Fitness Seller

Efedrine - speekseltest - België

Bezoekers in dit topic

Tiago

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 mei 2009
Berichten
463
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
85kg
Sorry als het in de verkeerde forum is maar heb een search gedaan voor efedrine en ik zag niet bepaald waar ik het moest zetten.

Mijn vraag is voor de mensen van België of er mensen zijn die dit hebben meegemaakt? Ik wil gewoon weten of ik hier echt voor moet oppassen want vroeger durfde ik overal naartoe rijden maar nu dat ik een overheids job heb wil ik niet dat er op mijn strafblad rijden onder invloed van drugs komt te staan. Deze is altijd blanco geweest en dat wil ik zou houden.

Maar toen ik jong was er nog geen sprake van speekseltesten en nu is dat de norm geworden. Ik was al aan het denken om neusspray te kopen waar efedrine in zit om zo te kunnen bewijzen dat het daar van komt.

Meestal doe ik 2 maanden op en 3 maanden af maar nu ben ik echt paranoia want worden als ik ergens ver moet rijden.
 
Neem cafeïne, daar is dacht ik geen controle in. Met overheidsfunctie moet je sowieso oppassen
 
Kan je beter salbutamol poppen, werkt even kort, voelt prettiger, staat niet op een speekseltest.
 
Heb je het niet over pseudo-efedrine? Efedrine neusspray bestaan namelijk niet in de apotheek.
 
Back
Naar boven