt:
De eerste foto is de vernieuwde versie. Ik heb ze beide gehad. Ze zijn G2G.

Hoe dan ook, voor mij nooit meer T5/ECA :) Te veel sides (agressie, zenuwen, kort lontje, tijdelijk impotent, onderdrukte eetlust etcetera) Je hele persoonlijkheid verandert erdoor en het zal vast schadelijk voor je zijn, aangezien het chemisch verwant is aan amfetaminen en het is trouwens de grondstof van methamfetamine. :o Ik raad iedereen ten zeerste af om voor lange tijd Efedrine te gebruiken.

Je redenering is niet juist. Zoutzuur en ammoniak zijn ook grondstoffen voor salmiak drop, terwijl dat gewoon veilig is te consumeren. een simpel verschil van 1 atoom in een molecuul of zelfs het verschil tussen de R en S isomeer kan al een verschil maken tussen schadelijk of niet schadelijk. Ik wil niet zeggen dat het totaal niet schadelijk is, want het verhoogd wel degelijk je bloeddruk en het kan ook zeker geestelijk zowel positief als negatief uitwerken, dit verschilt per persoon. Ikzelf ondervond voornamelijk positieve effecten. (meer energie ondanks kcal tekort, makkelijker uit bed komen, algemene feel good)

Kortom het is een kwestie van uitproberen of het voor je werkt en indien men veel last krijgt van sides kan men er beter voor kiezen te cyclen of te stoppen.

Bekijk bijlage 56845

Bekijk bijlage 56846

Heb gelezen dat de onderste de oude versie is, die werd na gemaakt/vervalst en als reactie daar op heeft zion labs een nieuwe verpakking ontworpen en dat is dus die bovenste.

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Na de carnaval ga ik bestellen, laat mijn bevindingen dan wel weten

Top, hoor het graag.

Op welke websites bestellen jullie ?

Wat Mickie zegt is correct, bovenste is de nieuwe T5 van zion labs, al geruime tijd. De onderste wordt inderdaad nagemaakt en is nu fake. Probleem was dat de verzegeling ook altijd los zat bij die oude.

Dat ephedrine nadelig zou zijn op lange termijn is naar mijn weten ook niet bewezen met geen belachelijke dosissen. Ook neemt de werking niet af met langer gebruik. Enige wat wel kan zijn is dat je qua gevoel eraan gewend raakt. De vet verbrandende eigenschappen blijven hetzelfde.

lees anders dit even door:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2565736/

@ jackRipper, ik voel me juist prima op eca, ondanks verminderde eetlust en droge mond krijg ik ook altijd enorme drive/motivatie, ook om te eten wat ik moet eten. Seks is ook geweldig, en heb veel vaker zin. Wel lijkt mijn leuter in slappe toestand te verschrompelen haha

Iemand enig idee hoe streng dit wordt gecontroleerd bij de douane? Wil namelijk 4 potten kopen voor mezelf en wat vrienden

je kunt beter een supplier vinden, dan is het waarschijnlijk goedkoper. vanuit de UK is het vrij veilig, vanuit canada wat minder. Ken wel personen die het ook vanuit canada gewoon ontvangen hebben. bijv. kaizen hcl wordt dun in enveloppen verstuurd.

Ken wel een supplier die ze voor net zoveel verkoopt als ik ze in UK kan kopen, maar ik ken en vertrouw die persoon niet helemaal, vandaar mijn vraag

Binnen de EU grenzen wordt niet door de douane gecontroleerd. De EU is een douane unie. Dus je kunt ze net zo goed dan bestellen. Of je dat wél kunt vertrouwen tsja... kun je beter eerst 1 potje bestellen. Let er in ieder geval op bij je potje dat hij nog gesealed is.

Iemand een idee waar ik de T5 van Zion Labs kan bestellen?

imagesupplements.co.uk Heb hier zelf (nog) geen ervaring mee, maar ben er mee bezig.

imagesupplements.co.uk Heb hier zelf (nog) geen ervaring mee, maar ben er mee bezig.
Heb daar ooit diamond Labs besteld, kreeg fake shit.

Ik heb daar toevallig 2 weken geleden 2x Zion labs t5 potjes besteld. 1,5 week later zijn geleverd. Ik heb net mijn eerste genomen en ik voelt toch al iets werken.
Afwachten maar.

Ik was te ongeduldig om te wachten op jou ervaring dus heb een potje diamond labs besteld. Levertijd was wat lang (iets meer dan een week) maar het is zonder problemen binnen gekomen en het lijkt legit te zijn. Heb een halfje geprobeerd en het voeld als echte ephedrine (verhoogde hartslag, meer kleur in het gezicht dus waarschijnlijk verhoogde bloeddruk, grote hoeveelheid extra energie), ik heb echter nog niet de kans gehad om er echt aan te beginnen dus overige ervaring blijft voor nu even uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven