MuscleMeat

Effect van anabolen op schrijfstijl

Users who are viewing this thread

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Iemand daar een onderzoek van?

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89

ja en ? Je kunt toch wel dingen constateren zonder er een verklaring voor te hebben ? Als het goed is gaan onderzoekers niet lukraak dingen uit hun duim zuigen om alles maar te kunnen verklaren... daar heb je onderzoek voor. Gewoon een scam voor meer onderzoeksgeld :)

Miss Deadlift

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m68
Massa
65kg
Nee he!
Toen ik dit onderwerp aanklikte had ik eigenlijk al wel kunnen bedenken dat er weinig zinnigs verteld zal gaan worden maar ja.
Komt alweer het ringvinger en wijsvinger verhaal op de proppen!:eek: Maar in een stukje wat wel op een serieuze wetenschappelijke site staat :scratch:

en je handschrift heeft dus ook al coïtusuele kenmerken:o ik ga het artikel alleen echt niet kopen om daar achter te komen wat dat dan wel mogen zijn.
weet jij het 3XL?

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Iemand daar een onderzoek van?

Waarom wil je dat eigenlijk weten ? :) In elk geval schrijven vrouwen meer met rondingen en hebben ze vaker een netter handschrift. Of anabolen nog een effect hebben lijkt me onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen.

Nee he!
Toen ik dit onderwerp aanklikte had ik eigenlijk al wel kunnen bedenken dat er weinig zinnigs verteld zal gaan worden maar ja.
Komt alweer het ringvinger en wijsvinger verhaal op de proppen!:eek: Maar in een stukje wat wel op een serieuze wetenschappelijke site staat :scratch:

en je handschrift heeft dus ook al coïtusuele kenmerken:o ik ga het artikel alleen echt niet kopen om daar achter te komen wat dat dan wel mogen zijn.
weet jij het 3XL?
Astu:

Bijlagen

• Beech & Mackintosh 2005.pdf
    120,9 KB · Weergaven: 68

Miss Deadlift

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m68
Massa
65kg
hehe.Als ik dat artikel zo lees en de omschrijvingen vergelijk met mijn eigen handschrift zou ik tot mijn nek toe vol zitten dan:D De enige redding is dan nog dat het wel correleert met de vinger ratio zodat het nog geloofwaardig is dat ik het van nature heb.:p

tnx BigT. ongelooflijk dat wetenschapper niks beters te doen hebben trouwens maar aan de andere kant, ga ik het zelf nog lezen ook dus heb ik ook niks beters te doen:o???

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
  • Topic Starter Topic Starter
Bedoelde met schrijfsT eigenlijk meer de manier van een zinsconstructie, woordkeuze, grammatica en algemene basisspelling. Als ik naar het A.A.S.-gedeelte van dit forum kijk zie ik namelijk echt de meest walgelijke zinnen voorbij komen.

Vroeg me gewoon af of dat met A.A.S. of met de intelligentie van de gemiddelde gebruiker te maken had.

snoob

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
30 nov 2005
Lengte
1m93
Massa
126kg
Bedoelde met schrijfsT eigenlijk meer de manier van een zinsconstructie, woordkeuze, grammatica en algemene basisspelling. Als ik naar het A.A.S.-gedeelte van dit forum kijk zie ik namelijk echt de meest walgelijke zinnen voorbij komen.

Vroeg me gewoon af of dat met A.A.S. of met de intelligentie van de gemiddelde gebruiker te maken had.

dat

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Testosteron zorgt ervoor dat je hersenen iets anders functioneren, maar het verandert je intelligentie niet. Sommige gebruikers zijn inderdaad van nature niet zo sterk in goede zinnen maken ;)

Loo

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2004

wat heb jij in die sectie te zoeken dan?

Anoniem_88

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006

Hahaha klopt, vooral die malden gozer.:roflol:

Miss Deadlift

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m68
Massa
65kg
Testosteron zorgt ervoor dat je hersenen iets anders functioneren, maar het verandert je intelligentie niet. Sommige gebruikers zijn inderdaad van nature niet zo sterk in goede zinnen maken ;)

Wat inderdaad ook geldt voor de niet gebruikers.
Vreemd dat het iemand alleen in de AAS sectie opvalt, ik zie geen verschil tussen binnen en buiten het bollenhok het is gewoon 1 pot nat hoor:p

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Wat inderdaad ook geldt voor de niet gebruikers.
Vreemd dat het iemand alleen in de AAS sectie opvalt, ik zie geen verschil tussen binnen en buiten het bollenhok het is gewoon 1 pot nat hoor:p
Ik stel hetzelfde vast inderdaad.

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
  • Topic Starter Topic Starter
Komt omdat de gebruikers een relatief kleine groep zijn t.o.v. de 'gewone' dbb-er. Buiten het hok typen ze ook raar en valt het ook op. Binnen is het percentage rare-typisten groter.

Holymoly

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mei 2008
Lengte
1m70
Deze staat sinds vandaag op ergogenics.org, moest meteen denken aan dit topic.

Naar boven