AndroidHealthClinic

Eigen Gym

Bezoekers in dit topic

Sittard is niet waanzinnig ver weg voor mij. Te ver om een abo te nemen, maar wel dicht genoeg om af en toe eens voor de lol een training te komen doen.
Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat.

Waar kom je vandaan:)? Je bent van harte welkom:)
 
Peer, België.
Ik rij af en toe ook wel eens tot bij HNS (gym van Orhan Bilican in Lebbeke). Dus eens naar Sittard rijden voor een training moet ook kunnen. :)
 
Klinkt veelbelovend. Ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken.
 
Aangezien jullie in Sittard openen weet ik nog wel goede equipment dicht bij huis ;)

Onze ATX equipment kun je bekijken in onze eigen showroom in Sittard en hier dicht in de buurt onder andere bij Krachtlab in Elsloo en bij Haefland-Sport in Brunssum:

13590454_1561290224167143_5877385837090299524_n.jpg


Haefland-1.jpg


atx-rig-voorbeeld.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat een vette gyms daar in die omgeving!
 
Succes man. Klinkt of je er echt een mooie gym van gaat maken. Ik hoop voor jullie dat het lukt!!
 
Aangezien jullie in Sittard openen weet ik nog wel goede equipment dicht bij huis ;)

Onze ATX equipment kun je bekijken in onze eigen showroom in Sittard en hier dicht in de buurt onder andere bij Krachtlab in Elsloo en bij Haefland-Sport in Brunssum:

13590454_1561290224167143_5877385837090299524_n.jpg


Haefland-1.jpg


M'n compagn
Aangezien jullie in Sittard openen weet ik nog wel goede equipment dicht bij huis ;)

Onze ATX equipment kun je bekijken in onze eigen showroom in Sittard en hier dicht in de buurt onder andere bij Krachtlab in Elsloo en bij Haefland-Sport in Brunssum:

13590454_1561290224167143_5877385837090299524_n.jpg


Haefland-1.jpg

Ziet er goed uit! Deze week heb ik geen tijd i.v.m. werk. Zal in de week erna een kijkje komen nemen in de showroom!
 
Wat ik zelf altijd mis in mijn sportschool is een fatsoenlijk squatrack, kwaliteits halterstangen, goede stevige bankjes. Al die machines zijn allemaal onzin, koop gewoon kwaliteit free weight stuff
 
Wat ik zelf altijd mis in mijn sportschool is een fatsoenlijk squatrack, kwaliteits halterstangen, goede stevige bankjes. Al die machines zijn allemaal onzin, koop gewoon kwaliteit free weight stuff

Daarom gaan wij dit juist wel doen hueheh :)
 
Een reversed hyper en ghd!

Deze hadden ze in een gym waar ik een tijdje had gesport maar werd daar nauwelijks gebruikt dus daar twijfel ik nog over ^^
 
Voor diegene die het leuk vinden om de progressie te volgen: komende week willen we de gym hebben ingericht. Momenteel zijn we bezig met de finishing touch te geven aan de kleedkamers, douches, toiletten en het aller belangrijkste: de apparatuur! Ik zal zodra we verder zijn meer foto's plaatsen:)

21930893_10214810193595002_1772226821_o.jpg
 
Leuk, ik volg.
 
Ik had die rekken tegen de muur geplaatst scheelt veel ruimte zodat je je apparaten nog kwijt kan zoals op de foto van krachtlab. Indeling is erg belangrijk. Je wil er veel neer zetten maar mensen willen zich niet opgesloten voelen.

Wat veel geld kost, maar veel bodybuilders toch van smullen is een goed uitgebreid cable cross station met heel veel verschillende grepen (die kosten weer geen drol). Veel mensen vinden kabel oefeningen een erg fijne aanvulling op oefeningen. Dit soort sportscholen willen dit nog weleens over het hoofd zien.

