AndroidHealthClinic

Egg Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Beste eiwitbron ter vervanging of aanvulling van whey
    Beste kwaliteit ei-eiwit verkrijgbaar: 100% Egg-Albumin
    Uitzonderlijk hoge biologische waarde
    Bevat alle 8 de essentiële aminozuren in ruime mate
    Rijk aan glutamine, het meest voorkomende aminozuur in de spieren
    Boordevol BCAA’s voor herstel en tegen afbraak van spieren
    Ultieme eiwitbron bij lactose- of koemelk intolerantie
    Helemaal vrij van vet (0% vet) en cholesterol
    Perfecte egale shakes zonder klontjes in slechts enkele seconden
    Heerlijk volle smaak van chocola of vanille
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? dagelijks, voor het slapen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, 24 uurs levering, samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

In verband met een caseine intolerantie is mijn enige alternatief voor het slapen gaan een stuk vis of kip. Aangezien ik al genoeg moet eten en daar niet altijd zin in heb, leek albumine mij een prima alternatief qua langzaam opneembaar eiwit.
Ik gebruik het dus als onderdeel van mijn laatste maaltijd voor het slapen gaan.



Het poeder ruikt ontzettend raar, maar om eerlijk te zijn ruikt geen enkele shake echt lekker. Oplosbaarheid is fantastisch, je hoeft nauwelijks te schudden en de structuur is prima.
Zowel met water als met amandelmelk heeft de shake een aangename dikte.

De smaak lijkt vreemd genoeg exact op die van chocolade muffins. Voor de zoetekauw is het dan ook geen straf om te drinken denk ik.
Ook erg fijn dat het niet zwaar op de maag ligt en ik de dag erna geen last heb van mijn spijsvertering of maag, wat bij mij altijd maar de vraag is omdat ik snel reageer op (onzuivere) voeding.
Ook van de zoetstoffen geen last trouwens.

Met andere woorden, het zal voor mij een vast onderdeel van mijn voeding worden.
De bijzondere smaak nodigt ook uit om mee te experimenteren. Ik denk dat je er waanzinnige chocolade brownies mee kunt maken. De vanillesmaak zal het ontzettend goed doen in pannekoeken.

xxl-nutrition-groot-1501.jpg
 
Deze is echt lekker. Normaal gesproken is egg protein niet te drinken.
 
Top product, laatsts aangeschaft als vervanging voor Night protein. En de choco is ook nog is super lekker:zuip:
 
Deze is echt lekker. Normaal gesproken is egg protein niet te drinken.

Vaak zit er inderdaad een rare eigeel smaak aan, de egg protein die we gebruiken is de beste in zijn soort. Helaas ook de duurste om in te kopen maar we hebben hier toch voor gekozen.

Top product, laatsts aangeschaft als vervanging voor Night protein. En de choco is ook nog is super lekker:zuip:

Goed om te horen :thumbs:
 
chocosmaak is idd erg goed! schuimt wel hard maar moet missch wat minder hard schudden.
 
vanillesmaak is ook goed!

geur die aan de pot hangt is wel fucking nasty!
 
vanillesmaak is ook goed!

geur die aan de pot hangt is wel fucking nasty!

Maar de shake zelf ruikt niet vreemd vind ik, en de smaak is vergeleken met andere Egg Proteins echt top.

Of heb je een andere mening? ;)
 
Maar de shake zelf ruikt niet vreemd vind ik, en de smaak is vergeleken met andere Egg Proteins echt top. Of heb je een andere mening? ;)
nee, geur van de shake zelf is prima, maar die chemische lucht komt serieus door de pot heen m'n hele kantoor door :D

ik vind de smaak btw beter dan de whey die ik heb geproefd ook (isolaat versch. varianten)
 
nee, geur van de shake zelf is prima, maar die chemische lucht komt serieus door de pot heen m'n hele kantoor door :D

ik vind de smaak btw beter dan de whey die ik heb geproefd ook (isolaat versch. varianten)

Goed om te horen, ik vind dit echt de beste egg protein die je kan krijgen. Ik heb zelf nog nooit een betere gezien althans. jij wel?
 
Goed om te horen, ik vind dit echt de beste egg protein die je kan krijgen. Ik heb zelf nog nooit een betere gezien althans. jij wel?
geen idee, heb nooit een andere egg protein gehad :) de vanille schuimt een stuk minder dan de chocola trouwens..

maar de smaak verveelt nog niet :thumbs:
 
Nog meer DBB'ers met ervaring met dit product?
 
