Fitness Seller

Eigen pre-workout maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.722
Waardering
15.470
Hoi,

Ik meen dat sommige op dit forum hun eigen pre-workout maken door verschillende dingen bij elkaar te flikkeren. Volgens mij ook een stuk goedkoper door in bulk in te kopen, smaak boeit me niet.

Suggesties?
 
Bij bulkpowders kan je de losse producten goedkoop bestellen zoals: citruline, arganine, betaine, beta alanine, creatine, glycerol enz. Als je zelf pre workout maken intypt op Google zie je veel voorbeelden van de verschillende stoffen en verhoudingen. Anders 't supplementen boek van galen be
stellen 😉. Wel zou ik een zoetstof of suikervrije limonade erbij doen.
 
4-6 gram beta-alanine
4-6 gram citrulline
1 gram agmatine
1 gram L-tyrosine
1 gram taurine
200-400 mg cafeïne
Evt. 1 gram carnitine
Evt. Creatine
Evt. arginine

Door de citrulline erg zuur. Voeg evt. Flavor drops, zoetstof of siroop toe voor de smaak.

Bij Bulk Powders is alles verkrijgbaar behalve agmatine. Let op de 30-40 % kortingscodes.
 
4-6 gram citrulline
1 gram agmatine
1 gram L-tyrosine
1 gram taurine
200-400 mg cafeïne
Evt. 1 gram carnitine
Evt. Creatine
Evt. argin
4-6 gram beta-alanine
4-6 gram citrulline
1 gram agmatine
1 gram L-tyrosine
1 gram taurine
200-400 mg cafeïne
Evt. 1 gram carnitine
Evt. Creatine
Evt. arginine

Door de citrulline erg zuur. Voeg evt. Flavor drops, zoetstof of siroop toe voor de smaak.

Bij Bulk Powders is alles verkrijgbaar behalve agmatine. Let op de 30-40 % kortingscodes.


Door de citrulline erg zuur. Voeg evt. Flavor drops, zoetstof of siroop toe voor de smaak.

Bij Bulk Powders is alles verkrijgbaar behalve agmatine. Let op de 30-40 % kortingscode

Thanks B! Heb je toevallig een kortingscode?


Edit: Zie ze al thx
 
  • Like
Waarderingen: BB_
4-6 gram beta-alanine
4-6 gram citrulline
1 gram agmatine
1 gram L-tyrosine
1 gram taurine
200-400 mg cafeïne
Evt. 1 gram carnitine
Evt. Creatine
Evt. arginine

Door de citrulline erg zuur. Voeg evt. Flavor drops, zoetstof of siroop toe voor de smaak.

Bij Bulk Powders is alles verkrijgbaar behalve agmatine. Let op de 30-40 % kortingscodes.
In principe zit je al goed met cafeïne, beta alanine en citrulline toch?
Vind je de l-tyrosine, taurine en agmatine veel toegevoegde waarde bieden?
 
Agmatine en citruline voor pomp. Caffeine eventueel voor obviously redenen en beta alanine vinden mensen de tintelingen vaak fijn maar buiten dat zou het effect alleen helpen bij duursporters of langere intensiteit. Overige stofjes heb je niet zoveel aan imo.
 
In principe zit je al goed met cafeïne, beta alanine en citrulline toch?
Vind je de l-tyrosine, taurine en agmatine veel toegevoegde waarde bieden?
Het is altijd lastig te zeggen wat de invloed van een apart component echt is en het zal beperkt zijn. Ook zijn claims lastig te gaan en zelfs als je wetenschappelijk bewijs hebt blijft het lastig wat zinnigs te zeggen.

L-carnitine is vooral een cutting agent, Zou invloed moeten hebben op vetverbranding en zou mogelijk iets doen uithoudingsvermogen/verzuring en eetlust. Ik denk dat je het met een korreltje zout moet nemen, maar er gaat genoeg geld om in de carnitinedrankjes en volgens mogen mag gebaseerd op onderzoek claims vermeld worden.

Taurine tegen o.a. de (back)pump, ik neem het intra-WO.

Bètá-alanine zal deels placebo zijn door de tintelingen die ik voel, maar zou ook pomp moeten geven en minder snel verzuring. Ik haal het trouwens nog weleens door de war met betaïne.

