XXL Nutrition

Effect van anabolen op schrijfstijl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem23518

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
16.013
Waardering
317
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Iemand daar een onderzoek van?
 

ja en ? Je kunt toch wel dingen constateren zonder er een verklaring voor te hebben ? Als het goed is gaan onderzoekers niet lukraak dingen uit hun duim zuigen om alles maar te kunnen verklaren... daar heb je onderzoek voor. Gewoon een scam voor meer onderzoeksgeld :)
 
Nee he!
Toen ik dit onderwerp aanklikte had ik eigenlijk al wel kunnen bedenken dat er weinig zinnigs verteld zal gaan worden maar ja.
Komt alweer het ringvinger en wijsvinger verhaal op de proppen!:eek: Maar in een stukje wat wel op een serieuze wetenschappelijke site staat :scratch:

en je handschrift heeft dus ook al coïtusuele kenmerken:o ik ga het artikel alleen echt niet kopen om daar achter te komen wat dat dan wel mogen zijn.
weet jij het 3XL?
 
Iemand daar een onderzoek van?

Waarom wil je dat eigenlijk weten ? :) In elk geval schrijven vrouwen meer met rondingen en hebben ze vaker een netter handschrift. Of anabolen nog een effect hebben lijkt me onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen.

Nee he!
Toen ik dit onderwerp aanklikte had ik eigenlijk al wel kunnen bedenken dat er weinig zinnigs verteld zal gaan worden maar ja.
Komt alweer het ringvinger en wijsvinger verhaal op de proppen!:eek: Maar in een stukje wat wel op een serieuze wetenschappelijke site staat :scratch:

en je handschrift heeft dus ook al coïtusuele kenmerken:o ik ga het artikel alleen echt niet kopen om daar achter te komen wat dat dan wel mogen zijn.
weet jij het 3XL?
Astu:
 

Bijlagen

  • Beech & Mackintosh 2005.pdf
    120,9 KB · Weergaven: 130
hehe.Als ik dat artikel zo lees en de omschrijvingen vergelijk met mijn eigen handschrift zou ik tot mijn nek toe vol zitten dan:D De enige redding is dan nog dat het wel correleert met de vinger ratio zodat het nog geloofwaardig is dat ik het van nature heb.:p

tnx BigT. ongelooflijk dat wetenschapper niks beters te doen hebben trouwens maar aan de andere kant, ga ik het zelf nog lezen ook dus heb ik ook niks beters te doen:o???
 
Bedoelde met schrijfsT eigenlijk meer de manier van een zinsconstructie, woordkeuze, grammatica en algemene basisspelling. Als ik naar het A.A.S.-gedeelte van dit forum kijk zie ik namelijk echt de meest walgelijke zinnen voorbij komen.

Vroeg me gewoon af of dat met A.A.S. of met de intelligentie van de gemiddelde gebruiker te maken had.
 
Bedoelde met schrijfsT eigenlijk meer de manier van een zinsconstructie, woordkeuze, grammatica en algemene basisspelling. Als ik naar het A.A.S.-gedeelte van dit forum kijk zie ik namelijk echt de meest walgelijke zinnen voorbij komen.

Vroeg me gewoon af of dat met A.A.S. of met de intelligentie van de gemiddelde gebruiker te maken had.

dat
 
Testosteron zorgt ervoor dat je hersenen iets anders functioneren, maar het verandert je intelligentie niet. Sommige gebruikers zijn inderdaad van nature niet zo sterk in goede zinnen maken ;)
 
Bedoelde met schrijfsT eigenlijk meer de manier van een zinsconstructie, woordkeuze, grammatica en algemene basisspelling. Als ik naar het A.A.S.-gedeelte van dit forum kijk zie ik namelijk echt de meest walgelijke zinnen voorbij komen.

Vroeg me gewoon af of dat met A.A.S. of met de intelligentie van de gemiddelde gebruiker te maken had.

wat heb jij in die sectie te zoeken dan?
 
Bedoelde met schrijfsT eigenlijk meer de manier van een zinsconstructie, woordkeuze, grammatica en algemene basisspelling. Als ik naar het A.A.S.-gedeelte van dit forum kijk zie ik namelijk echt de meest walgelijke zinnen voorbij komen.

Vroeg me gewoon af of dat met A.A.S. of met de intelligentie van de gemiddelde gebruiker te maken had.

Hahaha klopt, vooral die malden gozer.:roflol:
 
Testosteron zorgt ervoor dat je hersenen iets anders functioneren, maar het verandert je intelligentie niet. Sommige gebruikers zijn inderdaad van nature niet zo sterk in goede zinnen maken ;)

Wat inderdaad ook geldt voor de niet gebruikers.
Vreemd dat het iemand alleen in de AAS sectie opvalt, ik zie geen verschil tussen binnen en buiten het bollenhok het is gewoon 1 pot nat hoor:p
 
Wat inderdaad ook geldt voor de niet gebruikers.
Vreemd dat het iemand alleen in de AAS sectie opvalt, ik zie geen verschil tussen binnen en buiten het bollenhok het is gewoon 1 pot nat hoor:p
Ik stel hetzelfde vast inderdaad.
 
Komt omdat de gebruikers een relatief kleine groep zijn t.o.v. de 'gewone' dbb-er. Buiten het hok typen ze ook raar en valt het ook op. Binnen is het percentage rare-typisten groter.
 
Deze staat sinds vandaag op ergogenics.org, moest meteen denken aan dit topic.
 
Back
Naar boven