XXL Nutrition

Effect van dubbel zoveel eten

Bezoekers in dit topic

kazlekets

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
46
Waardering
1
Hallo,

Als ik 1 dag 2 keer zoveel kcal ga eten als wat ik normaal doe, dus 2 keer m'n onderhoud, kom ik daar dan veel van aan of verhoogt het m'n stofwisseling juist? Ik kom ontzettend makkelijk aan en daaorm zou ik graag wat stabieler zijn met een snellere stofwisseling, helpt een 'junkdag' daarbij?

Grts
 
Hallo,

Als ik 1 dag 2 keer zoveel kcal ga eten als wat ik normaal doe, dus 2 keer m'n onderhoud, kom ik daar dan veel van aan of verhoogt het m'n stofwisseling juist? Ik kom ontzettend makkelijk aan en daaorm zou ik graag wat stabieler zijn met een snellere stofwisseling, helpt een 'junkdag' daarbij?

Grts

Was het maar waar. Ik denk dat dat volkomen nutteloos is. Als je maar voldoende eet dat je stoffwisseling niet inzakt
 
Hoe lang duurt het ongeveer voor je stofwisseling inzakt (Eet nu wel genoeg maar toen ik ziek was, was ik ruim 3 kilo aangekomen in een week terwijl ik minder at) Kan dat al op een vertraagde stofwiselling duiden?
 
Hoe lang duurt het ongeveer voor je stofwisseling inzakt (Eet nu wel genoeg maar toen ik ziek was, was ik ruim 3 kilo aangekomen in een week terwijl ik minder at) Kan dat al op een vertraagde stofwiselling duiden?

das net het omgekeerde van wat andere meemaken denk ik. Normaal wie een paar dagen ziek is zal snel een aantal kilo's minder op de weegschaal zien
 
Vandaar dat ik het ook vreemd vond :)

Maar als ik een dag 4000 kcal eet, is er gewoon een overschot van 2000 wat wordt opgeslagen dus?
 
Ik ben langdurig ziek geweest en ben 12 kg afgevallen in circa 8 maanden tijd. (at nog wel voldoende en vrij gezond, alleen trainde niet meer)
Denk dat stofwisseling genetisch bepaald is, ongeacht het aantal kcal.
 
een dag meer eten haalt niks uit
 
Back
Naar boven