AndroidHealthClinic

Eigeel scheiden (tip) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eigeel scheiden is nergens voor nodig
 
Zoveel goeds in dat product en dan gooien ze dat weg :eek:

kalk, ijzer, fosfor, zink, thiamine, vitamine B6 en B12, A, E en K, D, , foliumzuur, choline en pantotheenzuur

Bestel je ook een biefstuk met champignons en gooi je dan de biefstuk weg ?
 
eigeel scheiden is nergens voor nodig

Zoveel goeds in dat product en dan gooien ze dat weg :eek:

kalk, ijzer, fosfor, zink, thiamine, vitamine B6 en B12, A, E en K, D, , foliumzuur, choline en pantotheenzuur

Bestel je ook een biefstuk met champignons en gooi je dan de biefstuk weg ?

Ik zeg toch niet dat je het eigeel niet moet eten, maar er zijn gewoon mensen die het zonder eigeel willen. Overigens behoor ik niet tot deze groep.

Voor sommige recepten heb je trouwens gewoon alleen eiwit nodig...

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 19:42 ----------

Oud nieuws....

Excuses, dat ik de medemens probeer te helpen.
 
Ik zeg toch niet dat je het eigeel niet moet eten, maar er zijn gewoon mensen die het zonder eigeel willen. Overigens behoor ik niet tot deze groep.

Voor sommige recepten heb je trouwens gewoon alleen eiwit nodig...

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 19:42 ----------



Excuses, dat ik de medemens probeer te helpen.
okee geeft niet
 
Bedankt voor de tip die iedereen al kende.
 
wat een moeilijk gedoe. gewoon het ei aan de rand van een beslagkom half doormidden slaan en met je vingers uit elkaar trekken en het eigeel opvangen in 1 van de eierdopjes.
 
Thanks voor de tip:thumb: kende 'm nog niet


Voor recepten waar ik alleen ei-wit voor nodig heb, bak ik altijd ernaast een eigeel-omeletje :D
 
eigeel scheiden is nergens voor nodig

Ja want 10 hele eieren in 1 maaltijd past altijd in je vet macro's. Maar nog makkelijker: tegenwoordig heb je flessen ei-eiwit, hoef je geen dooiers te scheiden en ook niet weg te gooien.
 
Dat klinkt gewoon al smerig
 
Er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben en zelf niets nuttigs plaatsen.

hey bedankt voor de handige tip:)
 
We got a 9gag watcher over here;) ("topic starter")
 
Haha ik zie dit net op 9gag en dacht: "ik heb iets over eigeel scheiden op DBB zien staan, misschien kan ik iemand helpen met deze handige tip".

Blijkt de handige tip gegeven te worden, niet gevraagd...
 
als ik dan 8 ei eiwitten nodig heb hoeveel gram moet ik dan nemen van zo een bus?
 
als ik dan 8 ei eiwitten nodig heb hoeveel gram moet ik dan nemen van zo een bus?

Voedingswaarden staan op de fles, gr eiwit/ml. Dan vergelijken met wat een ei bevat en je weet hoeveel ml gelijk staat aan 8 ei-eiwitten.
 
Back
Naar boven