Fitness Seller

Ei poeder gebruiken als mass gainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gras sprieteke

Cool Novice
Lid geworden
16 nov 2014
Berichten
183
Waardering
5
Hallo allemaal
Ik zag sinds kort ei poeder (volledige eieren gedroogd)
toen ik de voedingswaarde las zag ik dat door datr geen vocht meer inzit dt poeder ongeveer 50 g eiwit 50 g vet was per 100g
En dit was dan nog goedkoper dan dezelfde hoeveelheid eieren vers.
Is dit te gebruiken als soort
"mass gainer" ?
De prijs is bijna niets en het ziet er me perfect uit.
Veel handiger dan thuis eieren bakken.
Wat denken jullie?
 
Over welk product heb je het precies?

En waarom zou je een poeder verkiezen boven een natuurlijk ei? Een ei is een van de beste product die er bestaat, naast dat het enorm lekker is.
 
teveel vet

Doei
 
Ik heb het over ei poeder
Het is eieren tot poeder gedroogd en zo sneller en goedkoper en veiliger voor rauw (salmonella)
Ook is het half proteïne half vet.
Ik zou ervoor kiezen omdat het als student niet makkelijk is even eieren gaan halen op de fiets, thuis de hele frigo vol eieren zetten en dan nog eens die moeten koken of bakken voor "gebruik".
Gwn wat poeder in glas en drinken,
Beetje proteïne poeder achtig maar dan bijna puur natuur.
Of dat veronder stel ik toch allemaal



Te veel vet? Ik had het over heelei je hebt ook de eiwit versie, qua eiwitgehalte zou dat nog in de buurt kunnen komen van "brol"whey
 
waar te halen?
 
Yep dat enkel was het in die andere link wel iets betaalbaarder :D
Wat denken jullie ervan ?
Of is die in die andere link niet even goed ?

Ik wil niet heel vervelend doen, maar die site wat je post is een viswinkel.. en die poeder is voor vissen :o

Koop gewoon eieren, alsof 't zoveel werk is.. Eieren verwerkt tot poeder, wat denk je dat er allemaal in dat proces gebeurd?
 
eeeeeeh dat is niet bedoeld voor menselijke consumptie
 
Eieren koken veel werk? Je flikkert het in de eierkoker en dat ding piept als ze klaar zijn.....
 
Ah ik veronderstelde dat dat het zelfde was als die zakjes van die proteïnshop maar dan gwn goedkoper omdat het niet alle lixe verpakkingen enzo had :(
Eieren zijn toch eieren?
 
Ah ik veronderstelde dat dat het zelfde was als die zakjes van die proteïnshop maar dan gwn goedkoper omdat het niet alle lixe verpakkingen enzo had :(

Zou prima kunnen dat het uit dezelfde fabriek komt, maar dat weet je niet zeker dus zou het er niet op wagen. Voor menselijke consumptie zijn er gelukkig wat meer regeltjes dan voor vissenvoer.
 
Ja als die niet echt betrouwbaar is voor mensen, heeft et ook niet veel zin dat word terug 's ochtend omelet bakken. :o
 
egg protein van xxl nutrition..
 
Niks, maar 1 gram vet per 1 gram eiwit is niet echt ideaal, denk je niet?

een halve gram bedoel je?

Edit:
w8 wut. 1 gram vet per 1 gram eiwit? Hoe kan dat dan weer :eek:
 
Ik heb het over ei poeder
Het is eieren tot poeder gedroogd en zo sneller en goedkoper en veiliger voor rauw (salmonella)
Ook is het half proteïne half vet.
Ik zou ervoor kiezen omdat het als student niet makkelijk is even eieren gaan halen op de fiets, thuis de hele frigo vol eieren zetten en dan nog eens die moeten koken of bakken voor "gebruik".
Gwn wat poeder in glas en drinken,
Beetje proteïne poeder achtig maar dan bijna puur natuur.
Of dat veronder stel ik toch allemaal



Te veel vet? Ik had het over heelei je hebt ook de eiwit versie, qua eiwitgehalte zou dat nog in de buurt kunnen komen van "brol"whey
Wat hebben studenten het toch zwaar. Waarom kan iemand die gewoon werkt overdag wel eieren halen en in de koelkast zetten? :rolleyes:
 
De samenstelling is 50gram eiwit en 50 gram vet per 100 gram.
Een snelle rekensom leert mij dat dit 1 gram vet per 1 gram eiwit is.
 
Back
Naar boven