MuscleMeat

efexxor (antidepresiva) libido en orgasme problem

Bezoekers in dit topic

punihaar

Novice
Lid geworden
25 nov 2013
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Titel zegt al genieg iemand dezelfde problemen ik slik 75 mg en ik heb ook het idee dat het me gains tegen houd of staat dit los van elkaar
 
Titel zegt al genieg iemand dezelfde problemen ik slik 75 mg en ik heb ook het idee dat het me gains tegen houd of staat dit los van elkaar

Kosten baten gebeuren, als je depressie er van weg gaat (wat ik niet kan voorstellen want vaak zit het ingewikkelder in elkaar dan een pilletje slikken) dan lijkt het me geen probleem dat je geen erectie meer krijgt en je minder hard vooruit gaat met trainen.
 
Kosten baten gebeuren, als je depressie er van weg gaat (wat ik niet kan voorstellen want vaak zit het ingewikkelder in elkaar dan een pilletje slikken) dan lijkt het me geen probleem dat je geen erectie meer krijgt en je minder hard vooruit gaat met trainen.

Serieus? Ik zou op zich al depressief worden van geen erectie meer te krijgen...
 
Serieus? Ik zou op zich al depressief worden van geen erectie meer te krijgen...

Ik had er de afgelopen 25 jaar direct voor getekend dat ik geen spiermassa meer aan kon komen geen erectie meer kon krijgen en dat me depressie weg was door een pilletje.
Gelukkig ga ik eindelijk sinds 1,5 maand goed zonder pillen, maar godsgruwelijk depressief zijn is geen pretje.
Ik had er zelfs een arm en been voor over gehad.
 
antidepressiva staan er wel bekend om dat ze orgasme kunnen vertragen ja.

maar geen link met libido voor zover ik weet en volgens mij stopt het je gains ook niet?
 
Geen ervaring met Anti depressieva. maar ik snap zowiezo niet hoe je kunt trainen met een depressie. mij lukt het nog geen eens om de deur uit te gaan als ik wil gaan trainen.
 
Geen ervaring met Anti depressieva. maar ik snap zowiezo niet hoe je kunt trainen met een depressie. mij lukt het nog geen eens om de deur uit te gaan als ik wil gaan trainen.

Heb je wel hulp gezocht bij psycholoog en klikt het daar wat mee?
 
Heb je wel hulp gezocht bij psycholoog en klikt het daar wat mee?
Ja ik ben inmiddels onder behandeling.

Het klikt opzich wel. maar het begin blijft gewoon heel moeilijk. ik heb al een geschiedenis bij dezelfde psycholoog ivm andere problemen (post traumatische stress stoornis).

Echter is een diepe depressie nog wel velen malen erger merk ik. zin om te leven is gewoon weg :(
 
Ja ik ben inmiddels onder behandeling.

Het klikt opzich wel. maar het begin blijft gewoon heel moeilijk. ik heb al een geschiedenis bij dezelfde psycholoog ivm andere problemen (post traumatische stress stoornis).

Echter is een diepe depressie nog wel velen malen erger merk ik. zin om te leven is gewoon weg :(

K*t om te horen man, maar goed dat je de stap naar de psycholoog al gemaakt heb. Voor velen is dat ook lastig.
 
K*t om te horen man, maar goed dat je de stap naar de psycholoog al gemaakt heb. Voor velen is dat ook lastig.
Ja ik vond dat ik mijzelf dat verplicht was. omdat ik gewoon weer wil genieten van het leven.
 
Ja ik vond dat ik mijzelf dat verplicht was. omdat ik gewoon weer wil genieten van het leven.

Ik ben 25 jaar belachelijk depressief geweest, me vader en me ooms aan die kant en me opa hebben de 40 niet gehaald omdat ze er vroegtijdig uitstapten. Ik had nooit voor mogelijk gehouden dat ik me zo zou voelen als dat ik de afgelopen 1,5 maand me voel.
Ik kan je aanraden om zelfhulpboeken te gaan lezen therapieën te volgens zelfhulpgroepen te bezoeken meditaties uit te proberen en andere dingen waar je hoop uit kunt putten. Ik heb me zelfs uit pure wanhoop meerdere keren op het geloof gestort wat me helaas niet geholpen heeft.
Blijf hoop houden, hoe verrot het nu ook is. Hoe duisterder het nu voor je is, hoe meer je het zult gaan waarderen als de zon weer gaat schijnen hoe lastig dat nu ook voor te stellen is.
 
Ben persoonlijk ook depressief geweest, had er zoals ovosnovo zegt alles voorover om het te laten verdwijnen. Ik leefde teveel in het verleden en belande in een negatieve spiraal. Je krijgt je hoofd maar niet gefocused op het normale leven. Toen heb ik een knop omgezet, ik ga me op 3 dingen focussen in mijn leven. Koken (ben zw kok), trainen en familie/vrienden. Ik heb me helemaal overgegeven aan deze 3 factoren en ik ben gelukkig. Met name deze sport in combinatie met gezonde voeding heeft me door alle ellende geslagen. Een quote van Henry Rollins vat het mooi samen.