Arginine neem ik zelf niet (zit al in de EAA's die ik vaak neem, i.i.g. tijdens de cut) en zou invloed hebben op blood flow. Verder stond er eens een artikel op Ergogenics over bloedvatenstelsel en aderverkalking. Ik ben het op het label van diverse PWO's tegengekomen waar ik wel goed op ging.

Agmatine wordt volgens mij niet meer verkocht (not sure), maar had ik voor de stop eens 500 gram van gekocht voor de helft van de prijs bij B&F en was goedkoop (met dosering van 1 gram doe ik hier lang mee).

De rest is te koop bij Bulk Powders.
 
Thanks B! Heb je toevallig een kortingscode?


Edit: Zie ze al thx
Bijna elke week staan ze er wel. Meestal zo'n 30% kassakorting en op losse artikelen oplopend tot 70%, vaak met beperkte tht-datum. Indien je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je ze op de mail, als je daarop zit te wachten.
 
Het is altijd lastig te zeggen wat de invloed van een apart component echt is en het zal beperkt zijn. Ook zijn claims lastig te gaan en zelfs als je wetenschappelijk bewijs hebt blijft het lastig wat zinnigs te zeggen.

L-carnitine is vooral een cutting agent, Zou invloed moeten hebben op vetverbranding en zou mogelijk iets doen uithoudingsvermogen/verzuring en eetlust. Ik denk dat je het met een korreltje zout moet nemen, maar er gaat genoeg geld om in de carnitinedrankjes en volgens mogen mag gebaseerd op onderzoek claims vermeld worden.

Taurine tegen o.a. de (back)pump, ik neem het intra-WO.

Bètá-alanine zal deels placebo zijn door de tintelingen die ik voel, maar zou ook pomp moeten geven en minder snel verzuring. Ik haal het trouwens nog weleens door de war met betaïne.

Arginine neem ik zelf niet (zit al in de EAA's die ik vaak neem, i.i.g. tijdens de cut) en zou invloed hebben op blood flow. Verder stond er eens een artikel op Ergogenics over bloedvatenstelsel en aderverkalking. Ik ben het op het label van diverse PWO's tegengekomen waar ik wel goed op ging.

Agmatine wordt volgens mij niet meer verkocht (not sure), maar had ik voor de stop eens 500 gram van gekocht voor de helft van de prijs bij B&F en was goedkoop (met dosering van 1 gram doe ik hier lang mee).

De rest is te koop bij Bulk Powders.
Zover ik weet is de biobeschikbaarheid van L-carnatine zo belabberd slecht dat wanneer het al nut heeft je het intramusculair moet zetten en niet oraal.
 
Zover ik weet is de biobeschikbaarheid van L-carnatine zo belabberd slecht dat wanneer het al nut heeft je het intramusculair moet zetten en niet oraal.
Bedankt voor je feedback
Deed vntl dit niet?
 
Zover ik weet is de biobeschikbaarheid van L-carnatine zo belabberd slecht dat wanneer het al nut heeft je het intramusculair moet zetten en niet oraal.
Alleen Acetyl-L-carnitine heeft een hoge biologische beschikbaarheid.
 
Bedankt voor je feedback
Deed vntl dit niet?
Ja gedaan ja, zijn her en der ook wel wat dingen over te vinden dat het wel wat doet.

Zelf niet lang genoeg gedaan.

Pain in the ass ook want je moet iedere dag zetten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waarom al die moeite doen? Koop gewoon een kant en klare pre-workout.

Wat een zwerver praktijken.
 
Waarom al die moeite doen? Koop gewoon een kant en klare pre-workout.

Wat een zwerver praktijken.
Zijn vaak maar kut vind ik en gaat snel op voor hoeveel je krijgt. Hier kan je ook je eigen sterkte mee bepalen dus all good.
 
BB_ Zal het zonder agmatine ook goed werken die stack? Zie dat je het alleen kan importeren.
 
Zijn vaak maar kut vind ik en gaat snel op voor hoeveel je krijgt. Hier kan je ook je eigen sterkte mee bepalen dus all good.
Alles wat legaal is, is per definite kut en werkt meestal maar halve bak.

Waarom niet deze als pre-workout gebruiken. Dan heb je tenminste waar voor je geld

1603049063190.png
 
Bijvoorbeeld dit in plaats van agmatine?

 
Weet niet of iedereen dat mentaal aan kan :p
Goed punt. Die mietjes hier durven niet eens een discussie aan te gaan, laat staan dat ze dat durven te gebruiken.
 
Back
Naar boven