XXL Nutrition

Eigen homegym beginsel

Bezoekers in dit topic

Haha, ik bedoelde natuurlijk om te voorkomen dat de halters vastvriezen aan het rack :bang:
Het is inderdaad een oud schuurtje buiten maar het is nog redelijk geisoleerd, toen het laatst flink vroor was het daarbinnen koud maar niet dat het daar ook binnen vroor haha..
Als het echt koud zou zijn zet ik gewoon een halfuur vantevoren een heatertje aan maar ik verwacht dat tegen die tijd dat ik er train het al wat beter weer is, in ieder geval geen vriespunt meer
 
Het is inderdaad een oud schuurtje buiten maar het is nog redelijk geisoleerd, toen het laatst flink vroor was het daarbinnen koud maar niet dat het daar ook binnen vroor haha..
Als het echt koud zou zijn zet ik gewoon een halfuur vantevoren een heatertje aan maar ik verwacht dat tegen die tijd dat ik er train het al wat beter weer is, in ieder geval geen vriespunt meer

Ja maar het word nadien dan ook wel weer ooit eens terug winter :D
 
Ja maar het word nadien dan ook wel weer ooit eens terug winter :D
haha ja dat zeker:P, bij echt koude dagen is het gewoon heatertje aan knallen voordat ik begin
 
Nu vraag ik me af of ik beter de schroefdraad of veersluitingen kan pakken bij de dumbbells, ez bar en normale bar?
 
Nu vraag ik me af of ik beter de schroefdraad of veersluitingen kan pakken bij de dumbbells, ez bar en normale bar?
Voor dumbbells zou ik voor schroef gaan andere rechte stangen die je met 2 handen tegelijk pakt veersluiting. Is een stuk sneller met wisselen.
 
Voor dumbbells zou ik voor schroef gaan andere rechte stangen die je met 2 handen tegelijk pakt veersluiting. Is een stuk sneller met wisselen.
klinkt logisch inderdaad, thanks

Ik heb het er thuis nog over gehad mbt de spiegels, zij dachten door op mdf platen spiegels vast te maken dat dat beste oplossing was en je zo de wand mooi kon opvullen. Ik wil namelijk de gehele achterwand spiegel maken, nu is dus de vraag of er betere opties zijn?
 
ik heb zelf plakspiegels hangen van Xenos gewoon naast elkaar gehangen met spiegel haken. 10 euro per stuk
 
Voor dumbbells zou ik voor schroef gaan andere rechte stangen die je met 2 handen tegelijk pakt veersluiting. Is een stuk sneller met wisselen.

Dit:

Voor de korte dumbells zijn de schroefsluitingen veiliger. Voor de ez baar en de lange halterstan is veersluiting goed en makkelijker te verwijderen. Zo een lange baar met lange schijfopname ga je vloeken om dat er steeds op en af te draaien.

Bij de korte dumbells is de schijfopname korter en dus sneller de schroefsluiting verwijderd
 
ik heb zelf plakspiegels hangen van Xenos gewoon naast elkaar gehangen met spiegel haken. 10 euro per stuk
heb je een linkje naar het product of een foto als voorbeeldje?
 
5538274_1332843116767655_2337162709600043008_n.jpg?ig_cache_key=MTQxNTQ1MzE0NTY0NzQ3MTUxMA%3D%3D.jpg

Hier zijn het er 5 naast elkaar, nu inmiddels 9 naast elkaar gehangen
 
25jcg75.jpg


Hier ook nog voorbeeld van mijn spiegel, 10 spiegels in totaal dus. Was inclusief hout 120 euro kwijt volgens mij :)
Als het echt koud wordt in de schuur dan is het trouwens niet fijn om de halters vast te pakken door de kou, heb wel eens gelezen dat mensen dan een warme handdoek (uit de droger bijv) over de barbell heen hangen half uur van te voren, heb je daar in ieder geval geen last van. Je lichaam warmt snel genoeg op :)
 
Ziet er allebei echt goed uit, vooral met dat hout lijkt me wel wat.
 
Ik ben aan het rondkijken voor halterschijven en zie nu deze van Helisports:
5kg ijzeren 30mm schijvenset kopen? Helisports is hét adres
dit zijn 2 30mm ijzeren halterschijven van 5kg voor €20.
en dan kijk ik bij gorillasports en zie ik dat daar 1 30mm ijzeren halterschijf van 50kg al €17 kost
Halterschijf 5 kg Gietijzer - Gorilla Sports

Wat is het verschil? bij helisports heb ik er haast 2 waar je bij gorillasports maar 1 voor hebt

Ik zit nog steeds erg te twijfelen tussen rubber coated schijven of ijzeren schijven, 30mm gaat het sowieso worden aangezien ik nog langer niet bij een van de lifts boven de 200kg ga
 
Ik ben aan het rondkijken voor halterschijven en zie nu deze van Helisports:
5kg ijzeren 30mm schijvenset kopen? Helisports is hét adres
dit zijn 2 30mm ijzeren halterschijven van 5kg voor €20.
en dan kijk ik bij gorillasports en zie ik dat daar 1 30mm ijzeren halterschijf van 50kg al €17 kost
Halterschijf 5 kg Gietijzer - Gorilla Sports

Wat is het verschil? bij helisports heb ik er haast 2 waar je bij gorillasports maar 1 voor hebt

Ik zit nog steeds erg te twijfelen tussen rubber coated schijven of ijzeren schijven, 30mm gaat het sowieso worden aangezien ik nog langer niet bij een van de lifts boven de 200kg ga
Ik zou zeggen 5 kg is 5 kg. Dan gewoon voor de goedkoopste gaan als het je verder niet uitmaakt hoe de schijven er zelf uitzien.
 
Back
Naar boven