Fitness Seller

eigen MINI home gym. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

no time left

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
1.342
Waardering
70
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
ik heb 290€ te besteeden voor trainings materiaal aan de weinig kant maarja wat voor essensiele dingen zou ik daar voor kunnen kopen.
voor een 15 jarige.
 
Olympic Barbell + 140 KG = €215
Bankje = €65
En dan moet je nog iets van spotters o.i.d. hebben
 
na mn stage heb ik een 300 extra te spenderen dus dat zit wel kras.
 
Ga je net beginnen of was je er al bekend mee?

Bankje , dumbbells + halter.
Aantal kg, hoeven nog niet zo gek hoog te liggen op 15 jarige leeftijd wanner je net begint.
Kan je altijd uitbreiden.

Als je die dingen hebt kan je al beginnen, kan je ondertussen sparen voor een powerrack o.i.d

Voor voorbeelden van trainingen, zie oefeningensticky.

Succes!
 
Eerst maar een abbonement bij de sportschool kopen om te kijken of je het wel leuk genoeg vindt en begeleiding krijgen???
 
zoek eens naar tweede hands spullen...

ik heb een maand gezocht, en uiteindelijk een geweldige koop gedaan...na een half jaar het weg gedaan, en naar de gym gegaan, alles met 150 euro winst verkocht.


dumbbells tot 18 kg
bankje met lat pulley en leg extention (zo'n all in one spull)
barbell met 102 kg aan gewichten

70 euro

squatrack

60 euro

alles voor 130 euro...en was echt niets mis mee, alleen was het al zo'n 10 jaar oud. als je lang genoeg zoekt vind je zeker wel iets, en met dumbbells, een barbell, een bankje en een squatrack kun je alles doen wat je wilt. voor amper 130 euro.

als je zeker bent dat je ermee verder wil, kun je later nog naar de gym gaan of duurdere dingen kopen
 
bb set en squat stands

daarna kan je nog een bankje kopen / maken met bierbakken
 
Eerst maar een abbonement bij de sportschool kopen om te kijken of je het wel leuk genoeg vindt en begeleiding krijgen???

Volledig akkoord met M@rsel. Als je een beginneling bent, kun je beter eerst de fitness cultuur leren kennen en zien of je wel degelijk wil verder doen met deze sport.
Ook moet je eerst de oefeningen juist leren uitvoeren via een ervaren begeleider. Je moest eens weten hoeveel mensen hun oefeningen verkeerd doen en achteraf blessures hebben (rug, schouders, polsen,...). Ik ken genoeg mensen die zitten te stoefen met het gewicht ze nemen met "biceps curls" terwijl ze meer met hun rug en schouder zitten te trainen :D
Eenmaal je genoeg weet over de verschillende oefeningen, dan zou je kunnen beginnen met je home gym :cool:

Wat bij mij ook altijd heeft geholpen is ne goeie maat: elkaar helpen tijdens oefeningen, rustig babbelen & lachen,...
Als je echt wil groeien, kun je (in mijn ogen) best iemand nemen die juist iets sterker is dan jouw. Dan is de drang groter om sterker te worden dan je collega.
 
ben al een paar maand bezig en niet zo een begineling meer :p
 
ben al een paar maand bezig en niet zo een begineling meer :p

een paar maanden? dan weet je dus echt nog geen reet! loop eens een paar maanden met goede kerel uit de sportschool, dan zie je pas hoeveel je nog kunt leren!
 
niet ZO een beginneling meer.
eerst lezen dan commentaar <3
 
wil zeggen dat ik nog steeds een beginneling ben.
jezus grammatica ...
 
Hou je geld voor een goed gym-abonnement, echt waar!
 
gewoon een bankje met een paar dumbbells kopen en daar kan je een boel mee trainen. Je zal vast nog geen 100 kilo drukken dus dan kan je alles wel met dumbbells af.
 
Bank 80 euro
Free Rack 120 euro
Halterset voor 100 euro.
Totaal 300 euro.

Kun je alles mee trainen. Kijk is op www.fitness-seller.nl Hebben mooi materiaal !
 
Back
Naar boven