AndroidHealthClinic

Eigen pre-workout maken

Bezoekers in dit topic

4-6 gram beta-alanine
4-6 gram citrulline
1 gram agmatine
1 gram L-tyrosine
1 gram taurine
200-400 mg cafeïne
Evt. 1 gram carnitine
Evt. Creatine
Evt. arginine

Door de citrulline erg zuur. Voeg evt. Flavor drops, zoetstof of siroop toe voor de smaak.

Bij Bulk Powders is alles verkrijgbaar behalve agmatine. Let op de 30-40 % kortingscodes.
Welke van deze producten zorgen voor veel pump BB_ ?

Nu ik focus op strongman wil ik niet te veel pomp hebben omdat het alleen maar in de weg gaat zitten.
 
Welke van deze producten zorgen voor veel pump BB_ ?

Nu ik focus op strongman wil ik niet te veel pomp hebben omdat het alleen maar in de weg gaat zitten.
Ik weet het niet zeker en neem het niet zo vaak afzonderlijk. Als ik het goed heb zorgen arginine/AAKG, citrulline en beta-alanine voor een verhoging van stikstofmonoxide, hetgeen zorgt voor pomp.
 
4-6 gram beta-alanine
4-6 gram citrulline
1 gram agmatine
1 gram L-tyrosine
1 gram taurine
200-400 mg cafeïne
Evt. 1 gram carnitine
Evt. Creatine
Evt. arginine

Door de citrulline erg zuur. Voeg evt. Flavor drops, zoetstof of siroop toe voor de smaak.

Bij Bulk Powders is alles verkrijgbaar behalve agmatine. Let op de 30-40 % kortingscodes.

Van welk merk raad je de cafeïne aan, want Bulk.com heeft ze niet in poedervorm? Zij hebben alleen cafeïnecapsules.
 
Van welk merk raad je de cafeïne aan, want Bulk.com heeft ze niet in poedervorm? Zij hebben alleen cafeïnecapsules.
Capsules kun je vaak gewoon loshalen en het poeder daaruit gebruiken.
 
Capsules kun je vaak gewoon loshalen en het poeder daaruit gebruiken.

Goed om te weten, thanks! Is het alleen niet een heel gedoe om dat te doen? Ik wil namelijk gelijk een pre-workout maken van 30 servings, dan is het denk ik makkelijker om cafeinepoeder te gebruiken.

En weet jij dat misschien? Als ik dus 30 servings pre-workout wil maken en ik wil voor elke serving 400 mg cafeïne gebruiken, dan heb ik waarschijnlijk voor de totale 30 servings 12 gr cafeïne nodig (30 x 400 mg = 12000 mg = 12 gr)?
 
Goed om te weten, thanks! Is het alleen niet een heel gedoe om dat te doen? Ik wil namelijk gelijk een pre-workout maken van 30 servings, dan is het denk ik makkelijker om cafeinepoeder te gebruiken.

En weet jij dat misschien? Als ik dus 30 servings pre-workout wil maken en ik wil voor elke serving 400 mg cafeïne gebruiken, dan heb ik waarschijnlijk voor de totale 30 servings 12 gr cafeïne nodig (30 x 400 mg = 12000 mg = 12 gr)?
Typ gewoon op google in caffeine kopen en pak een random source, allemaal een pot nat.

En ja, twaalf gram totaal. Al zou ik op voorhand niet alle ingrediënten mixen want zonder goede mixer kan je best veel hotspots krijgen.
 
Typ gewoon op google in caffeine kopen en pak een random source, allemaal een pot nat.

En ja, twaalf gram totaal. Al zou ik op voorhand niet alle ingrediënten mixen want zonder goede mixer kan je best veel hotspots krijgen.

Thanks man voor de info!

Wat bedoel je precies met niet alle ingrediënten mixen zonder een goede mixer? Ik heb toch niet een mixer nodig om alle ingrediënten bij elkaar te doen? Ik dacht alleen alles afwegen en dan in een pot of zak doen. Sorry voor het vragen, is de eerste keer dat ik een pre-workout ga maken.
 
Thanks man voor de info!

Wat bedoel je precies met niet alle ingrediënten mixen zonder een goede mixer? Ik heb toch niet een mixer nodig om alle ingrediënten bij elkaar te doen? Ik dacht alleen alles afwegen en dan in een pot of zak doen. Sorry voor het vragen, is de eerste keer dat ik een pre-workout ga maken.
Hij bedoelt dat wanneer je het niet goed mengt er klonten kunnen ontstaan van een bepaald poeder. Je wilt niet per ongeluk een scoop nemen waar 5 gram caffeine in zit bij wijze van.
 
Wat Sterling zegt inderdaad. Sommige poeders mixen eenmaal niet zo goed, en een overdosis beta alanine is niet bepaald fijn kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen.
 
Of je dryscoopt gewoon alles
Vooral die citruline malaat frist je ff op
Ik vind citrulline wel altijd lekker om gewoon zo in m'n mond te gooien. Geeft je een goede opkicker in ieder geval. Agmatine of caffeine is dan weer goor.
 
Van welk merk raad je de cafeïne aan, want Bulk.com heeft ze niet in poedervorm? Zij hebben alleen cafeïnecapsules.
Ik heb die capsules van Bulk Powders. Ik gebruik ze echter niet vaak, aangezien ik al genoeg koffie drink en voor m'n training vaak een blikje zero energy drink. Als ik in de avond train beperk ik sowieso de hoeveelheid cafeïne voor m'n training.
 
Had perongelijk creatine met smaak bij MYprotein besteld en tot mijn verbazing is deze niet smerig en covert het alle smaken van de andere meuk die erdoor kan. Oprecht eerst teleurgesteld dat ik een fout had gemaakt maar achteraf best chill
 
Een tip m.b.t. citrulline.

Citrulline malaat smaakt zuur.
L-citrulline smaakt niet zuur.

Normaal gebruik ik altijd deze

Sinds kort heb ik citrulline malaat van MyProtein en die is me toch een partij smerig. Dus wil je wel citrulline gebruiken maar 1 die praktisch smaakloos is, haal dan L-citrulline.
 
Van welk merk raad je de cafeïne aan, want Bulk.com heeft ze niet in poedervorm? Zij hebben alleen cafeïnecapsules.
Sportpoeders.nl
 
Back
Naar boven