MuscleMeat

Eigen bedrijf en bb

Bezoekers in dit topic

scholten

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2003
Berichten
258
Waardering
0
Wie van jullie heeft een eigen bedrijf?
En hoe is valt dit te combineren met bb?

Ik zelf heb een timmerbedrijf maar het valt niet mee om werk en sport te combineren aangezien ik s avonds offerte s maak en naar klanten moet
Ik zou wel is van jullie willen horen hoe jullie dat doen
 
Wie van jullie heeft een eigen bedrijf?
En hoe is valt dit te combineren met bb?

Ik zelf heb een timmerbedrijf maar het valt niet mee om werk en sport te combineren aangezien ik s avonds offerte s maak en naar klanten moet
Ik zou wel is van jullie willen horen hoe jullie dat doen


Nog niet maar ben er volop mee bezig.
1 Oktober switch ik naar een partime job en ga ik voor de rest voor en na zelfstandig werken. (schilderwerken - gevelrenovatie - kleine metselwerken)

Heb nog wel het geluk dat het bijna zo goed als allemaal in onderaanneming is wat mij een boel werkt scheelt.

Maar idd, het moet heel moeilijk te combineren zijn voor jou.

Ik ga ongeveer binnen een jaar of 2 full time opmezelf starten.
Tegen dan wil ik al men doelen al bereikt hebben, en dat gewoon proberen te behouden, want er 100% voor gaan, een eigen zaak en dat nog in de bouw... nee dat lukt niet gok ik.
 
lijkt me heel erg moeilijk te combineren!
succes alvast
 
Yep, ook hier eigen bedrijf. Waarin, zal duidelijk zijn!:D

Het is passen en meten, want met een eigen bedrijf ben je eigenlijk nooit klaar met je werk.
Toch plan ik 5x per week een uur in om te trainen. Als 5 uur vrije tijd per week niet lukt, dan heb je waarschijnlijk teveel hooi op de vork genomen en moet je kritisch kijken wat er fout gaat en wie je daarbij evt kan helpen.

Succes ermee!;)
 
de winterdag gaat het nog wel dan is het niet zo druk maar de zomerdag maak ik wel is weken van 80 uur!
dan zit er geen 3 keer trainen in de week in:(


maar ja
 
Wie van jullie heeft een eigen bedrijf?
En hoe is valt dit te combineren met bb?

Ik zelf heb een timmerbedrijf maar het valt niet mee om werk en sport te combineren aangezien ik s avonds offerte s maak en naar klanten moet
Ik zou wel is van jullie willen horen hoe jullie dat doen

Dit is denk het een beetje het probleem van je type werk... dat is vaak uren maken. En daardoor is de verleiding groot veel te werken omdat je dan meer verdient ook.

Enige oplossing is wat gas terug te nemen en jezelf wat tijd te geven, maar het lijkt me allemaal intensief en begrijp goed dat je ook regelmatig echt moe bent.
 
Yep, ook hier eigen bedrijf. Waarin, zal duidelijk zijn!:D

Het is passen en meten, want met een eigen bedrijf ben je eigenlijk nooit klaar met je werk.
Toch plan ik 5x per week een uur in om te trainen. Als 5 uur vrije tijd per week niet lukt, dan heb je waarschijnlijk teveel hooi op de vork genomen en moet je kritisch kijken wat er fout gaat en wie je daarbij evt kan helpen.

Succes ermee!;)

je kan wel zeggen, 5xper week een uur trainen is 5u vrije tijd. Ik merkte echter dat het voor mij onmogelijk was tijdens examenperiodes( is wel geen eigen bedrijf hebben maar toch ook erg druk) geen tijd kon maken om te trainen. Tuurlijk nam ik wel een uur pauze per dag, maar dan moest ik eerst een half uur op voorhand eten. In het half uur tussen het eten en trainen kan je quasi niks doen. Dan 20 min op en af verplaatsen etc. Zo was ik makkelijk 2.5 u kwijt om te gaan trainen per keer
 
je kan wel zeggen, 5xper week een uur trainen is 5u vrije tijd. Ik merkte echter dat het voor mij onmogelijk was tijdens examenperiodes( is wel geen eigen bedrijf hebben maar toch ook erg druk) geen tijd kon maken om te trainen. Tuurlijk nam ik wel een uur pauze per dag, maar dan moest ik eerst een half uur op voorhand eten. In het half uur tussen het eten en trainen kan je quasi niks doen. Dan 20 min op en af verplaatsen etc. Zo was ik makkelijk 2.5 u kwijt om te gaan trainen per keer

De vraagstelling van de topic is denk niet de echte vraag.. de vraag is .. wie heeft het erg druk (+60uur bijvoorbeeld) en komt moeilijk aan sporten toe..

Een eigenbedrijf hebben heeft daar niet zoveel mee te maken verder.
 
Heb jij wel genoeg tijd over voor andere dingen Rene?
 
Is moeilijk. Zit ongeveer in het zelfde schuitje. Bij mij zijn er zelfs weken dat ik niet aan trainen toe kom.
Gemiddeld kun je rustig 2,5 uur tijd vrijmaken voor het trainen. dat is ongev.1 uur KT en reistijd evt. douchen etc. bij. Ik doe dan geen BB-ing maar sterkste-man.
Als ik onderdelen ga trainen kun je daar rustig 4 à 5 uur voor uittrekken.
Ik ben dan Manager-Operations (weliswaar geen eigen bedrijf, maar toch...) en heb er nog een klein boerderijtje bij, wat diertjes, gezinnetje en voilà daar gaat alle tijd en energie.
Het is dus passen en meten. Ik vond de opmerking als je nergens meer vrije tijd voor hebt, dan is er iets niet helemaal goed, wel terecht.
Alles is een keuze, wat heb je voor je hobby over?
 
