XXL Nutrition

Ei eiwitten van Eggology (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Veel top bb-ers in de USA (waaronder Ronnie Coleman) hebben Egg Whites van Eggology als eerste maaltijd staan in hun schema. Als ik de riviews mag geloven kun je er een heerlijke omelet etc. van maken (tevens gebruik van Pam Cooking Spray) en is het ideaal voor bb-ers.

In de USA is het overal te krijgen maar wie is er hier bekent mee ??? en is het hier ook al te krijgen ???

Chipping uit de USA gaat waarschijnlijk niet :mad: lukken omdat het allemaal vrij koel moet blijven, dus waar in Nederland te verkrijgen en zijn er bedrijven die een dergelijk product in hun assortiment hebben dat zou wel mooi zijn, toch...... :cool:

Zag dat zo'n potje omgerekend ongeveer 4,25 euro kost ;)
 
Hier vind je het anwoord op al jou vragen broeder
 
Laatst bewerkt:
The rebel zei:
Hier vind je het anwoord op al jou vragen broeder

Bedankt voor de tip bro :thumbs:
Maar heeft iemand het al bij de Makro kunnen vinden/gehaald ???
 
Hoorde van Bartp dat het ook bij de Sligro te krijgen is ;)
 
Op naar de sligro dus
 
Je kan het toch ook bij bijv. 1fast400 bestellen?
 
pat21 zei:
Je kan het toch ook bij bijv. 1fast400 bestellen?

De chipping moet koel zijn, is maar beperkt houdbaar zonder koeling :(
 
Een vrachtruim van een vliegtuig is wel koel :)

ff serieus das wel klote dan want het is wel een mooie bron van eiwitten
 
pat21 zei:
Een vrachtruim van een vliegtuig is wel koel :)

ff serieus das wel klote dan want het is wel een mooie bron van eiwitten

Volgens een aantal Dbb-ers is het ook bij de Sligro en Makro te krijgen dus we wachten even af, wie er wat heeft kunnen vinden ;)
 
denk dat het hier in nl niet makkelijk te krijgen is.. heb het zelf nooit bij de makro zien staan?
 
Hier kan je ze in de UK bestellen, ik denk niet dat dat een probleem is.
 
Is het beetje te zuipen ???

het smaakt vast naar ei :D
 
The rebel zei:
Hier kan je ze in de UK bestellen, ik denk niet dat dat een probleem is.

Goed alternatief :thumbs:
Maar omdat het spul zo koel mogelijk moet blijven, toch eerst ff in Nederland proberen. Heeft iemand hier verder in Nederland al wat meer kunnen vinden ??? . Bij de sligro volgens Bartp in iedergeval, iemand het daar al gehaald :dunno:
 
Ik kan er morgen wel even langs gaan voor je... Sligro is 600 m van mijn huis ofzo, gooi ik het erbij...
 
Die pakken (+- 30 ei-eiwitten) waren iets van 2 euro per stuk. Verzendkosten stijgen niet want zit nu op 6 kilo en 5 - 10 kilo is verzendkosten gelijk.
 
Ik gebruik ook Pam Cooking Spray... is wel goed spul
 
bartp zei:
Die pakken (+- 30 ei-eiwitten) waren iets van 2 euro per stuk. Verzendkosten stijgen niet want zit nu op 6 kilo en 5 - 10 kilo is verzendkosten gelijk.

ik ga ervanuit dat zo'n ei eiwit net zo groot is als dat van een normaal ei maar dan zonder dooier.. in dat geval is 2 euro voor 30 ei eiwitten zwaar goedkoop.. enige jammere is dat je een bedrijf moet hebben om klantenkaart te krijgen bij de sligro
 
bartp zei:
Die pakken (+- 30 ei-eiwitten) waren iets van 2 euro per stuk. Verzendkosten stijgen niet want zit nu op 6 kilo en 5 - 10 kilo is verzendkosten gelijk.

Bedankt bro !!!!!!! :cool: :thumbs: :thumbs:
 
coltivatore zei:
ik ga ervanuit dat zo'n ei eiwit net zo groot is als dat van een normaal ei maar dan zonder dooier.. in dat geval is 2 euro voor 30 ei eiwitten zwaar goedkoop.. enige jammere is dat je een bedrijf moet hebben om klantenkaart te krijgen bij de sligro
Laat ik het zo zeggen het zijn dezelfde pakken als de 1 liter melkpakken. En op de verpakking staat dat 1 liter over eenkomt met +- 30 ei-eiwitten. Morgen ga ik er langs maak wel even een foto. ;)
 
Back
Naar boven