Nog meer DBB'ers met ervaring met dit product?
Heb mijn caseine shake voor het slapen gaan vervangen met jullie egg protein en ben daar zeer tevreden over, lost nog beter op dan whey ook en net als caseine (zover mijn kennis hierover gaat) wordt het langzaam opgenomen. Gezien ik weet wie de bron is van jullie ei eiwitten, omdat ik daar ook een samenwerkings verband heb met de fabriek voor een ander Muscle Meat product, kan ik de kwaliteit van dit product zeker bevestigen. Ben er geweest en is een bijzonder proces om een keer te zien in een fabriek als deze. Daarnaast ook de labtesten van hun zelf ingezien van de (egg) albumin. Ben overigens wel even 'vreemd' gegaan Rene :D. Heb een 30kg doos gekocht daar toen gekocht. Enige probleem is dat het echt met neus dicht drinken is, omdat het niet op smaak gebracht is zo als bij jullie. Egg protein pure is een dikke afraden. Jullie smaak daar in tegen --> :thumbs:.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil de egg protein gaan proberen alleen twijfel nog tussen de smaken vanille of chocolade

Iemand die ze al beide geproeft heeft?
 
Helaas heb ik alleen de choco geproefd. Die is erg lekker. Vanille was er toen ik het proefde geloof ik nog niet. Ben er op zich ook wel benieuwd naar.
 
Ik heb ze beiden... chocola is echt een stevige chocolade smaak, lost wel wat minder goed op. Vanille lost perfect op en is vrij mild van smaak.

Ik eet ze eigenlijk allebei alleen door m'n havermout met water en dat is zelfs lekker te noemen.
 
Ik ga wel voor de chocolade smaak dan, heb al genoeg vanille spul (whey) thuis, een beetje variatie kan geen kwaad.
 
Heb mijn caseine shake voor het slapen gaan vervangen met jullie egg protein en ben daar zeer tevreden over, lost nog beter op dan whey ook en net als caseine (zover mijn kennis hierover gaat) wordt het langzaam opgenomen. Gezien ik weet wie de bron is van jullie ei eiwitten, omdat ik daar ook een samenwerkingsverband heb met de fabriek voor een ander Muscle Meat product, kan ik de kwaliteit van dit product zeker bevestigen. Ben er geweest en is een bijzonder proces om een keer te zien in een fabriek als deze. Daarnaast ook de labtesten van hun zelf ingezien van de (egg) albumin. Ben overigens wel even 'vreemd' gegaan Rene :D. Heb een 30kg doos gekocht daar toen gekocht. Enige probleem is dat het echt met neus dicht drinken is, omdat het niet op smaak gebracht is zo als bij jullie. Egg protein pure is een dikke afraden. Jullie smaak daar in tegen --> :thumbs:.

Goed om te horen! We hebben voor EGG Protein vier verschillende grondstoffen getest en deze stak er met kop en schouders bovenuit. Was helaas ook de duurste maar de kwaliteit staat op de 1e plaats.

Ik ga wel voor de chocolade smaak dan, heb al genoeg vanille spul (whey) thuis, een beetje variatie kan geen kwaad.

Denk ik de beste keuze :thumbs:
 
Denk ik de beste keuze :thumbs:

Idd, choco smaak is het beste keuze met egg protein.
Echter heb ik al een pot versleten en dacht deze keer vanille te proberen.

Vanille smaak valt tegen, terwijl ik vanille normaal heerlijk vind :rolleyes:
 
Idd, choco smaak is het beste keuze met egg protein.
Echter heb ik al een pot versleten en dacht deze keer vanille te proberen.

Vanille smaak valt tegen, terwijl ik vanille normaal heerlijk vind :rolleyes:

ei-eiwit is veel lastiger lekker te krijgen dan whey. Whey heeft van nature geen uitgesproken smaak dus kan je er snel iets lekkers van maken. Ei-eiwit daar in tegen smaakt puur heel slecht dus lastig dat lekker te krijgen. Lang niet alle smaken zijn er geschikt voor.

Maar onze Egg Protein hoort wel best de best smakende die te krijgen zijn.
 
Back
Naar boven