AndroidHealthClinic

Effecten Winny

Bezoekers in dit topic

X20XER

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2008
Berichten
91
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Zit in laatste weken van test-e kuur. De laatste 4 weken doe ik daar 40mg/ED winny bij.
Ik ben nu een week bezig en vooralsnog "merk" ik nog helemaal niks....of zou ik überhaupt wat moeten merken?
Kan het zijn dat de test-e overheerst?

Het enige wat ik merk, als het al met winny te maken heeft, is dat ik ontzettend snel spierkramp krijg, ik kan bv niet meer hardlopen, na 10min kan ik niet eens meer normaal lopen.
Als ik probeer mn schouders te trainen en ik warm op met zeg 12kg shoulderpress dan voelen mn schouders daarna totaal afgeleefd zonder ze fatsoenlijk te hebben kunnen trainen. Idem met 2 boodschappentassen naar m'n auto dragen.... gaat bijna gewoon niet.

iemand die dit herkend / advies?
 
Ik had met winny wel eens last van pomp in mijn rug die pijn deed maar verder geen probleem met trainen gehad
 
waar krijg je spierkramp?
 
Spierkramp is normaal, veel magnesium nemen.
 
dosis iets verlagen ..mijn kuiten liepen helemaal vol na 1km hardlopen! kan helemaal niks meer.
 
er niet meer normaal van kunnen lopen is niet normaal
ik heb het zelf ook maar niet door de winny
 
bij nader inzien klopt het toch! winstrol veroorzaakt inderdaad shin plints... ben er nog geen week geleden voor bij de dokter geweest en ik zie nu pas dat het door de winstrol komt
 
Kmoet vrijdag naar de dokter.... heb alleen niet zo veel zin om over AAS te beginnen. Maar het is dus de Winny die het veroorzaakt?
 
Back
Naar boven