AndroidHealthClinic

Egmond aan zee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het zijn duo bolletjes, bovenkant zwart, midden en onder blank euhhh wit ;)
 
het zijn duo bolletjes, bovenkant zwart, midden en onder blank euhhh wit ;)

Maar je benoemt alleen het witte! Racisme van de bovenste plank.

Zwarte bolletjes hebben ook gevoel. :(
 
kijk nu ,door ons gezever is Sophieke weg :sad:
 
Maar je benoemt alleen het witte! Racisme van de bovenste plank.

Zwarte bolletjes hebben ook gevoel. :(

Na verloop van tijd komen die witte bolletjes met vanille hagelslag ook de keel uit lijkt mij
 
ja ben te lui om te googlen.. heb verdorie zin in stappen en ze zijn allemaal arm of hebben genoeg van vorig weekend..

Geef die nummers van je vriendinnen maar, zal ik er eens op geraffineerde wijze wat leven in pompen. :P
 
en dan hebben ze het weekend erachter nog minder zin om te gaan stappen lol
 
Ze zijn allemaal bezet ohw wacht.. nu komt zeker de opmerking 'alles kan kapot'?
hahaha.. hmm dus als ik het goed begrijp is het een ouwelulleplek met een strandje.. mmm

Mijn idee namelijk was; vrijdagmiddag erheen dingen gereed maken, dan uit eten..
Zaterdag strand, hangen en pizza ofzo en dan fikkie stoken op strand en stappen :D
Zondag uitbrakken op strand s'middags zooi bijelkaar rapen en weer gaan...

Nou dat wordt nu flink googlen.. er zal toch wel iets van een discotheek in de buurt zijn?
 
Extase & Waardse Tempel .
 
ehhh we zijn allemaal arm, 18+ en rijbewijs- & autoloos:P niet iets fietsbaar? lol
 
googlen op vvv egmond....................
 
niemand een rijbewijs???? :roflol:
 
Vlakbij Egmond heb je een discotheek; The FunFun. Dat was altijd een heftig tentje, maar volgens mij kun je daar goed stappen nu.
Egmond zelf is niet veel aan, dus daar heb je weinig te doen. Zeker met dit weer. En als jullie wat verder willen reizen, zou je nog naar Schagen kunnen gaan. Daar weet je al een beetje hoe gezellig het is.;)
 
niemand een rijbewijs???? :roflol:

Nee wij zijn allemaal zelfstandige meiden die niets van mammie en pappie ooit hebben gekregen. Tis k*t dat we geen rijbewijs hebben maar daarintegen kan ik wel met trots zeggen dan ik mijn hele opleiding zelf heb betaald en je daardoor ook eerder de waarde van iets in kan schatten.. verder leer je er ook nog een hoop van dat zelfstandig zijn. Met geld omgaan, de waarde van iets snappen.. heb je een grotere voorsprong op anderen als je al het wereldje van belasting terugvragen, verzekering en vaste lasten begrijpt.

En wat betreft dat de meeste gematst worden door pappie en mammie, ik troost me met de gedachte dan wanneer zij ooit op zichzelf gaan oid ze plat op hun bek gaan wegens het gebrek aan levensinzicht/wijsheid gedoe. Waarom? Omdat iemand hen altijd al heeft moeten helpen met alles en ik en mn vriendinnen alles zelf altijd hebben kunnen uitzoeken.

Conclusie: :stfu:

Ben dr trots op dat ik het zo doe, eind van het jaar heb ik mijn autootje en rijlessen helemaal zelf, en niets is gesponsord :cool:
 
wat heeft dat met pappie en mammie te maken...ik heb toch ook rijbewijs voor auto EN motor zelf betaald (beide op mn 18e gehaald)... jij woont toch ook nog thuis, of huur gedeeld iig..dus geld zal het probleem niet zijn.
 
Nee wij zijn allemaal zelfstandige meiden die niets van mammie en pappie ooit hebben gekregen. Tis k*t dat we geen rijbewijs hebben maar daarintegen kan ik wel met trots zeggen dan ik mijn hele opleiding zelf heb betaald en je daardoor ook eerder de waarde van iets in kan schatten.. verder leer je er ook nog een hoop van dat zelfstandig zijn. Met geld omgaan, de waarde van iets snappen.. heb je een grotere voorsprong op anderen als je al het wereldje van belasting terugvragen, verzekering en vaste lasten begrijpt.

En wat betreft dat de meeste gematst worden door pappie en mammie, ik troost me met de gedachte dan wanneer zij ooit op zichzelf gaan oid ze plat op hun bek gaan wegens het gebrek aan levensinzicht/wijsheid gedoe. Waarom? Omdat iemand hen altijd al heeft moeten helpen met alles en ik en mn vriendinnen alles zelf altijd hebben kunnen uitzoeken.

Conclusie: :stfu:

Ben dr trots op dat ik het zo doe, eind van het jaar heb ik mijn autootje en rijlessen helemaal zelf, en niets is gesponsord :cool:



Hahaha ,k*t voor je :D
 
Back
Naar boven