Fitness Seller

Ei eiwitten van Eggology (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BruceLeroy zei:
Dan hoef je niet te k*tten om het eiwit van het eigeel te scheiden. Scheelt (bij mij in ieder geval :p ) een hoop tijd en ergernissen.

Maar heeft iemand hier toevallig die streepjescode van dat eiwit bij de Sligro? Dan kan mijn moeder namelijk kijken of ze die dingen via haar werk kan bestellen.
Idd. Scheelt veel tijd. Streepjescode heb ik gepost in mijn vorige post.
 
Misschien domme vraag, maar waarom de dooier scheiden van het eiwit?
 
stenly zei:
Misschien domme vraag, maar waarom de dooier scheiden van het eiwit?
ei 1 stuk 82 7.0 0.0 6.0
ei-eiwit 1 stuk 16 4.0 0.0 0.0

Voedingswaarde van een heel ei en het ei-eiwit zijn heel verschillend. En om te voorkomen dat ik te veel vetten in mijn schema heb zitten, haal ik de dooiers eruit. Maar als ik die vetten kon gebruiken zou ik de dooiers laten zitten.
 
en afhankelijk van het aantal eieren wat je eet is het ook niet echt goed voor je cholesterol om veel dooiers te eten. maar komt eigelijk op zelfde neer
 
nofear train! zei:
en afhankelijk van het aantal eieren wat je eet is het ook niet echt goed voor je cholesterol om veel dooiers te eten. maar komt eigelijk op zelfde neer
Eigeel heeft geen invloed op je slechte cholesterol dus daar hoef je het niet voor te laten.
 
Ff een riview: De vloeibare eiwit is goed te eten :meal: en te bereiden.
Gaat hartstikke makkelijk en ben er wel tevreden over, trouwens is het zeker een maand houdbaar :thumbs:

Ga het zeker in mijn schema opnemen, vooral in perioden die ik niet gebruik voor dieet.
 
Dave Hawk zei:
Ff een riview: De vloeibare eiwit is goed te eten :meal: en te bereiden.
Gaat hartstikke makkelijk en ben er wel tevreden over, trouwens is het zeker een maand houdbaar :thumbs:

Ga het zeker in mijn schema opnemen, vooral in perioden die ik niet gebruik voor dieet.
Mooi, dat het je smaakt. :)
 
Lijkt me inderdaad ontzettend handig! Hoogwaardig eiwit zo maar uit het pakje laten lopen, volgende keer dat ik in de makro kom in Antwerpen toch maar even checken...
 
Dave Hawk zei:
Ff een riview: De vloeibare eiwit is goed te eten :meal: en te bereiden.
Gaat hartstikke makkelijk en ben er wel tevreden over, trouwens is het zeker een maand houdbaar :thumbs:

Ga het zeker in mijn schema opnemen, vooral in perioden die ik niet gebruik voor dieet.

En hoe moet je dat spul bereiden bro? Gewoon bakken (met pamspray) als een ommelet maar dan zonder dooier? :)

Blijven de proteïnen verder wel intact indien je het bakt in de koekepan?
 
TongPo zei:
En hoe moet je dat spul bereiden bro? Gewoon bakken (met pamspray) als een ommelet maar dan zonder dooier? :)

Blijven de proteïnen verder wel intact indien je het bakt in de koekepan?

Yep doe het met Pam Cooking Spray en het gaat allemaal prima :dance: en geen aanbak toestanden, voelde me net Ronny :D
De eiwitjes zagen er prima uit en smaakten dus ook goed ;)
 
Heb net ff een paar pakken bij de groothandel gekocht voor 2,09 per liter. Da was goedkoper dan die pakken van de Sligro (maar schijnt bijna niets)
 
ik heb er vandaag gekocht.
Deze was diepgevoreren en 1kg

:cool:
 
Ben ook vandaag naar de sligro geweest. Heb om te beginnen maar 3 pakken gekocht. Morgenochtend maar eens een eitje van bakken (samen met een heel ei).

Dat spul is trouwens 2 maanden houdbaar!
 
opdrinken

Je pleurt 200 gram in een groot glas een schuitje magere melk erdoor en twee eetlepels banaan poeder. Heerlijk gewoon.
En je drinkt het zo weg.
 
berto zei:
Je pleurt 200 gram in een groot glas een schuitje magere melk erdoor en twee eetlepels banaan poeder. Heerlijk gewoon.
En je drinkt het zo weg.

:kots:
 
Ff voor de mensen die op dieet staan onder ons :meal:, gaat prima en is ideaal om je eiwit inname op te hogen ;)
 
Jongens, The 4-Hour Body van Timothy Ferriss.

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 15:42 ----------

En de 4 hour workweek heeft hij ook geschreven. En blijf sceptisch.

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 15:44 ----------

Het boek raad ik aan.
 
Back
Naar boven