The Iron is the best antidepressant I have ever found. There is no better way to fight weakness than with strength.
Once the mind and body have been awakened to their true potential, it is impossible to turn back. - Henry Rollins
 
Ben persoonlijk ook depressief geweest, had er zoals ovosnovo zegt alles voorover om het te laten verdwijnen. Ik leefde teveel in het verleden en belande in een negatieve spiraal. Je krijgt je hoofd maar niet gefocused op het normale leven. Toen heb ik een knop omgezet, ik ga me op 3 dingen focussen in mijn leven. Koken (ben zw kok), trainen en familie/vrienden. Ik heb me helemaal overgegeven aan deze 3 factoren en ik ben gelukkig. Met name deze sport in combinatie met gezonde voeding heeft me door alle ellende geslagen. Een quote van Henry Rollins vat het mooi samen.

The Iron is the best antidepressant I have ever found. There is no better way to fight weakness than with strength.
Once the mind and body have been awakened to their true potential, it is impossible to turn back. - Henry Rollins

Mooi werk man! Belangrijk ook dat je weet wat je moet doen en laten om het vast te houden en wat je valkuilen eventueel kunnen zijn.

Hoe lang voel je je nu al beter en hoe lang heb je je verrot gevoelt?
 
Mooi werk man! Belangrijk ook dat je weet wat je moet doen en laten om het vast te houden en wat je valkuilen eventueel kunnen zijn.

Hoe lang voel je je nu al beter en hoe lang heb je je verrot gevoelt?

Ik heb heel mijn leven lang gestotterd, tot op zekere hoogte dat er geen normale zin meer uitkwam, pure spreekangst. Ik ontweek conversaties met mensen om mijn stotteren te verbergen wegens schaamte. Ik voelde me er zo k*t over dat ik niet kon 'praten' dat ik mezelf flink heb verwaarloost. Ik deed opleidingen die ik wel leuk vond maar waar mijn passie niet in lag, ik hield mezelf steeds weer voor de gek en begon met liegen ( met name tegen mezelf). Lang verhaal maar daarnaast altijd wel gesport maar niet serieus. Nu sinds 3/4 jaar ben ik hardcore bezig met dbb en voeding. Het heeft me zoveel zelfvertrouwen gegeven dat het stotteren ook weg is gegaan. Er is een nieuwe wereld voor mee opengegaan :)
 
Is "normaal" dat je die bijwerkingen hebt. Libido minder of zelf totaal geen. Moeite met erecties krijgen, of vreemde erecties, en ja het klaarkomen dat is ook anders als je AD slikt, sommige mensen hebben bv last van een droog orgasme (komt dus niets uit). Maak je er niet te druk om, hoe meer je er over gaat piekeren hoe slechter alles zelf zal worden. Gewoon laten begaan. Enkel rukken/vrijen als je er zelf echt zin in hebt.
 
Zit vanaf januarie aan de AD en het duurt nu een eeuwigheid voordat ik klaar kom,soms hou ik er gewoon mee op omdat ik het skik er af heb haha!
 
Kosten baten gebeuren, als je depressie er van weg gaat (wat ik niet kan voorstellen want vaak zit het ingewikkelder in elkaar dan een pilletje slikken) dan lijkt het me geen probleem dat je geen erectie meer krijgt en je minder hard vooruit gaat met trainen.

Geen ervaring met Anti depressieva. maar ik snap zowiezo niet hoe je kunt trainen met een depressie. mij lukt het nog geen eens om de deur uit te gaan als ik wil gaan trainen.

Ben persoonlijk ook depressief geweest, had er zoals ovosnovo zegt alles voorover om het te laten verdwijnen. Ik leefde teveel in het verleden en belande in een negatieve spiraal. Je krijgt je hoofd maar niet gefocused op het normale leven. Toen heb ik een knop omgezet, ik ga me op 3 dingen focussen in mijn leven. Koken (ben zw kok), trainen en familie/vrienden. Ik heb me helemaal overgegeven aan deze 3 factoren en ik ben gelukkig. Met name deze sport in combinatie met gezonde voeding heeft me door alle ellende geslagen. Een quote van Henry Rollins vat het mooi samen.

The Iron is the best antidepressant I have ever found. There is no better way to fight weakness than with strength.
Once the mind and body have been awakened to their true potential, it is impossible to turn back. - Henry Rollins

Klinkt ****ed up allemaal bros..
geen ervaring mee (Gelukkig)

Laatst filmpje van "the black dog" gezien. Ging hier ook over. Zoek die eens op.
 
Back
Naar boven