Fitness Seller

Effe schema checken...

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
999
Waardering
0
IK ben dus weer beginnen studeren en ben dusgevolg gestopt met trainen, mede omdat men jaarabbo was afgelopen en ik geen geld had voor een nieuw.

Nu na een 6 maanden kan ik het toch niet laten en na af en toe eens sporadisch te hebben getraind wil ik nu weer met een "deftig" schema regelmatig trainen.

Ik train alleen thuis en heb een bench, een BB en 2 DB en een resem losse gewichten ... genoeg om toch deftig te kunnen trainen.
Ik kan maar 2 keer trainen in de week, heb gewoon geen tijd genoeg ( veel schoolwerk en men andere liefde drukke bezigheid :) ).

Hierbij dus men schema:

*Dag 1: Rug-Triceps-Schouders

-Deadlift
-Barbell Row
-Dumbbell Row

-Lying Triceps extensions
-One arm triceps extensions

-Bent over raise

*Dag 2: Borst-Biceps-Schouders

-Incline DB press
-Incline Flyes
-Bench press

-Dumbbell curl
-Hammer curl

-Side raises


allemaal 3sets , 12-10-8 herhalingen ...

Greetz
 
Ik ben van mening dat je toch beter een sportschool op moet zoeken, 2 x thuis wat aankloten met gewichtjes zet geen zoden aan de dijk... en tijd maak je.
 
Ik zou biceps en triceps omdraaien, afhankelijk van de dagen rust tussen dag 1 en 2 natuurlijk.

Oh ja en ik sluit me aan bij MM.
 
Man-Mountain zei:
Ik ben van mening dat je toch beter een sportschool op moet zoeken, 2 x thuis wat aankloten met gewichtjes zet geen zoden aan de dijk... en tijd maak je.


Dus jij vind trainen belangrijker dan je opleiding ???
Ik zit in een kunstrichting waar ik alle dagen moet werken of ik kom er gewoon niet ... tijd maak je idd.
EN ik weet ook heel goed dat als je resultaat wil zien je 4 maal in de week moet trainen ( wat ik overigens 4 jaar aan een stuk heb gedaan ).
De bedeling is gewoon wat onderhoud en fit blijven ... men school en het inline'en komen nog altijd op de eerste plaats ... BB kwam de vorige 4 jaar op de eerste plaats , nu niet meer.

Ik wil gewoon weten wat ik eventueel kan veranderen aan men schema ... meer niet.
 
Back
Naar boven