XXL Nutrition

Nieuws 'Eigen seksplaats voor homo's in Leeuwarden'

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
15.542
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
128kg
Leeuwarden heeft momenteel geen erkende homo-ontmoetingsplaats. Maar als het aan Cees van Baalen, directeur van COC Friesland, ligt, komt daar binnenkort verandering in. Het COC pleit namelijk voor een gemarkeerde homo-ontmoetingsplaats in Leeuwarden. En die plek moet met borden gemarkeerd worden. "Zet op zo'n bord twee mannen die hand in hand staan afgebeeld", aldus de directeur.

Het natuurgebied dat het COC wil laten erkennen heet ironisch genoeg de Groene Ster. Hoewel het gebied niet erkend is als ontmoetingsplaats voor mannen met wisselende contacten, laat de politie het toch toe. En dat geeft nogal eens problemen. Met nietsvermoedende burgers bijvoorbeeld, die tijdens een ritje op de fiets mannen tegenkomen die ook een ritje maken.

Juist daarom wil het COC een erkend gebied: om burgers te waarschuwen voor coïtusende mannen.


Waar slaat dit in godsnaam op?
 
Lol, kunnen ze thuis niet lekker een ritje maken ofzo.
 
hoe krijgen die gasten dan een "Groene Ster" :dunno:
 
baseball_bat.jpg
 
Dat is vlakbij mijn huis, prachtig natuurgebied, maar 's avonds moeten die kontje neukers het weer vernken, belachelijk :p
 
Dat is vlakbij mijn huis, prachtig natuurgebied, maar 's avonds moeten die kontje neukers het weer vernken, belachelijk :p

goh heb jij ff massel knurft, kan je meteen je nieuwe leren broek met open poepgat showen
 
Moeilijk. Aan de ene kant doet men niemand kwaad, zolang er dus geen onschuldige kinderen doorheen fietsen. Maar aan de andere kant moet er dus wel een stuk publieke ruimte worden prijsgegeven voor dergelijke vunzigheid.
 
Moeilijk. Aan de ene kant doet men niemand kwaad, zolang er dus geen onschuldige kinderen doorheen fietsen. Maar aan de andere kant moet er dus wel een stuk publieke ruimte worden prijsgegeven voor dergelijke vunzigheid.

Aan de ene kant zijn homo's ongeveer net zoals gewonen mensen, dus kunnen ze ook gewoon in hun eigen huis nken. Gvd slaat helemaal nergens op dit. Pak die gasten aan als ze voor overlast zorgen ipv waarschuwingsbordjes op te hangen.
 
:scratch: zie er het nut niet van in om speciaal een ontmoetingsplaats voor homocoïtusuelen te creeren, want wat is er mis mee om dit huis te doen net zoals heterocoïtusuelen? Sowieso om dit te realiseren in de natuur waarmee je andere mensen hun vrijheid ontneemt, het slaat nergens op.
 
ik vind ze wel lief...:p
 
het wordt steeds erger:eek: i vote liquidation
 
Aan de ene kant zijn homo's ongeveer net zoals gewonen mensen, dus kunnen ze ook gewoon in hun eigen huis nken. Gvd slaat helemaal nergens op dit. Pak die gasten aan als ze voor overlast zorgen ipv waarschuwingsbordjes op te hangen.

Volgens mij blijkt vaak dat die lui die naar dergelijke spots gaan gewoon getrouwd zijn en kinderen hebben.

Ben het wel met je eens hoor, en het is wachten op argumenten dat het gebrek hieraan mensen aanzet tot de familiedramas zoals we die laatste tijd zien.

Tegelijk zal je zien dat het kleine beetje HIV dat zich nog in Nederland bevindt via deze plekken wordt verspreid.
 
Volgens mij blijkt vaak dat die lui die naar dergelijke spots gaan gewoon getrouwd zijn en kinderen hebben.

Ben het wel met je eens hoor, en het is wachten op argumenten dat het gebrek hieraan mensen aanzet tot de familiedramas zoals we die laatste tijd zien.

Tegelijk zal je zien dat het kleine beetje HIV dat zich nog in Nederland bevindt via deze plekken wordt verspreid.

heb ik nog een vraag over: stel dat ik het zou doen he, ik zeg stel!
en ik douw hem in zijn ster natuurlijk met condoom, nog steeds stel he!
als ik hem erdan uit haal en ik wil het condoom afdoen komt er misschien een beetje poep op mijn hand, krijg ik daar ook aids van? van dat beetje poep aan mijn hand?
 
Volgens mij blijkt vaak dat die lui die naar dergelijke spots gaan gewoon getrouwd zijn en kinderen hebben.

Ben het wel met je eens hoor, en het is wachten op argumenten dat het gebrek hieraan mensen aanzet tot de familiedramas zoals we die laatste tijd zien.

Tegelijk zal je zien dat het kleine beetje HIV dat zich nog in Nederland bevindt via deze plekken wordt verspreid.

Te triest zoiets, dat je je vrouw zo in gevaar kunt brengen en dat terwijl je niet eens homo bent. ****ing ****ing ziek zulke mensen, en waarschijnlijk doen ze zich in het dagelijkse leven heel normaal voor.
 
Back
Naar boven