XXL Nutrition

eieren zijn ongezond!?!

Bezoekers in dit topic

Homer17 zei:
In een dooier zit 6 gram vet , in de cut lijkt me het niet echt verstandig om er dan bij een paar maaltijden 8 dooiers te eten ???
nee, maar het zijn wel goeie vetten.

ikzelf ben van mening dat te veel van iets (en dat is eender wat) nooit goed is, dus ook niet 70 eieren per week, maar dat heeft dan niks te maken met cholesterol dit of cholesterol dat
 
Ik kan sowieso niet goed tegen eieren omdat ik een zwakke lever heb, dus eet ik er ook niet teveel. Ik haal mijn proteines uit andere voeding
 
De waarheid is dat serum cholesterol in bloedbaan niet stijgt als je eieren eet.

Verzadigde vetten doen je "slechte" cholesterol stijgen, een ei bevat geen verzadigde vetten punt.

Eieren zijn prima gezonde voedng. En TE is nooit goed.
 
al dat gelul over onderzoeken in een la van je kast gooien, steek je kast vervolgens in de fik en ga er een eitje op bakken:)
 
Big_T zei:
De waarheid is dat serum cholesterol in bloedbaan niet stijgt als je eieren eet.

Verzadigde vetten doen je "slechte" cholesterol stijgen, een ei bevat geen verzadigde vetten punt.

Eieren zijn prima gezonde voedng. En TE is nooit goed.

tenzij teQUILA
static.gif
static.gif
static.gif
 
Homer17 zei:
In een dooier zit 6 gram vet , in de cut lijkt me het niet echt verstandig om er dan bij een paar maaltijden 8 dooiers te eten ???

daarom gooien we de dooiers ook weg :D

hmm teveel van alles is niet goed??? teveel geld=slecht, teveel coïtus =slecht..ojee... :sob:
 
Back
Naar boven