Goed dat de vloer volledig van rubber is. Ik vind het bijzonder vervelend aanvoelen in sommige gyms met laminaat en dan enkel een matje bij een apparaat. Krijgt daardoor ook een eigen sfeer. Zou wel uitkijken dat de gym niet al te donker gaat worden. Zorg voor de verlichting en mooie afwerking van plafond en muren zullen mensen toch een nieuw en netjes gevoel geven waardoor ze eerder bereid zijn een abbo te nemen.

Een goede website is misschien ook niet onbelangrijk. Net op de site van krachtlab gekeken, ik mis daar toch echt een virtuele rondleiding van de gym of in elk geval een omschrijving van wat ze allemaal hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik had die rekken tegen de muur geplaatst scheelt veel ruimte zodat je je apparaten nog kwijt kan zoals op de foto van krachtlab. Indeling is erg belangrijk. Je wil er veel neer zetten maar mensen willen zich niet opgesloten voelen.

Wat veel geld kost, maar veel bodybuilders toch van smullen is een goed uitgebreid cable cross station met heel veel verschillende grepen (die kosten weer geen drol). Veel mensen vinden kabel oefeningen een erg fijne aanvulling op oefeningen. Dit soort sportscholen willen dit nog weleens over het hoofd zien.

Goed dat de vloer volledig van rubber is. Ik vind het bijzonder vervelend aanvoelen in sommige gyms met laminaat en dan enkel een matje bij een apparaat. Krijgt daardoor ook een eigen sfeer. Zou wel uitkijken dat de gym niet al te donker gaat worden. Zorg voor de verlichting en mooie afwerking van plafond en muren zullen mensen toch een nieuw en netjes gevoel geven waardoor ze eerder bereid zijn een abbo te nemen.

Een goede website is misschien ook niet onbelangrijk. Net op de site van krachtlab gekeken, ik mis daar toch echt een virtuele rondleiding van de gym of in elk geval een omschrijving van wat ze allemaal hebben.

We hebben de rekken juist niet tegen de muur gezet omdat hier ons parcour komt (we hebben zo'n 9 elementen zoals: een loshangend pegboard (zodat je niet met je knie tegen de muur stoot), salmon ladder, cliff hanger enzovoort.

De foto lijkt inderdaad wat donkerder dan in het echt moet ik toegeven, de helft van de lampen staan nog niet aan dus dit komt goed;)

Cablecross station hebben we ook inderdaad, deze had echter een x tal weken levertijd dus die moet maar even wachten:(, voor de rest hebben we veel free weights, een paar plate loaded apparaten en dumbells tot 50kg (tot nu toe). Het is het plan om deze te verhogen mocht er natuurlijk genoeg gebruik van worden gemaakt.

Website hebben we nog niet, volgende week gaan we samen zitten met een mediavormgever die ons eventueel de website kan maken. Een virtuele rondleiding is een goed idee! Zal zorgen dat die erop komt.
 
Je keuze om vooral met losse gewichten en plate loaded toestellen te werken juich ik helemaal toe.
Wordt de cable crossover ook met plates of met een weight-stack?
 
Je keuze om vooral met losse gewichten en plate loaded toestellen te werken juich ik helemaal toe.
Wordt de cable crossover ook met plates of met een weight-stack?

Top om te horen:) De cross over is Weight-stacked
 
De apparatuur begint langzamerhand op z'n plek te komen. De dumbells (tm 50 so far) staan, bumper plates zijn grotendeels binnen en het calisthenics rek staat ook al op z'n plek (alleen nog vastmaken in de vloer)

To do:

Spiegels ophangen
Parcours opzetten ( komende vrij, za en maandag)
Rest v.d. apparatuur neerzetten

Let niet op de kwaliteit van de foto's want mijn telefoon is nogal oud :D

22095351_10214854301337668_1721393853_o.jpg


22070575_10214854301417670_1677906565_o.jpg


22070311_10214854301457671_1140235081_o.jpg
 
Back
Naar boven