AndroidHealthClinic

Effe tussendoor

Bezoekers in dit topic

Gewoon eten pakken en opeten. Niet veel moeilijks aan. Desnoods ga je gewoon even naar de wc met een lunch.

Wat voor werk doe je?

mechanicien aan de goeie ouwe dafkes

Ik zit op school, ik heb aan de pauzzes ook niet genoeg. Ik eet stiekum in de les. Of ik s avond in mijn vrije tijd wat extra s als ik te weinig tijd heb gehad s middags.

ja je hebt toch pauze?
8uur slapen, 8uur werken dus nog 8uur over om te eten. en dan het weekend nog! creatief zijn, je pauzes effectief benutten. Niet gaan ouwehoeren, koffieleuten en sjekkies draaien maar vreten.

Ik werk van 8:30 tot 17:00 en ik heb maar 1 pauze van een half uur. De andere maaltijden eet ik gewoon achter de PC, de vreemde blikken van mijn collega's als ik weer eens een eitje achterover gooi ben ik nu wel gewend.

owkeey, maar ik kan zo maar ni om het uur verdwijnen om een halve kilo platte kaas in mijn botten (laarzen)te draaien he.Da gaat zomaar niet.

en ik heb maar 1 pauze van 20min. Ik kan nu wel tussendoor iets eten ja,maar ni hoe het zou moeten. en da koffie drinken,ouwehoeren en sjekkies draaien kan een hele dag door.

Gewoon zorgen dat je in totaal genoeg eet. Kun je een keer een paar uur niet eten, dan eet je de volgende keer wat meer.

burn zei:
Gewoon zorgen dat je in totaal genoeg eet. Kun je een keer een paar uur niet eten, dan eet je de volgende keer wat meer.

Yo dude

dus als ik een keertje door overmacht mijn maaltijd mis, kan ik dan gewoon optellen bij mijn volgende maaltijd?

JOpie

jopiepoekie zei:
Yo dude

dus als ik een keertje door overmacht mijn maaltijd mis, kan ik dan gewoon optellen bij mijn volgende maaltijd?

JOpie

Zolang je het niet overdrijft wel. I.v.m. cortisol zou ik wel zeker weer binnen 4 / 5 uur eten.

tja het gaat om het het totaal he. als je weet dat je die dag een maaltijd moet missen dan beste verdeel je het. (zolang je maar niet teveel kh bij vet/eiwit of vet bij kh/eiwit maaltijden optelt).
als je er per ongeluk een overslaat dan idd wel zorgen dat je alles die dag binnenkrijgt.

In het begin is het allemaal even wennen, als je eenmaal een tijdje meedraait wordt alles een gewoonte.
Dan weet je precies wat je moet kopen en klaar moet maken.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven