XXL Nutrition

Efedrine ICM Eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FuzZyBeeR

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2005
Berichten
1.328
Waardering
33
Hoe de N**K krijgen jullie het voor elkaar om efedrine te gebruiken en nog wat normaal voedsel binnen te krijgen.

Ik zit nu op smorgens(7.00) 2 Caffeine tabs met 1 efedrine arsan.
tegen 12.00 nog een keer 2 Caffeine tabs met 1 efedrine arsan.

Het probleem is alleen dat ik smorgens nog wel voedsel naar binnen krijg, maar de maaltijd om 10.00 en de rest van de dag krijg ik voor geen meter naar binnen. Nu moet je bij de cut wel minderen met calorie inname, maar door deze combi kan ik helemaal geen vreten binnen krijgen. Elke hap staat me tegen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Als het voedsel echt drastisch naar beneden gaat zoals nu ben ik bang dat ik die hoerenstofwisseling weer omhoog moet knallen na de cut. Nu gaat dat niet zo snel, dus zal ik weer vet aankomen. Ik ga er namelijk niet vanuit dat efedrine je lichaam zo op****ed dat je hersens en maag geen signaal geven om te eten, maar de stofwisseling wel hoog blijft. Als dit wel zo is zal dat natuurlijk ideaal zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Stofwisseling gaat zeker omhoog, probeer gewoon genoeg eiwitten binnen te krijgen dan blijven de spieren iig hangen ;)
 
Hoe de N**K krijgen jullie het voor elkaar om efedrine te gebruiken en nog wat normaal voedsel binnen te krijgen.

Ik zit nu op smorgens(7.00) 2 Caffeine tabs met 1 efedrine arsan.
tegen 12.00 nog een keer 2 Caffeine tabs met 1 efedrine arsan.

Het probleem is alleen dat ik smorgens nog wel voedsel naar binnen krijg, maar de maaltijd om 10.00 en de rest van de dag krijg ik voor geen meter naar binnen. Nu moet je bij de cut wel minderen met calorie inname, maar door deze combi kan ik helemaal geen vreten binnen krijgen. Elke hap staat me tegen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Als het voedsel echt drastisch naar beneden gaat zoals nu ben ik bang dat ik die hoerenstofwisseling weer omhoog moet knallen na de cut. Nu gaat dat niet zo snel, dus zal ik weer vet aankomen. Ik ga er namelijk niet vanuit dat efedrine je lichaam zo op****ed dat je hersens en maag geen signaal geven om te eten, maar de stofwisseling wel hoog blijft. Als dit wel zo is zal dat natuurlijk ideaal zijn ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/tips-tricks-over-voeding-dieet-3363/
effen opnieuw leren eten

gewoon om het uur wat kleins eten
 
;)

ik eet elke bijna elke 2 uur. Alleen zoals vermeld gaat dat dankzij de efedrine niet van harte .. dat is meer het probleem. Ik wil wel eten ;) maar door de efedrine werkt mijn lichaam niet echt mee :D .. met je dikke hond :D


haha jah is mijn keuter op de deca ;) hahah

nee maar probeer om het uur dan wat kleins. te eten ging bij mij namenlijk wel goed. is aleen effen irritant de eerste 2 weken elk uur wat eten. en daarna gewoon niet dan lijkt het net of je verhongerd.

voor de rest jah.... als je nu eet moet je dan bijna kotsen omdat je het niet binnekrijgt of ? anders zou ik gewoon zoveel mogenijk vloeibaars eten. alles door de blender flansen. zodat je wel je voedingstoffen binnekrijgt
 
Yup .. mijn bakje pasta gaat er zonder efedrine binnen 5 minuten in, omdat ik het lekker vind. Nu moet ik tegen elke hap werken, aangezien het er bijna terug uitkomt. Misschien ligt het inderdaad aan de hoeveelheid. Gewoon lang doen over de bak pasta en de rest van de voeding .. dan maar echt de hele dag door eten ipv elke paar uur ;D
 
Is alleen maar de eerste week. Daarna went je lichaam aan de eetlust remmende effecten.
 
Is alleen maar de eerste week. Daarna went je lichaam aan de eetlust remmende effecten.

is dan alleen het eetlustremmende effect weg, of went je lichaam ook aan de gewone dosering en is de werking op je energieniveau / stofwisseling ook minder?
 
hmmm daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad ...
 
is dan alleen het eetlustremmende effect weg, of went je lichaam ook aan de gewone dosering en is de werking op je energieniveau / stofwisseling ook minder?

Efedrine is een adrenaline-achtige vasodilator, de werkinig hiervan zal niet snel afnemen. Natuurlijk wel gestaag.
 
Back
Naar boven