AndroidHealthClinic

Ei Eiwit uit pak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb die pakken van de sligro ook! Is handig voor smorgens om even wat eiwitten weg te drinken!! Beetje smerig maar je moet wat over hebben voor je lichaam!!

Eiwitshakie is toch even makkelijk, en nog lekkerder ook:P
 
Die uit de makro zijn volgens de verpakking maximum een weekje houdbaar hoor. Vries dan ook zo een paar pakken in tot ik ze nodig heb.
 
Die uit de makro zijn volgens de verpakking maximum een weekje houdbaar hoor. Vries dan ook zo een paar pakken in tot ik ze nodig heb.

echt niet, degene die ik gisteren uit de vriezer haalde had nog een houdbaarheidsdatum tot 23 mei, en die heb ik ongeveer 8 weken geleden gekocht.
Eens geopend zijn ze maar een week goed
 
Yo,

Ik eet de laatste weken roerei door ei eiwitten uit een pak. Heb dit bij de Sligro gekocht en vond het wel relaxed. Het is gewoon ei maar dan zonder eigeel. Zit 5 kg in een pak en dat staat gelijk aan 60 eieren.

Je giet wat in de pan en hebt in 1x makkelijk 10 eieren achter je kiezen.

Ik heb alleen niet geïnformeerd of dit überhaupt goed voor je is? Misschien dat het door toegevoegde conserveringsmiddelen toch geen aanrader is. Heeft iemand hier meer informatie over?

waar zit de sligro en welke conserveringsmiddelen zitten erin ?
 
Kan je bij de Sligro gewoon als particulier iets kopen?
 
neej je moet klantenpas hebbeh:o
 
dit klinkt perfect om in huis te hebben! wat ben je ongeveer kwijt voor zo een pak want dat word inslaan denk ik toch
 
Koop het per liter bij de Makro. 100 ml = 3 ei-eiwitten
 
Zit 5 kg in een pak en dat staat gelijk aan 60 eieren.

Je giet wat in de pan en hebt in 1x makkelijk 10 eieren achter je kiezen.

Je giet een kilo van dat spul in de pan?
 
Back
Naar boven