XXL Nutrition

Eigen testosteron productie.

Jimbo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
EXPERTS???: Eigen testosteron productie.

Hallo allemaal, ik plaats deze vraag bij de steroiden sectie omdat deze vraag betrekking heeft op steroiden.

Vanaf je 25ste daalt je testosteronproductie. Maar tot welke leeftijd stijgt je testosteron productie?

En als je dus voor je 25ste kuurt daalt dan je natuurlijke testosteronproductie?
Tijdens de kuur wel ja en na de nakuur zit je waarschijnlijk weer op je eigen niveau maar stijgt het dan nog in dezelfde mate als je géén AS had gebruikt?

Ben benieuwd naar de antwoorden ..

Greetz to you all :hello:

Laatst bewerkt:
Ik denk dan dat je eigen test tot je 25e jr zijn max heeft bereikt en daarna gaat dalen.

• Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
Ik denk dan dat je eigen test tot je 25e jr zijn max heeft bereikt en daarna gaat dalen.

Ja ok maar mijn vraag is dus meer: Zodra je dus voor je 25ste kuurt heb je dan kans dat je natuurlijke test level niet meer naar z`n max stijgt .... ?

Blijft het vanaf dan stil staan qua natuurlijke stijging of zal het dan nog doorgaan tot je 25ste. (op precies dezelfde manier als je niet had gekuurd)

Laatst bewerkt:
Tja, ik hoop dat andere mensen deze vraag kunnen beantwoorden. Maar het is een interessante vraag :p

hele intressante vraag. Ik zou zelf denken dat het stopt zodra je gekuurd heb maar uit eigen ervaring denk ik dat t nog wel meevalt. Mijn baardgroei was toen ik begon namelijk niet volledig maar tijdens de kuur ook niet meer geworden (was toen 19) Nu een jaar later is mijn baardgroei wel volledig zonder nog AS te hebben gebruitk. Kweet niet of je dan kunt aannemen dat mn test productie omhoofg is gegaan maar er moet toch iets zijn dat de baardgroei stimuleert???? Ook hebbik ondervonden dat mn verstandskiezen tijdens de kuur begonnen te groeien (kan toeval zijn) en minder groeiden toen de kuur was afgelopen ondertussen zijn ze allemaal uitgegroeid. Kweet niet of het er ook maar IETS mee te maken heeft maar het viel me gewoon op. Een antwoord van een expert lijkt me ERRUG intressant!

en als je nooit achter het antwoord komt is de veiligste oplossing gewoon om op/na je 25e te kuren :D

(en als je voor je 25e kuurt veel masturberen dan blijft het gegarandeerd stijgen ;) )

Laatst bewerkt:
maturberen kom ik niks te kort :)

Kom op jongens, laten we het ff serieus houden anders wordt het nooit een sticky :D

nee ok jimbo je hbet helemaal gelijk is een veelste intressant onderwerp om grappen over te maken....sorry
maar ik wil inderdaad meer info hierover dus experts??????

Is er dan echt helemaal niemand die deze vraag kan beantwoorden?
Kan iemand anders anders ff dezelfde vraag op een ander board stellen ???

[Link niet meer beschikbaar]

[bron : bodypage]

Groet Smalluser :thumb:

Smalluser zei:
[Link niet meer beschikbaar]

[bron : bodypage]

Groet Smalluser :thumb:

Ja dat stuk kon ik al, post deze vraag is op jouw bord misschien dat ze daar wel experts hebben over dit onderwerp of moet ik gewoon mn huisarts bellen :D

stijgt tot 25 a 30, dan daalt het. Exogeen gebruik heeft het risico dat je er nooit het natuurlijk maximum uithaalt, maar anderzijds is herstel meestal meer dan voldoende. Als je af en toe een kuurt zullen je resultaten nog altijd hoger zijn dan met natuurlijke test, op piek-niveau of net niet.

Dus nee, zou waarschijnlijk niet stijgen in dezelfde mate, zeker ook door de grote dip na de kuur. Maar denk niet dat het er zoveel toe doet.

Terug
Naar boven