Geen eigen bedrijf, werk wel voor het familiebedrijf (ongeveer 15 uur per week) naast mijn 40-urige normale baan. Hou dus ook niet echt veel tijd over, vaak 's avonds rond 11u klaar met werken, trainen en eten. Ach, zou anders toch niet weten wat ik met m'n vrije tijd moest :)
 
Is moeilijk. Zit ongeveer in het zelfde schuitje. Bij mij zijn er zelfs weken dat ik niet aan trainen toe kom.
Gemiddeld kun je rustig 2,5 uur tijd vrijmaken voor het trainen. dat is ongev.1 uur KT en reistijd evt. douchen etc. bij. Ik doe dan geen BB-ing maar sterkste-man.
Als ik onderdelen ga trainen kun je daar rustig 4 à 5 uur voor uittrekken.
Ik ben dan Manager-Operations (weliswaar geen eigen bedrijf, maar toch...) en heb er nog een klein boerderijtje bij, wat diertjes, gezinnetje en voilà daar gaat alle tijd en energie.
Het is dus passen en meten. Ik vond de opmerking als je nergens meer vrije tijd voor hebt, dan is er iets niet helemaal goed, wel terecht.
Alles is een keuze, wat heb je voor je hobby over?


Tuurlijk alles is een keuze, maar ja als je daar je boterham mee verdient
ik moet gewoon een beetje een tussen weg zien te vinden altijd en alleen maar aan het werk is ook niet wat ,, geld is ook niet alles
Dat is een beetje klote met mijn vak de ene keer ben je erg druk en de andere keer is het rustig
 
Het heeft zelden iets met met tijd maar meer met prioriteit te maken.
Natuurlijk kennen we allemaal die bizarre weken die voorbij vliegen zonder dat je er erg in hebt, maar een dag heeft, buiten het slapen om, 16 uur.
Als je in de 7 x 16 uur dat een week telt niet een paar uur vrij kunt maken om aan jezelf te besteden dan ga je het kwa mentale en fysieke gezondheid niet lang redden, geloof me, ik ben ook wel eens in die val getrapt.

Gun jezelf dus die paar uur in de week.;)

P.s. Trouwens wat ook echt scheelt is je eigen home gym, scheelt reistijd en het is altijd open!
 
Laatst bewerkt:
je kan wel zeggen, 5xper week een uur trainen is 5u vrije tijd. Ik merkte echter dat het voor mij onmogelijk was tijdens examenperiodes( is wel geen eigen bedrijf hebben maar toch ook erg druk) geen tijd kon maken om te trainen. Tuurlijk nam ik wel een uur pauze per dag, maar dan moest ik eerst een half uur op voorhand eten. In het half uur tussen het eten en trainen kan je quasi niks doen. Dan 20 min op en af verplaatsen etc. Zo was ik makkelijk 2.5 u kwijt om te gaan trainen per keer

idd, mensen denken dat het alleen om je train tijd gaat maar alles qua voorbereiding en na een training kost ook tijd. Hetzelfde geldt voor je voeding. BB vergt enorm veel tijd als je het redelijk tot goed wil doen waardoor je vaak kan gaan twijfelen of het al die opofferingen wel waard is.
 
Wat mij erg opvalt in deze topic is dat er alleen gesproken word over tijd voor training,maar denk dat rust ook zeer belangrijk is

Zelf werk ik ook tussen de 60 en 70 uur,,en heb dan wel tijd om svonds te trainen dit omdat ik vaak om 4:00 smorgens begin en dan rond 18.00 klaar ben.
Alleen merk ik wel dat ik me rust niet goed kan pakken
 
Heb jij wel genoeg tijd over voor andere dingen Rene?

ja ik heb best redelijk veel vrije tijd... heb alles zeer efficient geregeld en geautomatiseerd... en heb goede mensen als hulp ;)
 
heb ook een eigen bedrijf + jonge kinderen + een bandje waar in ik speel
dit is bij mij 1 van de redenen dat ik nu sterk zit te denken aan thuis trainen
ik ben nog geen BB ivm tijd .maar wil nu proberen thuis vaker te trainen kijken hoe dat gaat
 
Ik ben in loondienst al lobbyist en ben daarnaast freelancer voor een bedrijf dat sollicitatiebrieven en CVs opstelt voor mensen die daar niet zo goed in zijn. Ik heb het geluk dat er een gym is tegenover mijn kantoor. Ik probeer dus een uurtje te pakken tijdens lunch. Prima te regelen, uitzonderingen daargelaten.
 
hier ook eigen bedrijf, maar ik hoef er niet van te leven, want ik woon nog bij mn ouders. En een voltijd hbo er naast, en een boel vrienden en hobbys... hou geen tijd over, maar goed ik train ook max 3x week, en qua voeding ben ik lang niet zo serieus als de meesten hier!
 
Nu in deze tijd nog een eigen bedrijf opstarten? Proficiat
 
Back
Naar boven