MuscleMeat

Egg Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Beste eiwitbron ter vervanging of aanvulling van whey
    Beste kwaliteit ei-eiwit verkrijgbaar: 100% Egg-Albumin
    Uitzonderlijk hoge biologische waarde
    Bevat alle 8 de essentiële aminozuren in ruime mate
    Rijk aan glutamine, het meest voorkomende aminozuur in de spieren
    Boordevol BCAA’s voor herstel en tegen afbraak van spieren
    Ultieme eiwitbron bij lactose- of koemelk intolerantie
    Helemaal vrij van vet (0% vet) en cholesterol
    Perfecte egale shakes zonder klontjes in slechts enkele seconden
    Heerlijk volle smaak van chocola of vanille
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? dagelijks, voor het slapen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, 24 uurs levering, samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

In verband met een caseine intolerantie is mijn enige alternatief voor het slapen gaan een stuk vis of kip. Aangezien ik al genoeg moet eten en daar niet altijd zin in heb, leek albumine mij een prima alternatief qua langzaam opneembaar eiwit.
Ik gebruik het dus als onderdeel van mijn laatste maaltijd voor het slapen gaan.



Het poeder ruikt ontzettend raar, maar om eerlijk te zijn ruikt geen enkele shake echt lekker. Oplosbaarheid is fantastisch, je hoeft nauwelijks te schudden en de structuur is prima.
Zowel met water als met amandelmelk heeft de shake een aangename dikte.

De smaak lijkt vreemd genoeg exact op die van chocolade muffins. Voor de zoetekauw is het dan ook geen straf om te drinken denk ik.
Ook erg fijn dat het niet zwaar op de maag ligt en ik de dag erna geen last heb van mijn spijsvertering of maag, wat bij mij altijd maar de vraag is omdat ik snel reageer op (onzuivere) voeding.
Ook van de zoetstoffen geen last trouwens.

Met andere woorden, het zal voor mij een vast onderdeel van mijn voeding worden.
De bijzondere smaak nodigt ook uit om mee te experimenteren. Ik denk dat je er waanzinnige chocolade brownies mee kunt maken. De vanillesmaak zal het ontzettend goed doen in pannekoeken.

xxl-nutrition-groot-1501.jpg
 
Goed om te lezen! we hebben veel tijd gestoken om een goede egg protein te ontwikkelen. Er zijn wel 100 verschillende leveranciers van en wij hebben lang gezocht naar de beste ;)
 
Klinkt goed! zijn hier ook samples van?
 
Ik was er al bang voor. Alles wat zo een beetje lactose vrij is zijn geen samples van...:(
 
Ik was er al bang voor. Alles wat zo een beetje lactose vrij is zijn geen samples van...:(

Het is ook niet te doen om overal samples van te hebben, zeker niet voor producten die niet heel populair zijn. Samples moeten we per 1000'en tegelijk bestellen.

Maar een beter ei-eiwit als deze ga je niet vinden daar ben ik 100% zeker van.
 
Zoals de review zegt , echt een lekkere shake , wat je eigenlijk op de geur af niet verwacht :)
 
Klinkt goed! zijn hier ook samples van?

Ik zweer op alles wat mij lief is dat de kans dat je er niet tegenkunt met aan zekerheid grenzende stelligheid zo goed als nihil is.

Ik reageer echt op de gekste dingen qua voeding, maar dit is compleet zuiver en voor mij op geen enkele manier allergeen.
Als je het niet aandurft moet je maar even je adres pm-en, dan stuur ik je 2 samples kan je het even proberen.

Als jij dan een bestelling plaatst bij XXL omdat het bevalt, stuurt Rene mij weer een potje fat attack als dank voor deze waanzinnige PR en dan is alles karmisch weer in balans :rolleyes:
 
Zoals de review zegt , echt een lekkere shake , wat je eigenlijk op de geur af niet verwacht :)

Wij vonden het top deze egg protein!

Ik zweer op alles wat mij lief is dat de kans dat je er niet tegenkunt met aan zekerheid grenzende stelligheid zo goed als nihil is.

Ik reageer echt op de gekste dingen qua voeding, maar dit is compleet zuiver en voor mij op geen enkele manier allergeen.
Als je het niet aandurft moet je maar even je adres pm-en, dan stuur ik je 2 samples kan je het even proberen.

Als jij dan een bestelling plaatst bij XXL omdat het bevalt, stuurt Rene mij weer een potje fat attack als dank voor deze waanzinnige PR en dan is alles karmisch weer in balans :rolleyes:

:D
 
Eens een leuke afwisseling met gewone whey. Zit in mijn volgende bestelling :)
 
Ik zweer op alles wat mij lief is dat de kans dat je er niet tegenkunt met aan zekerheid grenzende stelligheid zo goed als nihil is.

Ik reageer echt op de gekste dingen qua voeding, maar dit is compleet zuiver en voor mij op geen enkele manier allergeen.
Als je het niet aandurft moet je maar even je adres pm-en, dan stuur ik je 2 samples kan je het even proberen.

Als jij dan een bestelling plaatst bij XXL omdat het bevalt, stuurt Rene mij weer een potje fat attack als dank voor deze waanzinnige PR en dan is alles karmisch weer in balans :rolleyes:
Ik had je hele post niet gezien. :o sorry
Ik hou me zeker aanbevolen om een keer te testen!
zal je wel even pm-en! :)
 
Nog getest?
 
heb ze nog niet binnen.:(
Ik had ze voor mijn vakantie willen testen... morgen weg... maar helaas.. nog niet binnen...
 
Die had je allang binnen moeten hebben ( vorige week maandag verstuurd ). Misschien vonden ze bij postNL een envelop met een zakje poeder toch een beetje vreemd :roflol:
Ik verstuur er nog wel 1, doe er wel een hard kaartje omheen. Stuur voor de zekerheid je adres nog een keer, wellicht dat adres niet goed is overgenomen.

Fijne vakantie alvast!
 
hmmm... poederbrief is verdacht dus he.... :rolleyes:
Alsof wij illegale fratsen uithalen! :D

ik pm je zo nog een keer mijn adres.:)
dank je.
 
Die had je allang binnen moeten hebben ( vorige week maandag verstuurd ). Misschien vonden ze bij postNL een envelop met een zakje poeder toch een beetje vreemd :roflol:
Ik verstuur er nog wel 1, doe er wel een hard kaartje omheen. Stuur voor de zekerheid je adres nog een keer, wellicht dat adres niet goed is overgenomen.

Fijne vakantie alvast!

hmmm... poederbrief is verdacht dus he.... :rolleyes:
Alsof wij illegale fratsen uithalen! :D

ik pm je zo nog een keer mijn adres.:)
dank je.

Sjors met haar poederbriefjes :D
 
Zojuist besteld ben erg benieuwd
 
Back
Naar boven