MuscleMeat

eigeel

Bezoekers in dit topic

jong

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2005
Berichten
158
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
is eigeel nou juist goed voor je of moet je het niet opeten?? (voor massa)
 
damn gozer, gebruik eens de search funtie, daar is ie voor!
 
Euhmz om eerlijk te zijn... Ik weet het ook niet :o Zit er nu weer mee te worstelen omdat ik ei-eiwit gevonden heb, en het eigeel vind ik toch niet zo lekker.

Als ie zoekfunctie gebruikt gaat ie bij berichten komen dat het niet schadelijk is... en andere berichten dat hij bij sommige mensen wel schadelijk is en dat je dan maar beter geregeld je cholesterol regelmatig laat checken...

Dus who knows? probeer het zelf eens uit, laat je bloed nu testen en eet dan een maand volop eieren, elke dag 1 of twee en laat je bloed dan nog eens checken... is volgens mij de enigste manier om zeker te zijn.

Grtz
DiS
 
Eierdooier bevat lecithine. Met behulp van deze vetstof kunnen vet en water tot een emulsie worden verbonden.

Veel eigeel is dus schadelijk! en voor een BB not done
 
bwa 4 eitjes per dag (geel inclu) is goe
 
Ik eet er ook drie heel op.
 
Ik doe altijd alleen het eiwit eten, ik vind dat er in dat eigeel te veel dierlijke vetten zitten.
 
Het ei compleet eten is nog het beste voor je lichaam, maar teveel is nooit goed. Een heel ei heeft een biologische waarde van 100, het weghalen van het geel haalt deze waarde flink omlaag!
 
Ik eet er 5 per dag en heb tot nu toe nog geen problemen ermee :)
 
nie zo mauwen..gewoon eten! :D
 
oke

oke bedankt jongens ik eet ze gewoon helemaal op en ik zie wel met mijn vet enzo t zal me een worst wezen als het slecht is als het maar helpt, en het is ook nog eens lkkr :D
 
al de search gebruikt?

daar zal wel ergens staan, dat het eigeel geen positieve werking heeft op je cholesterol..

ikzelf eet 6 ei eiwit p/d gebakken in pam spray met kruiden!
 
Eigeel heeft volgens nieuwe onderzoeken juist wel een positieve werking op je cholesterol. Deze zou door het eigeel na 2 weken stijging, weer dalen. Eigeel is zeer goed!!! In de cut een ander verhaal, omdat het wel aardig wat verzadigde vetten bevat. Maar merendeel is onv. vet :)

En daarbij ben ik het levende bewijs. Ik eet al 2 jaar elke dag 4-6 hele eieren en mijn cholesterol is onder het gemiddelde.
 
KaLe zei:
Eigeel heeft volgens nieuwe onderzoeken juist wel een positieve werking op je cholesterol. Deze zou door het eigeel na 2 weken stijging, weer dalen. Eigeel is zeer goed!!! In de cut een ander verhaal, omdat het wel aardig wat verzadigde vetten bevat. Maar merendeel is onv. vet :)

En daarbij ben ik het levende bewijs. Ik eet al 2 jaar elke dag 4-6 hele eieren en mijn cholesterol is onder het gemiddelde.

YEP ! is aangetoond
 
Tnx gewoon eieren eten dus ipv ei-eiwit bij de groothandel gaan liggen aankopen, of enkel als aanvulling.

Grtz
DiS
 
KaLe zei:
Eigeel heeft volgens nieuwe onderzoeken juist wel een positieve werking op je cholesterol. Deze zou door het eigeel na 2 weken stijging, weer dalen. Eigeel is zeer goed!!! In de cut een ander verhaal, omdat het wel aardig wat verzadigde vetten bevat. Maar merendeel is onv. vet :)

En daarbij ben ik het levende bewijs. Ik eet al 2 jaar elke dag 4-6 hele eieren en mijn cholesterol is onder het gemiddelde.


kan je die onderzoeken pm'en?
 
Ik eet er 6 per dag waarvan 2 heel en de rest zonder eigeel :) Prima te doen.
 
Back
Naar boven