AndroidHealthClinic

Eigen ervaringen gyno met oxymetholone en trenbolone ?

Bezoekers in dit topic

Mss goede vraag voor hier. Ik zit momenteel op 100 mg Prop EOD, 100 mg Ace ED en 60 mg Winny ED. M'n tepels jeuken niet, zien er hooguit af en toe 's avonds heel ietsje puffy uit. Nu voel ik wel iets een verharding achter beide, maar volgens mij heb ik dit altijd al gehad. Ik heb de kloten verstand van gyno, kan het dit zijn? Je ziet er verder niks aan ofzo, m'n vriendin voelt het ook niet..

is het zo dat je de verharding ook kan vastpakken/knijpen? als je er een knobbel voelt zitten dan is dat idd wat je niet wil hebben.

Ben benieuwd naar deze van tren. Bij mij gaat het steeds zo:

test only : geen gyno

Test + tren: gyno

test only na tren+test: gyno trekt weer weg (zonder nolva of wat dan ook)

tren only: geen idee ???

Ben benieuwd naar deze van tren. Bij mij gaat het steeds zo:

test only : geen gyno

Test + tren: gyno

test only na tren+test: gyno trekt weer weg (zonder nolva of wat dan ook)

tren only: geen idee ???

hebben we het hier over een verharding (knobbel) die wegtrekt? als t puffy nipples zijn kan dat niet gerekend worden tot gyno natuurlijk.

Methylfendidaat heb ik ook wel is gebruikt, dat geeft mij het gevoel alsof ik een overdosering caffeïne genomen heb. Dextro Amfetamine heeft dit effect totaal niet op lage dosering of hogere dosering.
Ik denk dat je het is zou moeten proberen om erachter te komen of dit wel wat is voor jou.

Een waarschuwing volgt echter, het is zwaar illegaal en er is actieve vervolging wanneer je gegrepen word met een bepaalde dosering op zak.

Ja, daarom dat ik niet sta te springen het te proberen :p Ik ben al geen fan meer van stimulantia, en als je dan nog de illegale status van amphetamine in de lage landen indachtig bent, denk ik dat ik momenteel nog pas :p Des te meer daar ik, als low-responder, niet vermoed dat ik er ooit nood aan zou hebben met het oog op prolactine supressie :p

Tevens is het een zwaar verslavend middel, een dosering van slechts 20 milligram (de eerste keer, tolerantie volgt.) brengt je in de zevende hemel voor ruim 12 uur, het is tenslotte een hard drug. De uitwerking eindigt vaak met mensen die hun pik of k*t de hele nacht aan het masturberen zijn. Het is 's werelds sterkste afrodosicum.

Zou nog het minste van men zorgen zijn, low-responder, geen verslavende persoonlijkheid en ben me ter dege bewust dat het craving effect het gevolg van de substantie is. Maar zoals ik al zei, er zijn meer dan genoeg redenen om stimulantia te vermijden, zelfs meer legale en minder gevaarlijke.

Persoonlijk ben ik klaar met beide middelen, ik ken er niet mee omgaan.

Wel er zijn mensen die een roes krijgen of zich goed voelen op stimulantia. Als ADHDer heb ik tijdens men studies, vooral in examens dan, vaak aan de rilatine gemoeten, en ik heb me er nooit goed bijgevoeld. Idem in de tijd dat ephedrine nog legaal was. Zelfs legale middelen als dexaprine (met betaphrine er in) maken me al zwaar ziek aan men maag. Ze peppen me even op, vervolgens maken ze me ziek, en dan crash ik met zware carb cravings tot gevolg. Ik raad iedereen die er geen nood aan heeft ervan af te blijven.

Wel er zijn mensen die een roes krijgen of zich goed voelen op stimulantia. Als ADHDer heb ik tijdens men studies, vooral in examens dan, vaak aan de rilatine gemoeten, en ik heb me er nooit goed bijgevoeld. Idem in de tijd dat ephedrine nog legaal was. Zelfs legale middelen als dexaprine (met betaphrine er in) maken me al zwaar ziek aan men maag. Ze peppen me even op, vervolgens maken ze me ziek, en dan crash ik met zware carb cravings tot gevolg. Ik raad iedereen die er geen nood aan heeft ervan af te blijven.

Ik heb persoonlijk ADD, ik mis de lichamelijke hyperactiviteit maar heb wel de geestelijke symptomen.
Persoonlijk ben ik wel verslavingsgevoelig, dit is de reden waarom ik deze middelen heb moeten loslaten.

Ik heb persoonlijk ADD, ik mis de lichamelijke hyperactiviteit maar heb wel de geestelijke symptomen.
Persoonlijk ben ik wel verslavingsgevoelig, dit is de reden waarom ik deze middelen heb moeten loslaten.

offtopic; de hyperactiviteit hoeft zich niet perse lichamelijk te uitten, maar het is vooral de hyperactiviteit in je hoofd. Persoonlijk merkt niemand het lichamelijk aan mij, maar in mijn hoofd draait het overuren.

Ook maar even een bijdrage doen aan dit topic.

test 500mg / winny 40mg = geen gyno (geen AI)
test 500mg / deca 400mg = geen gyno (geen AI)
test 250mg / tren 400mg = gyno (geen AI)
test 250mg / tren 600mg = gyno (week 1-3 tamoxifen 20mg ED .. helpte niet, week 3-8 aromasin 20mg ED en week 6-8 0.5mg dostinex 2x/week)

Nu in week 8 begint het gezwel eindelijk af te nemen. Van een dikke druif schiet er nu nog de helft over.

Ga volgende week halve tab letro nemen ED ipv die 20mg aromasin.

Zal ik hier daarna ook een update plaatsen? :)

Heel goed topic!

Ook maar even een bijdrage doen aan dit topic.

test 500mg / winny 40mg = geen gyno (geen AI)
test 500mg / deca 400mg = geen gyno (geen AI)
test 250mg / tren 400mg = gyno (geen AI)
test 250mg / tren 600mg = gyno (week 1-3 tamoxifen 20mg ED .. helpte niet, week 3-8 aromasin 20mg ED en week 6-8 0.5mg dostinex 2x/week)

Nu in week 8 begint het gezwel eindelijk af te nemen. Van een dikke druif schiet er nu nog de helft over.

Ga volgende week halve tab letro nemen ED ipv die 20mg aromasin.

Zal ik hier daarna ook een update plaatsen? :)

Even een update.

Vandaag exact 1 week en 2 dagen op halve tab letro.
Toen ik met letro ben begonnen heb ik de dostinex en aromasin gedropt.
Rechter tepel gyno weg, linker tepel kan je nu vergelijken met zon half deel van een gepelde pindanoot.
Verder droge ogen.. Kan dit van de letro komen?

Moest die linkertepel ook verdwijnen, vanaf wanneer en hoe bouw ik dan af zonder rebound te krijgen?, hou er rekening mee dat ik nog een tijdje cruise op 250mg test...

Thanks

Terug
Naar boven