AndroidHealthClinic

Eigen pre-workout maken

Bezoekers in dit topic

Ben zelf ook sinds vandaag begonnen met het maken van mn eigen pre-workout. Ik neem:

- Caffeine, 100mg of niks. Ik train id avond en die nachtrust gaat me meer opleveren dan die caffeïne.
- 2-5 gram beta alanine
- 6-8 gram Citruline malaat
- 2,5-6 gram L-carnitine
- 5 gram creatine

Ik mix hem met 2 scoopies whey en 70 gram havermout.

Wat vinden we hiervan?
Zou persoonlijk niet die havermout zo direct voor de training willen eten/drinken.
 
Ben zelf ook sinds vandaag begonnen met het maken van mn eigen pre-workout. Ik neem:

- Caffeine, 100mg of niks. Ik train id avond en die nachtrust gaat me meer opleveren dan die caffeïne.
- 2-5 gram beta alanine
- 6-8 gram Citruline malaat
- 2,5-6 gram L-carnitine
- 5 gram creatine

Ik mix hem met 2 scoopies whey en 70 gram havermout.

Wat vinden we hiervan?
Waarom whey en havermout?
 
Vind persoonlijk de marge 2-5 gram en 2,5-6 gram vrij hoog. Waarom kies je het ene moment voor 2 en andere moment voor 5? Over het algemeen wil je zo rond de 5 binnen krijgen, maar als je last krijgt van tintelingen kan je het verspreiden over 2 maaltijden bijv.

Al zijn beta alanine en citruline vooral toegevoegde waarde voor duursport, maar misschien zijn er nieuwe inzichten.
 
Citruline wordt toegevoegd voor pomp.
 
In de meeste degelijke pre workouts (legale), zit meestal nog niacine extra toegevoegd en uitzonderlijk eens wat Yohimbine. Maar je kan het zelf zo gek maken als je wilt natuurlijk.
 
Zover ik weet is Yohimbine niet legaal hier hoor. Kut spul overigens. Speed, ritalin, dexamfetamine, obscure research chemical uppers en clenbuterol allemaal wel eens geprobeerd, maar ik heb nog nooit zulk kut gevoel had als van Yohimbine. Ik kreeg daar echt extreme anxiety van.
 
Zover ik weet is Yohimbine niet legaal hier hoor. Kut spul overigens. Speed, ritalin, dexamfetamine, obscure research chemical uppers en clenbuterol allemaal wel eens geprobeerd, maar ik heb nog nooit zulk kut gevoel had als van Yohimbine. Ik kreeg daar echt extreme anxiety van.
Is ook niet legaal hier, kon er eerst ook niet tegen dunno why nu wel.
 
D
Zover ik weet is Yohimbine niet legaal hier hoor. Kut spul overigens. Speed, ritalin, dexamfetamine, obscure research chemical uppers en clenbuterol allemaal wel eens geprobeerd, maar ik heb nog nooit zulk kut gevoel had als van Yohimbine. Ik kreeg daar echt extreme anxiety van.
Dat belooft :emo: Hoeveel mg nam je?
 
Poh alle drugs gebruiks maar dit klinkt interessant
 
Mr B's super secret pre workput formule try out nummer één!
Er zit veel in van alles.
 

Bijlagen

  • 20210910_195502.jpg
    20210910_195502.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 116
Met 12gram kan er toch weinig inzitten.
 
In 12 gram zit 11 gr caffeine inderdaad, een onsje citruline malaat en een gram methamphetamine. Ik kon 4 dagen niet slapen.
 
Wat vinden julie van de formula van RSA?
https://realscienceathletics.com/product/pureform/

citrulline 2:1 - 6g
L-tyrosine - 3g
caffeine - 200mg
theanine - 200mg
sodium - 10mg
(beta-alanine 5g evt bij de pre/daily stack innemen)

Ik zit er aan te denken om deze zelf te mixen voor mjn eerste keer.
Prima volgens mij. Hou wel van de combi caffeine/ theanine.

De tyrosine zou ik er uitlaten als je wat $ wilt sparen.
 
Prima volgens mij. Hou wel van de combi caffeine/ theanine.

De tyrosine zou ik er uitlaten als je wat $ wilt sparen.

:thumbup:
Scheelt qua prijs niet zo veel opzich
 

Bijlagen

  • jaarprijzen.png
    jaarprijzen.png
    13,8 KB · Weergaven: 64
Waarom al die moeite doen? Koop gewoon een kant en klare pre-workout.

Wat een zwerver praktijken.
Was redelijk snel binnen hier, wel echt moker goor. En citruline gewoon van XXL. Neem zelf alleen die twee pre workout. Behalve bij lowerback/lb werk, want dan stoort de pomp.
Vindt je taurine niet helpen tegen die backpumps?
 
Back
Naar boven