Fitness Seller

Eigen pre-workout maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij bedoelt dat wanneer je het niet goed mengt er klonten kunnen ontstaan van een bepaald poeder. Je wilt niet per ongeluk een scoop nemen waar 5 gram caffeine in zit bij wijze van.

Ik snap het. Thanks hiervoor!
 
Wat Sterling zegt inderdaad. Sommige poeders mixen eenmaal niet zo goed, en een overdosis beta alanine is niet bepaald fijn kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen.

Ahahha kan ik me goed voorstellen:D Hoe raad je dan precies aan om te mixen? Eerst alle ingrediënten afwegen, samen doen en goed met elkaar roeren met een lepel?
 
Ik heb die capsules van Bulk Powders. Ik gebruik ze echter niet vaak, aangezien ik al genoeg koffie drink en voor m'n training vaak een blikje zero energy drink. Als ik in de avond train beperk ik sowieso de hoeveelheid cafeïne voor m'n training.

Dat is inderdaad ook een goede optie.
 
Ahahha kan ik me goed voorstellen:D Hoe raad je dan precies aan om te mixen? Eerst alle ingrediënten afwegen, samen doen en goed met elkaar roeren met een lepel?
Om hoeveel ingrediënten gaat het? En hoe vaak in de week gebruik je het? Liefst gewoon los bij elkaar ingooien per keer, dan kan je ook doseren aan de hand van je training, tijdstip en dag. Ik ga er van uit dat je niet elke training die 300mg persee nodig hebt. Los is stukken goedkoper, maar voor het gemak van dom scoopen en gaan kan je voor het geld dan net zo goed een kant en klare kopen.
 
Om hoeveel ingrediënten gaat het? En hoe vaak in de week gebruik je het? Liefst gewoon los bij elkaar ingooien per keer, dan kan je ook doseren aan de hand van je training, tijdstip en dag. Ik ga er van uit dat je niet elke training die 300mg persee nodig hebt. Los is stukken goedkoper, maar voor het gemak van dom scoopen en gaan kan je voor het geld dan net zo goed een kant en klare kopen.

Ik wil de genoemde ingrediënten gebruiken, dus:

4-6 gram beta-alanine
4-6 gram citrulline
1 gram agmatine
1 gram L-tyrosine
1 gram taurine
200-400 mg cafeïne
Evt. 1 gram carnitine
Evt. Creatine

Ik zat na te denken om gelijk voor 30 servings te doen en dus niet elke keer een scoop te maken. Ik koop nu gewoon de pre-workouts, maar ik heb begrepen dat je veel goedkoper uitkomt als je je eigen pre-workout maakt, en buiten dat ben ik er benieuwd naar. Bij iedere training gebruik ik wel pre-workout. Dat is dus zes dagen per week.
 
Ahahha kan ik me goed voorstellen:D Hoe raad je dan precies aan om te mixen? Eerst alle ingrediënten afwegen, samen doen en goed met elkaar roeren met een lepel?
Ik persoonlijk gewoon per keer je spul afwegen en in een shaker gooien. Maar als je extreem veel ingrediënten wilt gebruiken is dat vrij veel gedoe. Anders alle ingrediënten x 30 in een blender gooien en erg lang blenderen zal de beste oplossing zijn gok ik zo. Maar zelfs dan is er nog best een kans dat het niet goed gemixt is.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik wil de genoemde ingrediënten gebruiken, dus:

4-6 gram beta-alanine
4-6 gram citrulline
1 gram agmatine
1 gram L-tyrosine
1 gram taurine
200-400 mg cafeïne
Evt. 1 gram carnitine
Evt. Creatine

Ik zat na te denken om gelijk voor 30 servings te doen en dus niet elke keer een scoop te maken. Ik koop nu gewoon de pre-workouts, maar ik heb begrepen dat je veel goedkoper uitkomt als je je eigen pre-workout maakt, en buiten dat ben ik er benieuwd naar. Bij iedere training gebruik ik wel pre-workout. Dat is dus zes dagen per week.
Wat hoxyz zegt. Mengen is lastig. Daarnaast kan het gaan klonteren (vandaar dat er vaak van die dessicant bags / silicagel in die potten zit).
 
Ik persoonlijk gewoon per keer je spul afwegen en in een shaker gooien. Maar als je extreem veel ingrediënten wilt gebruiken is dat vrij veel gedoe. Anders alle ingrediënten x 30 in een blender gooien en erg lang blenderen zal de beste oplossing zijn gok ik zo. Maar zelfs dan is er nog best een kans dat het niet goed gemixt is.

Ik snap het man..dus er is wel altijd een risico soort van. Ik weet nu niet of het proberen waard is. Sowieso wil ik niet voor elke training een scoop maken. Lijkt me beetje tijdrovend..
 
Kan tijdrovend zijn. Het probleem bij de bron aanpakken en geen 6 pre workouts per week nemen gaat meer opleveren waarschijnlijk.

Eventueel preppen voor een week. Kan je het zo grijpen en nemen.
 
Wat is de beste natuurlijke combinatie of middel om testosteron te verhogen? Met tribulus en/of ashwaganda en wat nog meer? Weet iemand dat?
 
Wat is de beste natuurlijke combinatie of middel om testosteron te verhogen? Met tribulus en/of ashwaganda en wat nog meer? Weet iemand dat?
Niks en al deed het wel wat is het niet merkbaar.
 
Wat is de beste natuurlijke combinatie of middel om testosteron te verhogen? Met tribulus en/of ashwaganda en wat nog meer? Weet iemand dat?
Omega-3
 
Was redelijk snel binnen hier, wel echt moker goor. En citruline gewoon van XXL. Neem zelf alleen die twee pre workout. Behalve bij lowerback/lb werk, want dan stoort de pomp.

Was redelijk snel binnen hier, wel echt moker goor. En citruline gewoon van XXL. Neem zelf alleen die twee pre workout. Behalve bij lowerback/lb werk, want dan stoort de pomp.
Iemand onlangs hier nog besteld? Ik wil namelijk zeker weten dat ze nog naar Nederland leveren. Alvast bedankt !
 
Tuurlijk, ze hebben niet voor de duitsers een .nl domein draaiende.
Oh thnx. Ik dacht dat t uit Engeland kwam. Heb er verder niet naar gekeken, maar vandaar mijn vraag ivm brexit.
 
Oh thnx. Ik dacht dat t uit Engeland kwam. Heb er verder niet naar gekeken, maar vandaar mijn vraag ivm brexit.
Oh op die manier. Waar het vandaan komt geen idee. Het zal wel aankomen maar als het vanuit Engeland komt kunnen er nog wel wat importkosten overheen komen, moet je even uitzoeken waar de grens ligt.
 
Ben zelf ook sinds vandaag begonnen met het maken van mn eigen pre-workout. Ik neem:

- Caffeine, 100mg of niks. Ik train id avond en die nachtrust gaat me meer opleveren dan die caffeïne.
- 2-5 gram beta alanine
- 6-8 gram Citruline malaat
- 2,5-6 gram L-carnitine
- 5 gram creatine

Ik mix hem met 2 scoopies whey en 70 gram havermout.

Wat vinden we hiervan?
 
Back
Naar boven