AndroidHealthClinic

Efedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sedge

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2010
Berichten
129
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Yo Boys,

Hoe gebruik je Efedrine veilig?

Ik lees dat het gevaarlijk kan zijn en dat er zelfs doden zijn gevallen.

Ingredienten en bron:

http://centurysupplements.com/xtreme-thermoburn-ephedrine-eca-stack

Serving Size: 2 capsules
Per Container: 120 capsules
Ingredients (Amount Per Serving) 200mg Ma Huang (standardized to 12% - 24 mg Ephedrine alkaloids)
200mg Caffeine
200mg Garcenia Cambogia
100mg Citrus Aurantium 4%
100mg White willow bark
50mg Acetyl L-Carnitine
50mg Ginger Root
50mg Cayenne 40000 BTU
50mg Chromium Picolinate
Directions Take 2 capsules before breakfast and 2 more 5 hours later. For pre-exercise boost: Take 2 caps 30-45 mins before training. Do not exceed 6 capsules a day.
 
Rechtstreeks van Wikipedia:

"Natural" supplements that contain ephedra (akaMa Huang) as an ephedrine substitute have been linked to cases of heart attack, stroke, and death in healthy young adults even when taken at the labeled dosage .[6]


Hoe zorg je ervoor dat als je symptomen krijgt je die tijdig kunt herkennen? Bijvoorbeeld hartaanval? Of hart ritme stoornis? Kan je dit ergens laten testen?
 
Laatst bewerkt:
Rechtstreeks van Wikipedia:

"Natural" supplements that contain ephedra (akaMa Huang) as an ephedrine substitute have been linked to cases of heart attack, stroke, and death in healthy young adults even when taken at the labeled dosage .[6]


Hoe zorg je ervoor dat als je symptomen krijgt je die tijdig kunt herkennen? Bijvoorbeeld hartaanval? Of hart ritme stoornis? Kan je dit ergens laten testen?

Discussie van de studie zelf lezen helpt wel eens:

Often, the dose of ephedrine that was associated with an adverse event was less than a typical dose of ephedrine used for bronchodilation (25 to 50 mg). Experimental studies show that ephedrine has only moderate effects on heart rate and blood pressure at these doses.19,20 The discrepancy between such data and our findings of serious adverse events reported with the use of dietary supplements containing ephedra alkaloids may be due to individual susceptibility, the additive stimulant effects of caffeine, the variability in the contents of pharmacologically active chemicals in the products, or preexisting medical conditions.

Ik heb zelf efedrine en cafeïne samen gebruikt en je voelt wel een effect op de hartslag, maar zolang je gezond bent, je je aan de normale dosis houdt, en rekening houdt met het effect op de hartslag, is het niet onveilig. Ik begon met lage dosis en cardio op laag tempo en heb het geleidelijk opgebouwd. Had nergens last van. Had wel "down gevoel" na stoppen met de efedrine en cafeïne, maar volgens mij had dat meer te maken met low carb.
 
Bedankt Big T, duidelijk.

Waarom heb jij EC stack gedaan eigenlijk en niet ECA?

Zou je het ooit nog een keer doen?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Big T, duidelijk.

Waarom heb jij EC stack gedaan eigenlijk en niet ECA?

Zou je het ooit nog een keer doen?


Ja aspirine zou voor mij weinig toegevoegd hebben, en het is ook slecht voor je maag. Ik heb er wel een tijdje yohimbine bij genomen. Ik zou het nog een keer kunnen doen, maar ik wil eigenlijk eens proberen zonder, gewoon omdat het toch niet altijd prettig aanvoelt en ik denk dat het zonder EC ook wel kan.
 
Yo Boys,

Hoe gebruik je Efedrine veilig?

Ik lees dat het gevaarlijk kan zijn en dat er zelfs doden zijn gevallen.

Ingredienten en bron:

http://centurysupplements.com/xtreme-thermoburn-ephedrine-eca-stack

Serving Size: 2 capsules
Per Container: 120 capsules
Ingredients (Amount Per Serving) 200mg Ma Huang (standardized to 12% - 24 mg Ephedrine alkaloids)
200mg Caffeine
200mg Garcenia Cambogia
100mg Citrus Aurantium 4%
100mg White willow bark
50mg Acetyl L-Carnitine
50mg Ginger Root
50mg Cayenne 40000 BTU
50mg Chromium Picolinate
Directions Take 2 capsules before breakfast and 2 more 5 hours later. For pre-exercise boost: Take 2 caps 30-45 mins before training. Do not exceed 6 capsules a day.

Kerel, heb je het al gebruikt / besteld? Ik ben namelijk ook wel geïnteresseerd.
 
Ik nam 2x25mg efe + 2x200mg caffeine voor mijn trainingen in de cut en ging als een malle. Meer dan dat lijkt me in ieder geval niet verstandig
 
Efedrine is echt wel lekker spul, gewoon aan de dosis houden en geen rare dingen er bij doen...
 
Ik voel er dus helemaal niks van na de eerste week. Ik heb gewoon netjes 2 dagen rust genomen na eerste 5 dagen. Ik neem 6x per dag 8mg efedrine en 200mg cafeïne. Eerste keer om 07:00 uur en vanaf daar elk uur. Dus om 8, 9, 10, 11 en 12 uur weer 8mg/200mg.

Voel er echt weinig van, ben zelfs in slaap gevallen om 15:00 uur.

Eerste week werkte het als een gek. En toen deed ik 2x per dag
 
Back
Naar boven