XXL Nutrition

efedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lee Priest

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
72
Waardering
0
Weet er iemand het erschil tussen efedrine extract, efedrine HCL, efedrine alkaloids en Ma Huang is?
Ik weet wel dat de HCL versie sythetisch is ( de hard stuff dus) en Ma Huang de natuurlijke.
Heeft er ook iemand ervaring met iets met Yohimbe HCL erin?
Ik richt me hierbij op de MD 6 van Bio Test.
Lees het volgende maar.

MD6

New and Improved MD6™

Het einde van Norephefdrine is genaderd, het staat nu op de lijst van de FDA. Om deze reden moets de formule van MD6 veranderd worden. Norephedrine moest vervangen worden door een andere sterke metabolische stimulator. Voor Biotest geen probleem.

Er kwamen verschillende ingrediënten in aanmerking. Biotest's grootste bezorgdheid was de interactie van het nieuwe ingrediënt met de andere ingrediënten.

Samen met Norephedrine werd ook Guggel op wetenschappelijke gronden uit de formule gehaald. Guggel is vervangen door 5-HTP (5-hydroxytryptophan). Ze vonden dat ondersteunende schildklier werking van Guggel onderecshikt was aan de eetlustdrukkende stemmingsverbeteringende werking van 5-HTP.

Bij de vervanging van de Norephedrine lag de keuze tussen ephedrine HCl en een super extract van Ephedra sinica. Ephedrine HCl leek de meest logische keus, maar bij nadere beschouwing van het Ephedra sinicia extract bleek dat zonder twijfel Ephedra sinicia de beste keuze is.Het bleek nl dat naast ephedrine, dit super extract nog vier andere sterke alkaloïden bevat, waaronder de l-norephedrine.

Werkt de nieuwe formule nu ook beter? Op twee gebieden zonder enige twijfel, ja. Het verbetert de stemming meer, wat zeer belangrijk is bij het dieten, daarnaast onderdrukt het het honger gevoel naar suikers.

De nieuwe en verbeterde MD6

Capsules per verpakking: 120

Elke 2-capsule serving bevat:
L-Tyrosine… 200 mg
Alpha Lipoic Acid… 200 mg
Caffeine… 100 mg
5-HTP… 25 mg
Ephedra sinica Extract… 20 mg ephedra alkaloids
Yohimbine HCl: 6 mg

Deze ingedrienten pakken het vetverlies van verschillende kanten aan:

Een geoptimaliseerde schildklier werking.

Het is heel simpel, als je op dieet gaat verminder je de productie van het sterkste schildklierhormoon T3. Wanneer dit gebeurt wordt je gedwongen minder te gaan eten, waardoor je nog minder moet gaan eten om nog vet te verliezen. Je zult naast het vet nu ook spiermassa gaan verliezen. Het aminozuur L-Tyrosine is de voorloper van het T3 hormoon en van de stimulerende neurotransmitters epinephrine, norepinephrine, and dopamine.

Verhoogde insuline gevoeligheid en beheer.

Proberen vet te verliezen terwijl je insuline resistent bent is gewoonweg onmogelijk. Het zal niet gebeuren. Over de jaren neemt de insuline gevoeligheid af, met andere woorden er is meer insuline nodig om de receptoren te laten werken. je kunt geen vet verliezen als je niet het insuline kunt beheren. Je wordt alleen maar vet. De oplossing is ALA. ALA is zeer effectief in het verhogen van insuline gevoeligheid en glucose opname en is daarom een zeer goede hulp bij het verbranden van vet.

Gemaximaliseerde metabolische thermogetische activiteiten

Stimulanten staan natuurlijk bovenaan op de lijst van metabolische manipulatie. En ongeveer iedereen die wel eens serieus gedieet heeft, heeft wel eens de efedrine-cafeïne combinatie geprobeerd. MD6 bevat ephedrine sinicia en yohimde HCl. Het ephedrine sinicia extract helpt bij het verbeteren van de stemming, onderdrukken van de eetlust en stimuleren van de beta andrenoreceptoren. Yohimbe HCl schakelt effectief de alpha 2 receptoren uit, waardoor vetverbranding opeens mogelijk wordt gemaakt op die onmogelijk plekken; de dijen en billen bij vrouwen en het 'zwembandje' bij mannen. Daarnaast is er nog eens cafeïne aan toegevoegd om de thermogenesis compleet te maken.
 
Waar kan je dit kopen en waar komt de info vandaan?

groetjes Dutchgirl
 
de mijne is onderweg van 't states :D MD6 ziet er zeer goed uit, vooral die yohimbine (voor de love handles weg te krijgen)
 
Hoeveel scheelt dat nou, na verzendkosten, importrechten en tarieven? Bij welk site bestel jij het?
 
Originally posted by Lee Priest
Hoeveel scheelt dat nou, na verzendkosten, importrechten en tarieven? Bij welk site bestel jij het?

had er 4 besteld, is ong. 19$ per stuk. 4x 19$= 76$ + shipping 20$= 96$. Hier kost het ongeveer 60€ per stuk. dus 4 x 60€ = 240€.

Voordeel: 150€ :)

Natuurlijk zijn al die potjes niet voor mij, mijn vrienden bestellen samen met mij, komt extra voordelig uit.
 
Maar je verlist spiermassa dus niet echt bepaald goed voor mensen die spiermassa willen opbouwen. Misschien wel goed voor flinke mensen die gewoon willen afvallen en weinig om spiermassa geven.
 
Originally posted by capricik


had er 4 besteld, is ong. 19$ per stuk. 4x 19$= 76$ + shipping 20$= 96$. Hier kost het ongeveer 60€ per stuk. dus 4 x 60€ = 240€.

Voordeel: 150€ :)

Natuurlijk zijn al die potjes niet voor mij, mijn vrienden bestellen samen met mij, komt extra voordelig uit.

en de invoerrechten?
 
Back
Naar boven