MuscleMeat

Efedrine nog te koop? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Azrael

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
3.494
Waardering
8
Lengte
1m83
Is Ephedrine op de Nederlandse markt nog op een manier verkrijgbaar? In België hebben jullie maar geluk met je apotheken want ik kan er niet aankomen zo snel.
Iemand tips hoe ik het toch kan bemachtigen? Opsturen is lastig want daar zullen mijn ouders vast niet blij mee zijn. En ik ken ook niet zo snel iemand die een pakketje voor me wilt ontvangen.

Thanks alvast!
 
Zou ik ook graag willen weten!

en

Is Ephedrine HCL (syntetisch Ephedrine) legaal verkrijgbaar in nederland?
 
Zoek naar sites binnen de EU-zone: op intracommunautaire verrichtingen is er normalitair geen douane controle. Iemand had een tijdje geleden een Duitse site gepost, waar het te verkrijgen was tegen 50€ voor een potje ofzo...
 
acidreign zei:
Zoek naar sites binnen de EU-zone: op intracommunautaire verrichtingen is er normalitair geen douane controle. Iemand had een tijdje geleden een Duitse site gepost, waar het te verkrijgen was tegen 50€ voor een potje ofzo...



Thanks! Ben nu aan het zoeken naar duitse sites. Iemand nog links in de aanbieding?
 
Maak gewoon een tripje naar de zuiderburen,hebben wij ook eens drugstoeristen ;)
 
Wat kost dat spul bij de zuiderburen precies dan?
 
Stackers en ephedra caps zijn in bijna elke supplementenwinkel te verkrijgen voor rond de 40 euro. De laatste tijd wel minder dan vroeger omdat het overal verboden is,je kan misschien eerst een mailtje sturen naar de eigenaar voor je afzakt want er zijn dikwijls nog maar een paar potten over.
 
Afzetters, gewoon naar de apotheek hier in België, 30 tabs van 30mg ephedrine kosten €6 ofzo
 
MonsterStrength zei:
Afzetters, gewoon naar de apotheek hier in België, 30 tabs van 30mg ephedrine kosten €6 ofzo

Bedoel je misschien Alfavit?

Zal wel niet in de Nederlandse apotheken te koop zijn. :mad:
 
Heeft Iemand een lijst met belgische apothekers in Antwerpen dicht bij de nederlandse grens?
 
Bel gewoon apotheker in baarle-nassau :p die besteld wat voor je en dan kan je het keertje ophalen met je OV
 
Alfavit geeft wel goede resultaten maar je word er wel redelijk loom van en je crasht wel redelijk hard maar over het algemeen geen slechte optie en goedkoop is het wel. Ik dacht dat je ook nog ephedra in nederlandse smartshops kon krijgen maar ben niet zeker.
 
bartman zei:
Alfavit geeft wel goede resultaten maar je word er wel redelijk loom van en je crasht wel redelijk hard maar over het algemeen geen slechte optie en goedkoop is het wel. Ik dacht dat je ook nog ephedra in nederlandse smartshops kon krijgen maar ben niet zeker.

Ik ga er hard op, en de crash komt maar zo'n 3 of 4 uur na inname, voldoende tijd dus om te trainen :)
 
bah, voor mij geen efedra liefst, brr echt niet... krjig er veel te hoge bloeddruk van

maar ik meen dat het zowat overal in België vrij verkrijgbaar is :)
 
Deejay_Spike zei:
bah, voor mij geen efedra liefst, brr echt niet... krjig er veel te hoge bloeddruk van

maar ik meen dat het zowat overal in België vrij verkrijgbaar is :)

Hebben jullie eigenlijk ook een Kruidvat in België? Zo ja , verkopen die dan Energie Totaal misschien? Dat was guarana/ephdra en taurine in een....
 
ja kruidvat bestaat in België, ik ben er zelf persoonlijk nooit binnen gewandeld
 
Iemand die in België woont en wel eens bij het kruidvat komt en weet of "Energie Totaal" er nog verkrijgbaar is en zo ja wat het kost? Zou me er een groot plezier mee doen :cool:
 
Kruidvat in Belgiê verkoopt niet dezelfde producten als in Nederland, tenzij dat die energie totaal van hun huismerk is, dan bestaat er een kansje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven