AndroidHealthClinic

eier-inzamel fonds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
mn ma komt net terug van boodschappen en helaas, geen eieren meer. das flink balen!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :grumble: :sad: :sob:

zal mn woordenschat maar beperken, de smilies (?) zeggen genoeg.

dus eenieder die eieren wil doneren aan Dandyman kan deze sturen naar mn PM. Help Dandy het voorjaar door.;)

klote Bush...ohnee da heeft er niks mee te maken.:D
alle steun (zowel politiek als militair ;)) in deze zowel economische als voedingsarme tijden is hier welkom.
 
das mindus ja...

zal vanmiddag es kijken of ze hier nog eieren verkopen..
 
Wordt een pasen als kerst zonder kerstboom!
 
Gelukkig hebben wij thuis 1 kip :) Heb net 8 lekkere, verse scharreleitjes uit zijn hok geplukt. Mmmmmm eitjuuuussss :)
 
Ben je niet eens aangevallen door je kip? :p
 
1 keertje, de kip was op bij de supermarkt en ik had zo'n zin in een stukje gegrild kippenvlees... Die beestjes zijn nog aardig agressief als je ze probeerd te grijpen joh!


;)
 
Originally posted by DJNRG83
Ben je niet eens aangevallen door je kip? :p
damn, wij hadden thuis tot laatst 2 hanen in de tuin. die gasten zijn zwaar agressief, zodra je in de buurt komt vliegen ze je aan. daar heb ik wel een aantal gevechten mee geleverd.
 
Ik schakel over op andere produkten, blij wordt ik er niet van, hoop dat dit niet te lang gaat duren, want in zeer veel produkten zit ei verwerkt.
Trouwens er had helemaal geen tekort hoeven te ontstaan, er is niks mis met de eieren, haal ze alsnog op uit de gebieden met speciale wagens, die je ontsmet.
Maar nee de boeren een opkoopfooi van 1 ent per ei bieden, walgelijk, dan flikkerde ik ze ook liever in de sloot, of liet ze verrotten.
Nederland op z'n smalst, nee de zooi importeren uit Polen en Rusland, nou lekker, die kippies hebben op vervuilde grond gelopen, en van gegeten, de regels zijn daar toch wat soepeler he.
Kliklijntje instellen om je buren met 3 kippetjes te verlinken, leuk, komt de saamhorigheid lekker ten goede.
Het is weer goed mis in Nederland. (Sarcastische ondertoon!!!!!)
 
TIP !! SCHAF KIPPE AAN ! :D

elke dag 3 verse eitjes in de koelkast voor mij :) niemand eet hier eitjes dus alles for frenky
 
vanmiddag wezen kijken :D

Haha ze hebben ze nog wel gewoon....

Schijnt alleen volgende week wel stukken duurder te gaan worden...
 
mijn ma die is vanmiddag nog speciaal voor mij naar de konmar gegaan. beetje uit de richting maar dat had ze over voor mij. en ja hoor, eitjes zijn weer binnen handbereik. en t mooie is dat ze nog goedkoper zijn ook. beter voor mij.
daarentegen is mijn stichting nog steeds van kracht:D

kan gelukkig wel weer goed slapen
 
w8 maar tot volgende week..

worden ze stukker duurder schijnt


4 keer zo duur ofzo...
 
Hoeveel kost zo'n kip? :D neem ik er wel 2 want 1 is zo sneu.
 
haha ik denk er ook wel es over om kipkes te nemen in de tuin :D

vink wel coel die beesten :D

en je hebt 100 % biologische eitjes..
 
Jeps, en als ze niet bevallen ken je ze nog altijd bakken ;)
 
hoogvliet: uitverkocht
C-1000, had nog wat staan voor 1.39 per 10 (en verder van die dure biologische eieren) heb er dus ff 20 gehaald
 
ik werk helaas in een supermarkt *tijdelijk* maar ik heb dus nog even een paar dozen in kunnen slaan:P zijn goed tot begin mei.. dus moet lukken :D
 
Damnit, ik hoor het nu ook op de radio... Geen eieren meer... Hopen dat dat kippetje bij ons in de tuin mij steund in deze moeilijke tijden...
 
Originally posted by Rob G
Damnit, ik hoor het nu ook op de radio... Geen eieren meer... Hopen dat dat kippetje bij ons in de tuin mij steund in deze moeilijke tijden...

de enige mensen die er de balen in hebben zijn de meeste mensen hier op t board. Typisch...:rolleyes:
 
Back
Naar boven