AndroidHealthClinic

Eieren toch niet zo gezond. (geen choresterol verhaal dit keer)

Bezoekers in dit topic

Man tegenwoordig krijg je van ALLES kanker..
 
Als we al dit soort artikelen moeten geloven, zouden we allemaal al drie keer overleden moeten zijn. In bovenstaand artikel staat `iets meer dan een eitje per dag verhoogt de sterftekans met een kwart, dat is niet veel`. Wtf? Dan zou een op de vier hier dood om moeten vallen of begrijp ik het nou verkeerd? Vind het vrij vaag allemaal.
Stel dus dat je 100 % zeker bent dat je ooit sterft, dan zal dit 125% kans op "ooit sterven" worden. Onsterfelijke mensen hebben, door het eten van eieren, dus 25 % kans om ooit te sterven...
 
Als we al dit soort artikelen moeten geloven, zouden we allemaal al drie keer overleden moeten zijn. In bovenstaand artikel staat `iets meer dan een eitje per dag verhoogt de sterftekans met een kwart, dat is niet veel`. Wtf? Dan zou een op de vier hier dood om moeten vallen of begrijp ik het nou verkeerd? Vind het vrij vaag allemaal.

Goed nadenken, dat wil zeggen dat als de kans op sterfte eerst 0,01% was dan word dat met 1 ei per dag 0,0125%.
 
ja maar ik doel eigenlijk op hele eieren (dus met eigeel en al)
Alleen eieren kopen voor alleen het eiwit vind ik weggegooid geld en er zit haast niks in alleen ei-wit kwa mineralen en vitamines.

10 gram proteine poeder bevat nog meer dan 2 ei-geel. en is nog goedkoper ook.


a man ik vind het gewoon lekker ik wil niet te veel poeder :)

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

Man tegenwoordig krijg je van ALLES kanker..

klopt van niks doen ook :D
 
kunt toch inplaats van paar eieren ook kipfilet eten?? kom je toch ook aan die eiwiten???of zie ik dit helemaal verkeerd??
 
Mijn ouders hebben gelijk, het is een wonder dat ik nog leef! :o
 
ik vreet elke dag 4 hele eieren. cholesterol was prima. En nu opdonderen!


kunt toch inplaats van paar eieren ook kipfilet eten?? kom je toch ook aan die eiwiten???of zie ik dit helemaal verkeerd??

kip is natuurlijk ook niet goed he. niks is goed. je kunt beter maar niet geboren worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik maak me eerder zorgen om transvet dan om een paar eitjes.
 
ja, ik ook ballon




Ik geloof eigenlijk niet dat eieren het terstosterongehalte naar beneden brengen, ik word altijd ontzetten geil van eieren. Ben ik de enigste?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven