MuscleMeat

Effectief en efficiënt trainen in een krap uurtje #covid19

Bezoekers in topic

Bulk40

Cool Novice
Lid geworden
29 aug 2020
Waarderingsscore
42
Lengte
1m90
Massa
112kg
Vetpercentage
20%
Basic Fit nog altijd gewoon 90 minuten. En lekker rustig. Ben meestal wel in 70 minuten klaar. In 50 minuten zou ik idd ook SQ eruit gooien en legpress pakken. En volume op andere compounds verhogen en isolatie nog meer weglaten. Of gewoon vaker gaan.

2Stronk

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2013
Waarderingsscore
2.258
Lengte
2m01
Geen tijdslimiet en 100 personen mogen tegelijk in het gebouw, mij hoor je niet klagen :fluit:

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waarderingsscore
2.361
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
En niet te vergeten de Bro-split.

el1989

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2007
Waarderingsscore
212
Heb een homegym dus kan alle tijd pakken die ik wil maar train alsnog maar 60 min.. daarbij pak ik meestal 6/7 oefeningen a 4 sets dus het kan prima als je het mij vraagt. Wel 5 x per week

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waarderingsscore
4.437
Lengte
1m80
Massa
72kg
  • Topic Starter Topic Starter
Heb een homegym dus kan alle tijd pakken die ik wil maar train alsnog maar 60 min.. daarbij pak ik meestal 6/7 oefeningen a 4 sets dus het kan prima als je het mij vraagt. Wel 5 x per week
Op dat volume zit ik nu ook ongeveer in 50-55 minuten, maar als je voornamelijk compounds doet, vind ik het wel vrij krap. Ik moet dan echt inleveren op het aantal reps per set naarmate de training vordert, vanwege onvolledig herstel. Maar goed, ik ben al lang blij dat de sportschool nog beperkt open is en zoals ik al eerder zei, dit is weer een nieuwe trainingsprikkel. Elk nadeel hep z'n voordeel...

2Stronk

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2013
Waarderingsscore
2.258
Lengte
2m01
Geen keten, neem ik aan?
Geen grote, heeft in de provincie een aantal vestigingen. Waar ik sport hebben ze een aantal ruimtes, dus ik denk dat dat de reden is waarom er zoveel mensen binnen mogen zijn.

Kieft

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Waarderingsscore
4.066
Verschilt denk ik ook wel of je natural bent of juiced. Ik hoor zelden een nuance in een trainingsschema terwijl het een verschil maakt of je wel of niet gebruikt.
Natural het pompwerk zo min mogelijk tijd aan besteden en gewoon zwaar op de compounds focussen.
Als natural alle flutoefeningen uit je schema gooien en de compounds echt zwaar en meer doen.
Beter 5 zware sets bankdrukken dan 3 borst oefeningen met elk 3 of 4 setjes in piramide. Zelfde als squats en verder verdelen in leg extension, legpress etc.

Brainfart

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Waarderingsscore
1.294
Lengte
1m65
Geen grote, heeft in de provincie een aantal vestigingen. Waar ik sport hebben ze een aantal ruimtes, dus ik denk dat dat de reden is waarom er zoveel mensen binnen mogen zijn.
Lekker zeg, hopelijk blijft dat zo!

Ja, ik geloof dat @Mentat een tijdje geleden iets had gepost over aparte in-/uitgangen per ruimte

Mentat

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waarderingsscore
6.235
Lengte
1m83
Lekker zeg, hopelijk blijft dat zo!

Ja, ik geloof dat @Mentat een tijdje geleden iets had gepost over aparte in-/uitgangen per ruimte
Klopt.

Stel je gebruikt een ruimte voor groepslessen, kan je dan nu die spinning fietsen laten staan en ze voor zelfstandige sporters gebruiken?

Of een zaaltje volgooien met krachttraining-spul?

Vragen, vragen, vragen....

DeepblueTonijn

Deepblue Tonijn Olijfolie
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2015
Waarderingsscore
498
Lengte
1m92
Massa
107kg
Vetpercentage
14%
Knal al mijn trainingen sowieso al binnen een uur.. kan overigens bij de twee sportscholen waar ik heen ga gewoon twee blokken achter elkaar in plannen. Bij jou niet?

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waarderingsscore
4.437
Lengte
1m80
Massa
72kg
  • Topic Starter Topic Starter
Knal al mijn trainingen sowieso al binnen een uur.. kan overigens bij de twee sportscholen waar ik heen ga gewoon twee blokken achter elkaar in plannen. Bij jou niet?
Nee. Bij Big Gym kun je maximaal 1x per dag 1 uur reserveren.

Naar boven