MuscleMeat

Efedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

johnnydiesel

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2002
Berichten
25
Waardering
0
Kan iemand mij uitlegen hoe ik het beste dit product kan gebruiken? Hoe vaak per dag ,en de hoeveelheid??


groetjes JOHNNY
 
Mijn ervaringen met efedrine (stack 2 van mdoubleyou)

's ochtends 2 caps (kijken of je dat aan kan, want 2 van stack 2 geeft nogal een speedy effect)

en 's middags 1 cap voor 15:00 !! Anders sliep ik niet.

Dit hou je 3 weken vol.

Daarna 5 dagen slikken en dan 2 dagen niet.

In die 5 dagen slik je hetzelfde schema, als hierboven.
't Werkte voor mij prima.
 
gewoon de engelstalige benaming hoor
 
Ephedrin

ik denk dat ik het anders zal moeten uitlegen. ik ga met de vakantie naar TURKIJE daar verkopen ze Ephedrin .er zitten 20 tabl in een doosje .Maar ik weet niet goed hoe ik die moet gebruiken ,ik denk ook dat het iets anders is als STACKERS.of heb ik het mis
 
Is zo goed als de zelfde stof met precies dezelfde werking. Waarom helemaal uit Turkije meenemen als je het ook gewoon via internet kan bestellen (geen risico's zoals bij A.S.).

Maar waarom wil je iets meenemen waarvan je niet weet wat het precies doet en hoe je het moet gebruiken???
 
ephedrine is gewoon de chemische variant van al die ephedra extracten etc. Is ook een effectiever.

Gewoon 3 keer per dag 20-25mg icm met 200mg cafeine nemen.

Evt nog yohimbine erbij.
Ook net wat je doelen zijn.

Maargoed, ik zou het zoiezo met cafeine stacken.
 
Veilig dosis van ephedrine hcl is vastgesteld op 90mg. Ik zou het verdelen in 6 dosissen om de waardes constant te houden. Dus 6 * 15mg eph. hcl + 100mg caffeïne voor het beste resultaat.
 
Ja dat is theoretisch wel beter idd. Maar voor de meeste mensen lastig.

Halfwaardetijd van eph. is 6uur. Dus 3 keer per dag kan ook goed.

90mg gelijk de 1e keer is voor een hoop mensen wel wat te veel.
 
Originally posted by johnnydiesel
Kan iemand mij uitlegen hoe ik het beste dit product kan gebruiken? Hoe vaak per dag ,en de hoeveelheid??


groetjes JOHNNY


Ja hoor, ik snap je wel, ik heb OOK echte veilige synthetische ephedrine HCL. Er zit 30mg in 1 tabletje.

Afbouwen hoeft echt niet, de werking blijft, de nadelige effecten gaan bij 'chronisch' gebruik spoedig weg, tenzij je je cardio te hoog opschroeft. Dus ...ook in het weekend doorslikken als je geen overlast wilt ervaren.

Wel een waarschuwing. Ik vernam van een ingewijde dat ze in Turkije hele sterke efedrine kennen, wel 50 mg per tablet. Die moet je dan wel in 2-en breken.
Mijn tabletjes kunnen in principe in 4-en gehakt worden, maar dat doe ik nooit.. wel varieer ik tussen 1 (soms 0) en 3 per dag al naar gelang mijn activiteiten niveau (dus in mei met krankzinnig veel fiets-kms heel weinig). Ook al omdat ik nu ook yohimbine HCL gebruik. Ben nu langzaam allebei weer aan het opvoeren: Lipoderm-Y 3x per dag smeren en ook E met C 3x per dag innemen.

Succes ermee... zorg voldoende in te slaan en niet gepakt te worden natuurlijk , het is hier (helaas) nog steeds illegaal.

O ja, en stuur een PM-tje over welke plekken in Turkije het mooist zijn. Wil er nog altijd een keer naar toe (3 maanden?)

Espi
 
Ik kan mezelf misschien een Ephedra expert noemen lol :)

Ik slik het al 5 jaar en niet in bepaald aan te bevelen doses maar dat terzijde.
Ik gebruikte eerst de Spaanse Efedrina Level (50mg tabletten) en nu de Pakistaanse (30mg).

Mijn perfecte combi is elke 3 uur ephedra samen met 200mg caffeine en heel belangrijk, 1 aspirientje.

Wat doet dat aspirientje?
Het houdt je level constant zonder dat je teveel gaat pieken en daarom duurt de werking langer en heb je geen kans op irritatie/agressie als de werking verzwakt.

Ephedra 'werkt' daadwerkelijk voelbaar maar DRIE uur al is de halfwaardetijd langer.

Aan te bevelen is te beginnen met 20-30mg maar hou er rekening mee dat je lichaam er binnen enkele dagen aan went. Als snel zul je de doses moeten opschroeven of anders 2 dagen rust nemen.

Stackers beveel ik niet aan; ik neem zelf hoge doses Ephedra maar de combi met kruiden zoals met Stackers geeft me nare bijwerkingen die varieren van een k*tgevoel tot kickbacks drie dagen na inname.
 
Laatst bewerkt:
Een ervaringsdeskundige dus, geen echte deskundige.

Jij verwart neveneffecten met de daadwerkelijke werking ervan.
Ephedra bevat vele alkaloïden, slechts een enkele is interessant voor de lijner. De anderen geven ruis en de effecten waar jij van denk dat het aangeeft dat het 'werkt'. Precies daarom heb ik ephedrine HCL genomen, waarvan de neveneffecten het geringst zijn, zolang je een aantal dingen onder controle houdt (dus geen excessieve cardio doet, andere medicijnen slikt of een hartconditie hebt o.i.d.).

Het is inmiddels overduidelijk aangetoond dat ephedrine zonder noemenswaardige neveneffecten haar werk kan doen. Heb geen zin hier weer voor de zoveelste keer literatuur over aan te halen, maar GELOOF me nu maar dat ik (en vele anderen MET mij) mijn huiswerk goed hebben gedaan!

Espi
 
ephedrine hcl vind ik beter en krachtiger werken dan ma huang,zee druif etc.

aspirine raad ik niet aan wegens inwendige bloedingen en een mindere proteine opname.
 
asperine is ook overbodig volgens mij. heb div efedrine varianten gebruikt. de spaanse versie, de HCL (Dymetadrine 25+), en ook de stacker varianten. toch vond ik de D25+ nog het beste werken. Gaf mij in ieder geval de minste bijwerkingen en ik verloor voor mijn gevoel meer vet... (maar ja er zijn zoveel andere variabelen die erbij komen kijken...)

Jammer dat de HCL variant amper te krijgen is in Nederland... (of kent iemand een goeie webshop in europa die het voor weinig levert, want ik heb ze wel gezien maar ga geen 50 euro neerleggen voor een potje)
 
ja maar tis geen europese web site : www.1fast400.com, verzendingskosten bedragen 35 $, ik koop int groot altijd in dus khaal die 35 $ er zo uit.
 
worden ze niet bij de duane tegen gehouden dan? ik heb dat namelijk ooit een keer gehad en dat was niet grappig... alles in beslag genomen.
 
nee, heb er geen probs mee.
 
maar jij komt uit belgie zo te zien, dat zou nog wel eens een verschil kunnen zijn...

iemand anders ervaringen op dat gebied?
 
Back
Naar boven