Fitness Seller

Eigen Gym

Bezoekers in dit topic

Hey peeps, voor diegene die het zich nog herinnert. Mijn gym is nu officieel open!! wohooo. We moeten uiteraard nog het een en ander doen maar mensen kunnen in ieder geval al
sport en dat is natuurlijk het belangrijkste! We zijn nu nog op zoek naar een 5 stack (jungle gym+ crossover) dus die komt binnekort:) Onze facebook pagina is @PFSittard 22556025_10215009038045989_1691988827_o.jpg 22555921_10215008724198143_565562957_o.jpg 22556173_10215008726398198_530162786_o.jpg
 
Proficiat met de opening! Ziet er echt goed uit! Veel succes
 
Proficiat met de opening van de gym!
Zijn dat Barbarian bankjes?
Dankjewel! Yep, goed gespot haha. Was nog aan het denken om een vaste benchpress neer te plaatsen maar het gaat prima zo. Nog geen commentaar dat het bankje tijdens het benchen niet lekker ligt.
 
Congratz, ziet er nice uit !! :thumbs:
 
Dankjewel! Yep, goed gespot haha. Was nog aan het denken om een vaste benchpress neer te plaatsen maar het gaat prima zo. Nog geen commentaar dat het bankje tijdens het benchen niet lekker ligt.
Ze zien er ook heel erg stevig uit. Niks zo vervelend als een wiebelend bankje tijdens het benchen.
 
En hoe verloopt het hier?
 
Waarschijnlijk te druk om op het forum te komen.:)
 
Zal binnenkort eens binnen komen vliegen... Heb nu mijn eigen trainingshokje weer, maar kijken is altijd leuk.
 
En hoe verloopt het hier?

Waarschijnlijk te druk om op het forum te komen.:)

Zal binnenkort eens binnen komen vliegen... Heb nu mijn eigen trainingshokje weer, maar kijken is altijd leuk.

Het gaat best goed! Onze core business is natuurlijk het begeleiden van mensen dus daar zijn de meeste aanmeldingen voor. De 5 stack is besteld maar die heeft een 6tal weken vertraging dus dat is wel jammer haha. Heb nu ook al een aantal calisthenics/powerlifters sporten dus dat gaat ook de goede kant op! We hebben natuurlijk niet zo'n uitgebreid aanbod qua apparatuur zoals bijv een basic fit maar iedereen kan het concept wel waarderen tot nu toe!

Druk? Ja zekers maar dat is juist positief lijkt me haha. Zijn altijd wel even momentjes dat het rustiger is dus dan kan ik weer even posten haha.
 
Prima dat het druk is. Zou jammer zijn moesten er geen klanten komen.

Ik heb ook wel eens zin om een keertje een training te komen doen.
Het concept dat jullie geen leger toestellen hebben staan maar vooral free weights (en BW) gebruiken vind ik net zo aantrekkelijk.
 
Ik heb ook wel eens zin om een keertje een training te komen doen.
Het concept dat jullie geen leger toestellen hebben staan maar vooral free weights (en BW) gebruiken vind ik net zo aantrekkelijk.

Kunnen veel gyms een voorbeeld aan nemen.
 
Prima dat het druk is. Zou jammer zijn moesten er geen klanten komen.

Ik heb ook wel eens zin om een keertje een training te komen doen.
Het concept dat jullie geen leger toestellen hebben staan maar vooral free weights (en BW) gebruiken vind ik net zo aantrekkelijk.

Yes, alleen de 5stack dan (pulldown/row/cable crossover enz). voor de rest geen bullshit apparaten en hard trainen!
 
Hoe loopt het hier nog een paar maand verder? vc10kl
 
Gaat goed! Hebben momenteel redelijk wat animo voor de begeleiding i.p.v. het vrij sporten abonnement. Dat is opzich niet verkeerd haha. Zijn alleen aan het wachten op onze 5stack, die heeft vertraging dus die komt pas midden februari #sadface. We hebben het apparaat laten aanpassen zodat er meer gewicht op gaat dus het is enigzins begrijpelijk. Heb een leg extension, roeitrainer en loopband erbij aangeschaft. Wil over een tijdje een reverse flij, hax squat en leg curl nog gaan aanschaffen en dan hebben we alles vol staan voor zover we kunnen! (Laten een gedeelte open voor groepslessen though) Heb tevens wat schilderingen op de muur getekend voor wat sfeer.

Verder:
Douches zijn deze week klaar!
Flying pull up bar hangt
Kabels nog afwerken her en der
Curved wall moet nog komen (die wat je bij ninja warrior hebt) 4.50 hoog
5 stack in feb dan uiteraard
Nog wat aankleding op de lege muren (graffiti tekeningen)

Deadlift platform moet nog gelijkgemaaktworden (zie mn filmpje op instagram), want het zijn nu 2 opgehoogde platformpjes op de vloer.

Dat was het zo 1,2,3

Op de onderste foto zie je DE lege plek waar de 5 stack komt, staat er nu een beetje zielig bij haha

27046327_10215810925692679_587276242_o.jpg


26942170_10215810925972686_1382961004_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven